Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18281 til 18300 af 35495
  • Præsten i Torning - Blicher

    Forumindlæg
    HEJ Er der nogen som har læst denne tekst. Og har nogle ideer til hvad tekstens budskab er og hvilke temaer den indeholder. Skal op i til eksamen imorgen, og kunne godt bruge lidt hjælp På forhånd tak :)
  • SO2 powerpoint(HTX)

    Forumindlæg
    Hej Er det muligt at jeg kan få lov til at se et 12-tals powerpoint til SO2 eksamen?
  • Atommodeller

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen, og jeg skal forklare hvad tidligere tiders atommodeller. Jeg kan ikke rigtig finde noget om det, håber noget kan hjælpe.
  • karaktersampling af matematik A

    Forumindlæg
    Hej allesammen håber i kan besvare mit spørgsmål ang. bestået fag. Jeg dumpede desværre matematik A på HHX, men jeg bestod alligevel med 02 til skriftlig eksamen. Jeg har netop gået på VUC for at læse matematik B-A, hvor jeg har bestået mundtlig med 02. Skriftlig eksamen er på mandag, men kan...
  • 1a og 1b...tager 2 sek

    Forumindlæg
    Hej, Kan nogle hjælpe mig med to små opgaver. Det drejer sig om opgave 1a) og 1b). Se http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-10-2.pdf På forhånd tak
  • Ekstern regnskab

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har nogle gode noter/skema og andet til ekstern regnskab eksamen - Erhvervsøkonomi, HA ?
  • fordelingsfunktion

    Forumindlæg
    Hey alle, i et eksamens spørgsmål skal jeg redegør for fordelingsfunktion... Hvordan gør jeg bedst muligt det? I forhold til normalfordeling .. håber nogle kan hjælpe
  • opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har en opgave jeg ikke har set før.. Det er opgave 1 d) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_UDEN.pdf ??
  • Gassers tilstandsligning HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen imorgen, og forstår ikke helt gassernes tilstandsligning, er der ikke nogen som vil være rigtig søde og give en god forklaring, det haster :(
  • NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?

    Forumindlæg
    nogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-)
  • Dks tilblivelse og danernes første togter

    Forumindlæg
    Hjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes
  • Atomer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :)
  • Budskab?

    Forumindlæg
    Jeg har John Millais- Ophelia's billede i min eksamen men forstår ikke budskabet med billedet? Please hjælp
  • Forskel på græsk og romersk arkitektur?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til old eksamen om nogle dage, og mangler at få klargjort med der præcist er forskellen på græsk og romersk arkitektur? Håber i vil hjælpe mig!
  • Grundtilstand for atomkernen

    Forumindlæg
    Det er et af de underemner jeg har trukket til min eksamen imorgen. Men er grundtilstand for kernen egentlig ikke bare det som er opgivet i det periodiske system? Eller hvordan skal det forstås?
  • Varmluftballon

    Forumindlæg
    Er der en der kan forklare mig grundigt hvordan en varmluftballon fungerer? Jeg synes det er svært at finde noget? Der skal self. indgå nogle formeler - da det er til fysik eksamen
  • Historie pensum

    Forumindlæg
    Hejsa Hvor mange historier sider skal være opgivet som eksamen, for selvstuderende på den nye reform? Jeg har hørt om omkring 1000 et eller andet... det lyder bare fuldstændigt sindsyg..
  • Potentiel og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Kan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:)
  • nogen kan forklare?

    Forumindlæg
    newtons 3 love .. jeg vil gerne have en kort forklaring på de tre lave sal nemlig op til mundtlig eksame :(
  • Dumpet - GS supplering

    Forumindlæg
    hvis man får 4 til mundlig eksamen og -03 i den skriftlige prøve på et GS suppleringkursus. Har man så bestået faget totalt?