Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18181 til 18200 af 35409
-
HHX maj 2006
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle eller alle løsningerne til matematik eksamen maj 2006 fra HHX. Håber der er nogen der ka hjælpe? Egon -
Hvad betyder teksteksempler?
Forumindlægmin lære har sagt at jeg skal komme med gode tekseksempler til eksamen jeg har trukket en novelle men jeg er ikke sikker på hvad teksteksempler er?? -
Pietisme?
ForumindlægNogen som helt kort og meget pædagogisk kan forklare hvad pietisme er? :D Skal til eksamen om nogle timer og kan simpelthen ikke hitte ud af det -
En æggesnaps - sproget
ForumindlægHej. Som jeg har skrevet før, så har jeg trukket en ægggesnaps til min dansk eksamen i morgen! Har brug for hjælp til noget med sproget! Håber i vil hjælpe!! -
Hvor lang skal præsentationen være?
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig spansk eksamen, så ville lige høre jer om hvor lang præsentationen skal være? Altså den man får 24 timer til at forberede -
Salme analyse
ForumindlægHeeey, jeg skal op til eksamen imorgen :O Men, jeg ved ikke hvordan man analysere en salme ! Håber i kan hjælpe, på forhånd :) -
Præsten i Torning - Blicher
ForumindlægHEJ Er der nogen som har læst denne tekst. Og har nogle ideer til hvad tekstens budskab er og hvilke temaer den indeholder. Skal op i til eksamen imorgen, og kunne godt bruge lidt hjælp På forhånd tak :) -
SO2 powerpoint(HTX)
ForumindlægHej Er det muligt at jeg kan få lov til at se et 12-tals powerpoint til SO2 eksamen? -
Atommodeller
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen, og jeg skal forklare hvad tidligere tiders atommodeller. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det, håber noget kan hjælpe. -
karaktersampling af matematik A
ForumindlægHej allesammen håber i kan besvare mit spørgsmål ang. bestået fag. Jeg dumpede desværre matematik A på HHX, men jeg bestod alligevel med 02 til skriftlig eksamen. Jeg har netop gået på VUC for at læse matematik B-A, hvor jeg har bestået mundtlig med 02. Skriftlig eksamen er på mandag, men kan... -
1a og 1b...tager 2 sek
ForumindlægHej, Kan nogle hjælpe mig med to små opgaver. Det drejer sig om opgave 1a) og 1b). Se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf På forhånd tak -
Ekstern regnskab
ForumindlægHej. Er der nogen der har nogle gode noter/skema og andet til ekstern regnskab eksamen - Erhvervsøkonomi, HA ? -
fordelingsfunktion
ForumindlægHey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe -
opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa jeg har en opgave jeg ikke har set før.. Det er opgave 1 d) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_UDEN.pdf ?? -
Gassers tilstandsligning HASTER
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :( -
NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?
Forumindlægnogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-) -
Dks tilblivelse og danernes første togter
ForumindlægHjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes -
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
Budskab?
ForumindlægJeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp -
Forskel på græsk og romersk arkitektur?
ForumindlægHej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig!
