Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18341 til 18360 af 141690
-
Mat C..HF?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg sku´ lige spørg om der nogen, der har en eksemplar af mat C for hf..altså en gemmel f.eks. eksamopgave.. Tak påforhånd.. -
Homers illiaden 3 sang
ForumindlægHvad kan man skrive om guder og slægt, i sang 3? :) -
Logistisk vækstmodel
ForumindlægHej Jeg skal gøre rede for den logistiske vækstmodel, hvor jeg bl.a. skal fortælle hvad konstanterne i den logistiske funktion fortæller Den logistiske funktion er: Nt=K/1+c*e-rmax*t Nt fortæller antallet af fx celler til tiden t K: er bærekapaciteten r er vækstrate (hvad er vækstrate og hvo... -
PLZ Se den igennem
ForumindlægHej, er der nogen der gider og bedømme denne her med karakter ?:) Meine erste Freunde war Jens. Wir treffen in 0. Klasse. Später ich bekommen viele Freunde, aber Jens war meine erste. Ich seine sich sicher . Ich bin sich sicher sein, dass man kann finde eine Freunde darauf im Schule ,Arbeitspla... -
Hjælp til sandsynlighedsregning
ForumindlægHar regnet a) ud til at være fra ]−∞;-4] og fra [14;∞[. og b) til at fra [-1;11] Jeg har dog brug for hjælp til c) hvor jeg skal udregne P(X≤2). Hvordan udregner jeg denne? -
Andengradsligning
ForumindlægJeg forstår det ikke hvad er a, b, og c? -
Differentialregning
ForumindlægJeg virkelig lost, please hjælp mig -
kræfter
Forumindlæghjælp hjælp hjælp -
HJÆLP
ForumindlægHåber at der er en som kan hjælpe mig Jeg prøver at sammenligne hæmoglobin densiteten i blodet som udgør 8 % med lipid densiteten i mælk (9 %). Jeg var at der skal flere lipid partikler tilstede end hæmoglobin men ved ikke helt hvordan jeg skal sammenligne disse matematisk. -
Hjælp til forskrift
ForumindlægF(x)= -½x+60 , x e [0;120] x angiver afsætningen i antal dåser læderfedt om ugen A) Angiv forskrift for g(x) Funktion : k(x)=10x+98 A2) Påvis, at forskriften er h : h(x)= -½x^2+50x-98 C) Beregn antal dåser, virksomheden skal afsætte om ugen for at få positivt overskud D) Best... -
Svarark til FSA
ForumindlægHej! Jeg står og mangler et svarark til matematik FSA 2005 December, og ville hører om nogle havde eller kendte til et link hvor jeg kan skaffe det? Jeg har dog selv søgt! På forhånd tak! -
Bestemmelse af sukker
ForumindlægJeg har lavet forsøget "Bestemmelse af sukkerindhold..", hvor jeg har titreret med KMnO4. Følgende reaktioner finder sted - som jeg så har afstemt: C12H22O11 + H2O --> C6H12O6 (glucose) + C6H12O6 (fructose) 5OH- + RCHO + 2Cu2+ --> RCOO- + Cu2O + 3H2O 2H+ + Cu2O + 2Fe3+ -->... -
Reflektere over teksten Tabernarren.
ForumindlægHej alle sammen, jeg har fået en stil for, hvor vi skal skrive et essay og reflekter over teksten, den hedder Tabernarren. Og det er anden gang at jeg laver et essay, men jeg har simpelhen glemt, hvordan man laver et essay og hvordan skal jeg begynde med at lave den, når jeg skal reflekter over... -
er det rigtigt ?
ForumindlægHej Er der en der gider tjekke om jeg har forstået det rigtigt og lavet tabelen rigtig. Det handler om procent og procentpoint :) på forhånd tak -
Er du mors lille dreng/omsorgsvigt
ForumindlægHej folkens, jeg har brug for hjælp. Kan i hjælpe med hvilke former for omsrogsvigt Jørn fra dokumentaren “er du mor lille dreng” er blevet udsat for? -
Pseudoførsteordensreaktion
ForumindlægHey SP! Jeg skal lave en rapport om en pseudoførsteordensreaktion, hvor peroxodisulfat reagerer med iodidioner, hvorefter thiosulfationer tilsættes og reagerer med den diiod der dannedes af den førnævnte reaktion (Virker som indikator). Reaktionerne er altså S2O82- + 2 I- --> 2 SO4... -
opagver på nspire
ForumindlægHar brug for hjælp til matematik opagver på nspire, har lavet dem men de blev slette så har brug for hjælp til at hsuke dem igen I 1994 blev der i danmark produceret 11105000 ton affald. I 2004 var tallet stegt til 13359000 ton affald. I det følgende antages det, at udviklingen i affaldsproduk... -
udled
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med vedhæftede -
SRP Emne Mat A His A
Forumindlæghey jeg skal skrive srp og har valgt fagene mattematik A og historie A. Nogle der har nogle gode emner inden for noget som ligestilling, racisme, homofobi. Det er nemmelig noget der intrersere mig, men skal have Mat med pga min linje :-) -
Terminsprøve?! :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX; og jeg er lidt i tvivl om, der er censor på denne prøve? Ved I evt. det? Tak på forhånd
