Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18301 til 18320 af 63056
-
kvadratsætninger
Forumindlæghvilken kvadratsætning er denne ligning:? (7*t+9)2 -
Magnetisme
ForumindlægDen hjalp mig meget til min eksame da jeg gik i 9. -
opgave Blyhvidt
ForumindlægHvem kan hjælp mig løse opgave kemi 9 ,blyhvidt. -
Hjælp til mat opgave
ForumindlægHej, Hvordan beregner man opg 9. a og c Tak forhjælpen -
Rettelse af tysk stil .
ForumindlægHej ! Er der en som kunne tænke sig at kigge på lidt af en tysk stil ? Den er kun på 9 linier :) -
Genetik
ForumindlægHvad menes der med forholdet mellem 9:3:3:1 ? -
færdighed
Forumindlæg5 - 9 · (3 - 4) forstår ikke matematik -
Ligninger
ForumindlægHjælp en ven 5x + 2y = -11 x-y=9 -
Hej
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med dette er en trekan med sidelængderne 6,7 og 9 retvinklet? -
Bestem tallene a og b til funktionen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til den vedhæftede opgave:9 -Tak på forhånd -
historie muntligt 1. verdenskrig nogen ideer til delemne problemstilling
Forumindlægjeg er cooked og går i 9. trak 1. verdenskrig hjælp mig -
STUDENT NU!
Forumindlægtak til alle der har hjulpet mig herinde de sidste par uger især. takket være jer fik jeg 10 i mdt. matematik i dag til min studentereksamen og er nu student! nu kan jeg ikke huske alle jeres navne, men - nejtilsvampe - mathon - andersen - secc - jerslev - ramme2 - duffy - peter lind - dulugte... -
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægHej allesammen!Ville høre om der var nogen, som lige ville kigge et uddrag af min sso i engelsk A igennem. På forhånd mange tak! John R. Seeley:John R. Seeley is a professor was Cambridge University. He published a book in 1883, were he among other things puts up two views on the Empire which he ... -
konklusion
Forumindlæghvor lang burde en konklusion være hvis man går i 7. klasse altså det er fordi jeg har haft en ekstra lang vinterferie og jeg er ret ny i min klasse har gået der i to måneder. Så hvor lang burde en konklusion være hvis man går i 7. klasse -
Planens ligning
ForumindlægJeg har disse tre punkter: A(2,5,3), B(3,7,-1) og C(3,4,8). Jeg har bestemt min normal vektor til <6,-9,-3> og så vælger jeg C som mit punkt og får følgende ligning for planen: 6x-126-9y-9z=0 Jeg skrev 6(x-3)-9(y+4)-9(z+8)=0 for at nå frem til den. Jeg får bare ikke det samme resultat s... -
Bremseøvelse - HJÆLP!
ForumindlægHej Vi har i fysik lavet en bremseøvelse på cykel. Vi skulle cykle med en konstant fart og derefter blokere hjulet/bremse. Jeg har altså de forskellige hastigheder overfor bremselængderne. Jeg skal nu: 1. undersøge om bremselængden er proportional med kvadratet på hastigheden. 2. bestemme gnid... -
nutid datid rettelse, tak
ForumindlægDette er min engelske stil. håber der en der har tiden til at skimte den igennem. Den ting jeg har størt problemer med, skulle jeg mene, er nutid/datid og alt det der. Vil gerne havde de værste fejl påpeget.på forhånd tak.og ps, indledningen er ikke helt færdig, men det er selve fremstilingen.A L... -
Hjælp til tysk rettelse
ForumindlægHej er lige blevet færdig med at skrive mit tysk men der var lige et par sætninger jeg var usikker på. så hvis nogle lige kunne tjekke dem igennem: Jeg kan godt lide at skrive små tekster. Ich schreibe kleinen Liedtexte Jeg bruger meget tid på og læse bøger. Ich verwende zeit auf Buchs gelesen. H... -
En god bog!?!
ForumindlægEr der nogen der kan anbefale en god dansk bog? -
Nogen der ved?(Fransk)
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor meget man skal have i gennemsnit hvis man vil læse til fransk på uni.
