Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 18181 til 18200 af 34685
-
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
englesk
Forumindlæghvem er ved at hvilken skriftlig opgaver var kommet i englesk ( D ) eksamen i sidste år ?? er der nogen huske det ?? påhånden tak -
Eksplicit eller implicit
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på, om eventyret Fyrtøjet er skrevet i en eksplicit eller implicit alvidende fortæller? Skal op til eksamen i morgen... -
"nye udfordringer" af mette vedsø
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen næste uge og er i tvivl om hvad de mener med "andemor" og hvad har anden at gøre med teksten -
Genemsnit - 10 klasse
ForumindlægPrøver at finde en god 10 klasse, men kan ikke finde en oversigt over hvad de enkelte 10 klasser for i genemsnit i afgangsprøven/eksamen?:) -
Pladegrænser
ForumindlægJeg har dette spørgsmål, som jeg skal svare på til min geografi eksamen. "Hvorfor kan det være farligt at bo ved en pladerand?" -
mangler et essay om gys/thriller noget i den genre :/
Forumindlægkunne være rigtig lækkert hvis der en der har en gyser/thriller essay til at ligge så vil jeg gerne have den, er på røven skal til eksamen om 2 dage:( -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Digt-Analyse af Anorexic by Eavan Boland
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at lave et digt analyse på dette poem af Eavan Boland. Det er til min AT eksame - så det skal helst være på dansk analysen. :-) -
Mundtlig Matematik - 9 Klasse
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen, og jeg tænkte, er den nogen der har trukket mundlig matematik til folkeskolens afgangseksame og hvis i har, hvordan hår det gået? -
Hjælp til biotek opgave
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med opgaverne, som er i dokumentet linket? http://www.emu.dk/sites/default/files/Eksamen%202005%20BT-1.pdf På forhånd tak! -
Relations
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket emnet "Relations" til min engelsk mundtlige eksamen, og ville gerne høre om der var nogen der har nogle gode idéer? på forhånd tak -
Emner til samfundsfag
ForumindlægHej Venner Er der nogen, som skal have hjælp til enten Økonomi og finanspolitik Velfærd Sociologi Politik Ideologier partierne Vil gerne hjælpe, da det snart er eksamen. Held og lykke -
Tekter til emnet "forandring"
ForumindlægHej, jeg mangler nogle gode tekster til mit emne "forandring", som jeg skal op i til mundtlig eksamen i dansk. -
Analyse af pigen med svovlstikkerne (og gratis blowjob??)
Forumindlægsåe ja skal til eksamen om lidt og mangler hjælp til en analyse/disposition til den lille pige med svovlstikkerne (og hvis nogen har lyst så send privet omkring BJ) -
Samfunds synopsis
ForumindlægHej Jeg sidder med et lille problem, vi har trukket Samfundsfag til eksamen, Og vi aner ikke hvilke punkter der skal være I? -
Essay
ForumindlægNogle der kender nogle gode essays, der er gode at analysere? Jeg skal nemlig bruge det til min eksamen.... Tak på forhånd... :) -
Biotek noter
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i næste uge i biotek (skriftligt), og ville spørge om nogle af jer havde nogle noter til det. På forhånd tak -
Gode essays.
ForumindlægNogle der kender nogle gode essays, der er gode at analysere? Jeg skal nemlig bruge det til min eksamen.... Tak på forhånd... :)
