Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18241 til 18260 af 141843
  • differenttialkvotient

    Forumindlæg
    Hvordan udregner jeg det her? hvis g(7)=10 og g(7)=2, så skal jeg bestemme ca. g(6,99) og g(7,01)... PÅ forhånd tak.
  • HJælp MATEMATIK REGNING

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan hjælpe med følgende?? http://peecee.dk/upload/view/101961 hvis i kan så vær sød at sende mig en besvarelse på email: [email protected] 1000000000000000 tak! :)
  • nogen der vil hjælpe hurtig "matematik "

    Forumindlæg
    i er bare rigtig søde og lave den nu og lave udregning til den første, så jeg lige forstår det, elleres facit til de andre (3a-7b+5)+(-3b-3)-(-4+2b) 7a-12b+8 7a-2b+2 7a-4b+2 7a-12b+2 4(3a-2b) 12a-2b 12a-8b 7a-2b 7a+2b (2a-3b)(2a+3b) (a+b)(a+b)
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    1.Hvad er prisen inkl. moms for at så et jordstykke på 19,54 ha med hvede? 2.Hvor mange ha er det stykke jord, som landmanden køber? Nogen der kan hjælpe med disse to?
  • Muhammed-krisen ??! DIO

    Forumindlæg
    Heej Jeg er igang med at skrive min DIO (Tværfaglig eksamensopgave, Det Internationale Område) Og har valgt at skrive om Muhammed-krisens økonomiske konsekvenser for Danmark. Så vil bare høre om der er nogen der har nogle spændene fakta om sagen, eller eventuelt kan henvise mig til et sted hvor ...
  • Kemioplympiade

    Forumindlæg
    Hej Jeg har kvalificeret mig til runde to i årets kemiolympiade. Er der nogen der har erfaring med konkurrencen og som kan give mig nogen gode råd til hvordan jeg kan forberede mig på bedste vis? Skal jeg læse eller koncentrere mig om opgaveløsning? .
  • Kemi opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej....:) Jeg skal lave et opgavesæt i kemi. Der er tale om opg. 3-5 i opgavesættet: studex 2003 med spektroskopi. Jeg ville hører om der er nogen som har lavet det, da det ville være til stor hjælp. På forhånd tak for hjælpen....:)
  • Stil

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, jeg har lavet en dansk stil, vil spørger om der en som vil læse den grundigt igennem og rette mine sproglige fejl osv.?
  • Passer det her?

    Forumindlæg
    Kan det passe, at amider har højere kogepunkter end alkoholer?
  • Rette dansk stil?

    Forumindlæg
    Nogle der vil rette min dansk stil. Altså stavefejl, komma, sprogligt, formuleringer. Og i må meget gerne skrive noget mere oven på det jeg har skrevet. I må meget gerne skrive nogen svære ord, så det bliver bedre. Håber på en rettelse... den er ikke helt færdig, men... Kast dig ud i verden Ti...
  • PLEASE HJÆLP- BETALER GERNE

    Forumindlæg
    nogle af jer der har lavet "fp9 matematik 2017", som kan hjælpe mig?
  • aktuelle koncentration

    Forumindlæg
    Cu2+(aq) + 4NH3(aq) ⇔ Cu(NH3)42+ (aq) a) beregn den aktuelle koncentration af Cu2+ i en opløsning hvor [Cu(NH3)4 2+] = 0,00400 M og [NH3] = 0,500 M b) forklar ar det i en sådan opløsning gælder at [Cu(NH3)4 2+] = c (Cu2+) hjællllp
  • Cirkus

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har tegnet cirkus tæppe, som er et cirkel, og radiusen er 3 cm. Hvad er den virkelig radius af cirkus tæppe, hvis målestokforholdet er 1:150. Tak.
  • Hjælp til syre-base

    Forumindlæg
    Har bru for lidt hjælp til denne:4a. Koncentreret svovlsyre, H2SO4, som er 96% regnet efter masse%, har massefyl¬den 1,84 g/mL. Omregn masse% til mol/L efter nedenstående retningslinier: 1. Hvor mange gram vejer 1 L af opløsningen? 2. Hvor mange gram ren svovlsyre er der i denne liter? 3...
  • SRP farvestoffeer i sodavand

    Forumindlæg
    Nogen som har en SRP liggende, som jeg må kigge på, der omhandler farvestoffer ? Hilsen Jeres ven
  • help

    Forumindlæg
    NOGEN DER VIL HJÆLPE MIG MED MATEMATIK?
  • FSA Cirkus :D

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har lavet FSA eksamesæt om cirkus i matematik? Jeg er igang med at rette det, og ved simpelthen ikke hvad der er fejl ved det! Er der nogen der kan sende mig svarene og udregningerne? Vil bilve glad :) Tak..
  • Råd

    Forumindlæg
    Hej jeg er en 8. klasses elev der gerne vil have svar på hvordan man kan blive bedre til at skrive tekster nogen der har gode råd? Er der også nogen der ved, hvordan man kan blive bedre til problemformulering i matematik vedrørende at forstå konteksten? Tak på forhånd
  • DIO fremlæggelse om EU og vedvarende energi

    Forumindlæg
    Hej Alle der skulle læse min post!:D Jeg sidder og er i gang med at forberede min DIO fremlæggelse. Jeg har lige været til møde med min eksaminator som har givet mig 4 i karakter for rapporten, så ikke det bedste udgangspunkt forud for fremlæggelsen. Han siger det der generelt har været i vejen...
  • Vandraket

    Forumindlæg
    Hej Vi er en gruppe der som eksperimentielt projekt på fysik b-niveau har lavet en vandraket og sendt den 20-25 meter op i luften mens vi filmede det. Vi kan altså bestemme hastigheden, tyngdeaccelerationen og højden. Men hvordan kan vi inddrage mere fysik fagligt stof i vores projekt? Vores l...