Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 18301 til 18320 af 27944
-
eventyr
ForumindlægHvordan siger man: "Og de levede lykkeligt til deres dages ende" på engelsk? Er det: "And they lived happily to the end of their days" ???? -
haster.
ForumindlægHejsa.. Er der nogen som har læst denne engelske artikel? http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/us-politics/8262152/Gabrielle-Giffords-shooting-Why-it-is-time-to-change-gun-laws.html -
1 sætning
ForumindlægEn sætning jeg skal have oversat til engelsk: Hvor længe havde du ikke set din bror? For how long time didn't you seen your brother? -
"faktorials"
Forumindlæghey derude.. hvad betyder det engelske ord: faktorials, inden for matematik? det står på følgende hjemmeside: http://mathrefresher.blogspot.com/2005/08/factorials.html på forhånd taaaaaak. -
Stilistiske forskelle hjælp
ForumindlægHej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med at beskrive stilistiske forskelle mellem to romanuddrag, som er på engelsk? De er meget korte, den ene er på 9 linjer, og den anden er på 7 linjer. Besvarelsen skal være på dansk. -
Forhold mellem tekst og musik.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver SRP om The Beatles i musik/engelsk og skal analysere forholdet mellem tekst og musik i et par sange. Er der nogen der ved, hvad man her skal kigge på? Tak -
dualisme??
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med et engelsk digt " The Rime of the Ancient". Er der i dette digt nogen form for dualisme/ny platonisme? På forhånd tak:) -
Bøger
ForumindlægNogen der har en god hjemmeside til online-matematikbøger? Helst på engelsk og dansk.. Jeg vil specielt gerne finde bøger om talteori og polynomier, samt kombinatorik. på forhånd tak! -
Stilemne, haster
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en engelsk stil for til på mandag, som er en fristil. Jeg kan ikke lige komme på et emne at skrive om, så hvis nogle af jer kan hjælpe mig med et emne, ville det bare være super! ;) tak på forhånd -
Stilemne
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal skrive en engelsk stil til på mandag, og dette er en fristil. Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal skrive om, så hvis i kunne komme på et godt emne, ville jeg blive glad. På forhånd tak. ;) -
Haster: redegørelse
ForumindlægJeg har en en engelsk tekst, som jeg skal redegør. Men jeg er ikke så sikker på, hvad forskellen mellem redegørelse og en referat eller opsumering er. Er der nogen, der kan forklar det grundigt??? Mange tak på forhånd! -
rettelse plzz.. !
ForumindlægEn der gider rette min engelsk som skal afleveres i morgen, vil være meget taknemmelige=) Og jeg vil lære en del af det, for jeg kigger virkelige meget for mine rettelser. oploader ligee min still her.. -
en bog om integeration
Forumindlægheej.. er der nogen som kan hjælpe mig med eksempler til en skønlittere god bog om integration - som enten viser en udlænding som bare ikke er integreret eller omvendt en som integreret, eller i hvertfald prøver. den skal helst også være på engelsk på forhånd tak -
bog om integration
Forumindlægheej.. er der nogen som kan hjælpe mig med eksempler til en skønlittere god bog om integration - som enten viser en udlænding som bare ikke er integreret eller omvendt en som integreret, eller i hvertfald prøver. den skal helst også være på engelsk på forhånd tak -
A sentence :)
ForumindlægVille gerne sige på engelsk: Du skulle nok ikke gå til bageren efter steaks. Er dette korrekt: You should probably not go to the baker’s for steaks. -
hjælp til Microsoft Word
ForumindlægHej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde halv anden linie på Word, da min Microsoft Word er på engelsk kan jeg ikke finde den nogen steder.. Jeg håber I kan hjælpe mig. -
Hvilken karakter er "Godt"
ForumindlægHej allesammen.. Jeg går i 1.g og lige fået en tilbagemeldling angående min engelske aflevering, som skulle indholde en summary og besvarlser på diskutionsspørgsmålene. Vi havde nemlig læst en bog på engelsk. Jeg har ikke fået nogen karakter for min aflevering men en formativ evaluering på hvad ... -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er der nogen, der vil have mulighed for at sende mig deres gamle engelsk A stx delprøve 1 uden besvarelse? Jeg vil gerne øve mig, da jeg snart skal op til terminsprøve. -
Hjælp, hhhhhhhhjæææææææælp! :(
ForumindlægDet er mit 3. indlæg uden håb om at få hjælp :( Jeg håber, at der er nogen derude, der vil hjælpe mig med en lille rettelse på ½ på engelsk :/ -
Færdig med aflevering ..
ForumindlægHejj .. er der nogen som har lyst til at give et kig på min engelsk aflevering til i morgen?? , - Fylder skam ikke særlig meget, jeg har virkelig brugt lang tid på den... - mange tak :)
