Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18201 til 18220 af 35409
-
Grundtilstand for atomkernen
ForumindlægDet er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås? -
Varmluftballon
ForumindlægEr der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen -
Historie pensum
ForumindlægHejsa Hvor mange historier sider skal være opgivet som eksamen, for selvstuderende på den nye reform? Jeg har hørt om omkring 1000 et eller andet... det lyder bare fuldstændigt sindsyg.. -
Potentiel og kinetisk energi
ForumindlægKan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:) -
nogen kan forklare?
Forumindlægnewtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :( -
Dumpet - GS supplering
Forumindlæghvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt? -
eksamenssættet maj 2006 HH
ForumindlægEr der nogle der kan være behjælpelige med opgaver fra eksamens sættet maj 2006, og så skulle det meget gerne være fra HH.. håber i vil hjælpe -
Hjælp mig :) disposition .
ForumindlægHejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor . -
PRIVATLÆRER
ForumindlægHej jeg går på hhx 3 år. jeg søger en privatlærer til spansk da jeg skal til eksammen til sommer og er helt blank :( -
Uddannelse på tysk?
ForumindlægJa overskriften siger det hele? Hvordan siger man "uddannelse" på tysk.. det må ikk være abitur. altså studenter eksamen. -
Beregninger til opgavesæt ønskes!
ForumindlægHejsa! Ville spørge om der er nogen som kan lægge opgavesættet for Eksamen Maj 2002(B-niveau) ind, med beregninger... -
celler
Forumindlæghej hvordan fungere celler altså du ved cellemembran, cellekerne osv har ik helt styr på det for skal snart til eksam er virkelig nervøs -
eksamensopgave..
ForumindlægHEj.. hvordan løser man opgave 6b. Opgaven ses her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181v.pdf Tak -
råd
Forumindlæghej.er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mat mndt eksame.. -
eksamensopgave..
ForumindlægHej.. Jeg har regnet rumfanget i opgave 4 og får 117... Kan det passe? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581.pdf Tak -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Oldtidskundskab fra den 6. juli, der skal sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
Beviser - Bøger
ForumindlægHey.. Jeg skal op i eksamen i Matematik Mundtligt, 1 årig høj niveau. Nogen der kender nogle bøger hvor der er meget venlige Beviser i, og som beskriver dem godt ? Tak -
TI89 SÆLGES
ForumindlægTI89 sælges, kom med et godt bud.. Sælges efter d. 29, hvor jeg har været til matematik eksamen -
intensi.
Forumindlæghej. jeg har et spg. til eksamen..er det ikke kun det intensivet læst tekster+kilder man kommer op i ...altså at der ikke er noget ukendt.... -
HJÆLPPPPPPP
ForumindlægJEg forbreder mig lidt eksamen, men jeg fatter simpelthen ikke hvad elektronkonfiguration betyder, er der ikke nogen der kan hjælpe, vil være meget taknemlig...
