Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18321 til 18340 af 141690
  • VÆKST

    Forumindlæg
    9. Medlemstallet i Håndboldforeningen Skyd voksede på 14 år fra 441 medlemmer til 916 medlemmer. Hvor mange procent voksede medlemstallet pr. år? Har ingen ide om hvordan jeg udregner det her
  • hjælp skal lave læserbrev

    Forumindlæg
    fartgrænser skjern - tarm jeg vil meget gerne nogle argumentationer !" tak
  • Hjælp til dansk essay

    Forumindlæg
    er der nogle der kan kommer med gode forslag til hvad med kunne skrive til sin dansk essay. jeg ved ikke hvad min stil skal handlene om. vores essay stil er et frit emne håber der er nogle der kan komme med gode ideer til hvad man kunne skrive til et essay stil.
  • Drengene fra sankt petri

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig?
  • ligning

    Forumindlæg
    Løs ved beregning ligningen f(x)=-3
  • Redox

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal afstemme følgende redoxreaktion: Fe^2+ + O2 --> Fe(O)OH men jeg kan ikke få den til at gå op... Jeg finder OT for Fe til at være 2 på venstre side og 3 på højre side (er dette måske forkert?), men så går det ikke op med OT og afstemning af Fe? Mange tak for noget hjælp! :)
  • Bio. graviditetstest

    Forumindlæg
    Hej ! er der nogen der kan hjælpe mig med at svare på et spørgsmål om graviditetstest! Sidder nemlig og kan ikke kommer videre med min opg :( kan man stole på testens resultat? Hvorfor/ hvorfor ikke. Begrund svaret altså jeg kan ikke helt finde begrundelse på hvorfor man kan stole på svaret ! :( ...
  • fortolkning af rødhætte

    Forumindlæg
    ovenstående, bare meget kort :)
  • parameterfremstilling for tangent

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal bestemme en parameterfremstilling for tangenten til banekurven i det punkt Q, der svarer til t = -2 Jeg får oplyst, at i et koordinatsystem i rummet bevæger et punkt P(x,y) sig, således at der til tidspunktet t gælder: x = t2 + t y = 3t - t3 banekurven skærer i andenaksen i punktene ...
  • Hvad må prisen sættes til for at opnå et enhedssalg på 290?

    Forumindlæg
    Hej! b) Efterspørgselkurven som gives i tabellen ovenfor er lineær - retlinjet. Hvad må prisen sættes til for at opnå et enhedssalg på 290 enheder? Mvh.
  • Procentændring

    Forumindlæg
    Hvad er procentændring fra lang til kort periode og omvendt??
  • sro

    Forumindlæg
    hvilke metoder bruger man i sro i Biologi, hvis man ikke har nogle forsøg eller beregninger med?
  • Synopsis

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe med hvordan man sætter en synopse op?
  • ÅRH!

    Forumindlæg
    Kan slet ikke finde rundt i det her lige nu, bliver ved med at få forskellige resultater.. håber der er nogen der kan hjælpe: Beregn stofmængden af AgNO3 i det tilsatte volumen 0,1M AgNO3. Hvor stor en stofmængde Ag+ er der tilsat?
  • analyse af Pishstako

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en analyse af Pishstako novellen, som er skrevet af thomas boberg..????
  • Rettelse af aflevering

    Forumindlæg
    Jeg søger en venlig sjæl der vil rette min sidste aflevering i gymnasiet =) Da det er den sidste vil jeg gerne lige sørge for alt er iorden =) Vær sød at skriv privat besked. mvh. ham selv.
  • Mat afl

    Forumindlæg
    Nogle der vil hjælpe mig med en sides mat afl?
  • Hjælp til analyse og fortolkning !!!!!

    Forumindlæg
    Hvordan vil du forklare begreberne analyse og fortolkning? Håber i kan hjælpe mig :)
  • Enzymaktivitet

    Forumindlæg
    Aktiviteten af et enzym i blodplasma bestemmes ved et koblet spektrofotometrisk assay, hvorabsorbansen af slutproduktet NADH måles i et reaktionsvolumen på 100 μL efter 30 minuttersreaktionstid.Der fremstilles en standardkurve med regressionsligningen y=0,0681x + 0,0043 (y=A; x=[NADH]).Det kan...
  • Matematik B

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til eksamen på torsdag (HF) i matematik B. Hvad er det jeg skal kunne for at få en god karakter. OVER 7. Jeg ved ikke hvad jeg skal læse til. Skal jeg bare kunne alt om differentilalregning, integral osv. alt det vi har lært. Jeg er meget nervøs. Kan jeg få 12 som sidste år i matema...