Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18221 til 18240 af 141843
-
k
Forumindlægj -
Færgefart
Forumindlæg10 knob = 228 minutter. ved at 1knob = 1 sømil/time= 1,852 km/time skal sejle en strækning på 38 sømil hvad er 15knob i minutter??? -
Noter - HASTER
ForumindlægHej. Jeg står og er så uheldig at jeg i morgen skal aflevere noter om globalisering - og min computer har desværre haft et sammenbrud - så der er intet tilbage. Nogen som kan hjælpe med nogle noter omkring globalisering, ville virkelig være en stor hjælp. Alles-yndling -
Rettelse af Resumé
ForumindlægEr der lige nogen der hurtigt kan rette mit resumé igennem?.... Resuméet er om ,, Mord i September" Af Dan Turéll? -
Destillation af Råolie
ForumindlægDavs unge og gamle :-)! Jeg er endelig meget god i skolen, men det med Kemi er ikke just mig. Derfor har jeg tænkt mig at søge hjælp og, håber det lykkedes. Hvorfor kommer lette kulbrinter øverst og de tungere kulbrinter nederst i et destallionstårn? Beskriv hvilken sammenhæng der er mell... -
Klok klok af Peder Frederik Jensen
Forumindlægnogen der kan hjælpe med at analyserer novellen Klok klok, som er skrevet af Peder Frederik Jensen? hvad handler det om? på forhånd tak.... -
Min lærer kunne ikke finde ud af den
Forumindlæghttp://peecee.dk/upload/view/95000 -
Bestem overfladen
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at komme i gang? En beholder der skal rumme 20 dm^3, er sammensat af en cylinder med bund og en halvkugle flade, der har samme radius som bunden af cylinderen. Det oplyses, at overfladen O(x) (dm)^3 for en sådan beholder som funktion af cylinderens radius x (dm) er give... -
global opvarmning
Forumindlæghvor mange millioner tons kuldioxid blev ikke optaget? i 2000 -
Hjælp til CO2 og transport
ForumindlægEr der en sød sjæl som kan hjælpe mig og min gruppe med at besvare vores spørgeskema? Tusind tak på forhånd. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScidMD_M2hH-zjZnrI0NKpcIA5kqBWovl1tdYIjqIIWOuwHoA/viewform -
kasteparablen
ForumindlægHej, Jeg har lavet forsøg over kasteparabel på karbonpapir, hvor vi skulle skyde en kugle op ad en væk, og så variere afstanden til væggen. Jeg søger noget teori omkring emnet. Er virkelig på bar bund. Jeg har også et andet problem. Funktionen "Y-fejllinjer" i excel 2003 - hvor fi... -
pleassseeeee hjælp mig :(
ForumindlægHej alle jeg har et spørgsmål til, er stået her og ikke kan mere og jeg ville blive virkelig glad hvis der er nogen der kan hjælpe. Og det var med min vurdering del, og den lyder således: ''en vurdering af betydning af anvendelse af kryptering for den tyske søkrigsførelse under 2.... -
Beregning af reaktionshastighed
ForumindlægHeej. Hvis man har udtrykket for reaktionshastigheden: ln[A]=-k*t+ln[A] Er k så reaktionshastigheden ? Det gælder studieretningsprojekt.. -
nogle der har en ???
Forumindlægnogle der har en arbejdsbeskrivelse til projektopgave eller ved hvor man kan finde en -
SRP - hjælpppp
ForumindlægHvordan kan jeg skrive en god diskussion til spøgsmålet ''Renæssancens betydning i England''? Jeg skriver SRP om Elizabeth den 1. og England under renæssancen... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIGGGGG -
Et Skud i Taagen af J.P. Jacobsen
ForumindlægHej folk. Er der nogen der har læst "Et Skud i Taagen" af J.P. Jacobsen? Hvad handler den om? -
DIO. HASTER
ForumindlægNogen der vil læse min dio igennem, bare for at se om jeg evt. har de ting med som jeg skal have med, den er ikke så lang, da den jo ikke må være lang HÅBER NOGEN VIL HJÆLPE..! Vil gerne læse andres..! -
HJÆLP TIL RAPORTAGE AF KLODSHANS
ForumindlægHej venner:)) jeg skal virkelig bruge hjælp! jeg skal skrive en raportage om klodshans, og har ingen ide om hvordan jeg skal starte, eller skrive den DET HASTER -
Internationalt projekt
ForumindlægHej, jeg skal skrive projekt om mexicanere der er immigreret fra Mexico til USA. Jeg skal herunder analysere personlige beretninger fra mexicanere og herfra udlede hvordan deres levevilkår osv. var. Jeg vil høre om der var nogen af jer derude der har skrevet et projekt om mexicanske immigranter... -
Vurdering
ForumindlægNår der står at man skal vurder resultater og analysemetoder, hvad menes der så med en vurdering af analysemetoden?
