Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18341 til 18360 af 141659
-
KEMIIII !!!!
ForumindlægBogen der kan hjælpe migm ed en kemi opgave ?? Det er opgave 1 (a, b, c, d, ) i den vedlagte link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080814_opgave_stx_082_kemiA.ashx -
Essay på ca. 600-700 ord
ForumindlægHej er der nogle der vil rette en engelsk opgave, det kunne virkelig være dejligt hvis der fandtes nogle mennesker der kan hjælpe mig med at rette min opgave :D Håber der er nogle søde mennesker der vil melde sig :) Sender den inde på besked, til den person der vil være hjælpsom:) -
Optimering - HJÆLP :(
ForumindlægHejsa! Kan nogen hjælpe med at beregne denne opgave omhandlende optimering, jeg er virkelig i tvivl om hvordan jeg skal gribe opgaven an :( Med venlig hilsen Amanda <3 -
Cencor?
ForumindlægHej alle sammen!Jeg tænkte på om nogen ved hvem der er cencor til 3.g opgaverne... altså nærmere, er det altid de samme mennesker - et hold af cencorer, eller er det tilfældige lærer, som får opgaven stukket i hånden??? -
Campingvogn på skråplan
ForumindlægJeg er ved at lave en opgave om en campingvogn på en bakke med 5 graders hældning, men jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal angribe opgaven, især mht. spørgsmålet om hvordan kræfterne påvirker vognen. Eksamenssættet er fra maj 2001 til Fysik A HTX -
Hjemmeside til øvning
ForumindlægHej, jeg skal op til skriftelig årsprøve matematik på fredag, og ville gerne høre om nogen af jer kender den hjemmeside, hvor gamle eksamens opgaver ligges ind, sådan at jeg vil kunne se, hvordan en typisk opgave vil blive formuleret ol. -
Analyse af Funklende øjne
Forumindlæghej hjælp mig ,, jeg skal lave en analyse af Novelle (Funklende øjne) Forfatte Etgar Keret , og jeg ved ikke præcis hvad skal lave eller skrive , og jeg er ikk go til skrive dansk .. og jeg skal alf opgave imorgen kl.16:00 :( ( og det er vigtig opgave ) -
Vietnamkrigen
ForumindlægHej allesammen, jeg har tænkt mig at skrive en opgave om "bagrunden for Vietnamkrigen", hvis der er nogle som har noget godt kildemateriale, eller er indehaver af en god opgave som kan være til inspiration, må de meget gerne skrive tilbage... På forhånd tak -
Konkulsion, sso
ForumindlægHEj... Jeg har nu skrevet min opgave, men hvordan afslutter jeg den??? Hcvad skal jeg skrive i konklusionen??? Nogen ideer sådan generelt?Jeg ved godt det er et svært spørgsmål eftersom i ikke kender opgaven... -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i skriftlig mat A i morgen, og sidder og øver mig på nogle eksamensopgaver. Jeg er så gået i stå i opgave c, som lyder således: Bestem længden af linjestykket PQ. Er der nogle, som kan hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet som billede :) -
Hjælp til geometri
ForumindlægHey..Jeg behøver hjælp til tre opgaver. Så hvis du er et matematik geni eller bare har forstand på geometri ville det være vildt cool hvis du gad hjælpe mig lidt!Jeg sender opgaverne i en email, så giv mig venligst din email-adresse!På forhånd tak! -
C-14
ForumindlægHej !Jeg sidder og er kørt med en opgave. OPgavens formål er at udregne antallet af C-14 kerner og derefter skrive hvor mange mol dette svarer til. Jeg har fået at vide at aktiviteten af kulstoffet er målt til 560 Bq. Nogen som kan hjælpe mig lidt? -
Forskrift for funktion som vi allerede kender?
ForumindlægHej alle!! I en opgave står der; 'Du skal bestemme en forskrift for den funktion, der angiver lydstyrken som en funktion af afstanden fra lydkilden' Men vi ved jo allerede hvad det er, så kan ikke helt forstå hvordan den så skulle laves? Har vedhæftet opgaven, hvis det k... -
En funktion med 9 i potens..?
ForumindlægOpgaven lyder sådan her:En funktion f er givet ved f(x)=x^2(1-x)^9, x eBestem størsteværdien for f.Ved bare ikke helt hvordan jeg skal gribe opgaven an... håber jeg kan få et tip om hvordan jeg starter... -
IT projekt
ForumindlægHey !! Sidder og kæmper med en IT eksamensprojekt opgave, men det kniber med at få tiden til at række. Så hvis der var en som ville tjene 1000 kr for at lave denne opgave, er i velkommen til at smide en besked .. :=) -
Hyperbler
ForumindlægJeg har hårdt brug for en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave: Tegn grafen med forskriften Y= − 60/ x x ≠ 0 Jeg har vedhæftet opgaven. Den hedder afleveringsopgave 4 Tak! -
Dansk skriftlig fremstilling GLEMT
ForumindlægHej Ved i hvad der sker hvis man har glemt sit opgave nr på opgaven. det forsvandt da jeg skulle opsætte min artikel og glemte at sætte det ind fordi var først færdig lige til tiden og havde rimelig stress på. -
International Økonomi!
ForumindlægHej Derude. Jeg har fået en opgave i International Økonomi, hvor jeg det handler om Nationalbankens opgaver. Hvad betyder det, når nationalbanken intervenerer på valutamarkedet? Hvad er valutareserven og hvilken rolle giver den ved intervention? I hvilke situationer intervenerer nationalbanken V... -
SØGER HJÆLP MED DATAANALYSE UDVIDET EKSAMEN HD 1. del 2. år Valgfag
ForumindlægHej, Jeg har en eksamen og en opgave der skal være klar torsdag i kommende uge. Jeg er på bar bund og har brug for hjælp! Nogle der kan lave opgaven med mig sådan så jeg forstår den nogenlunde? Giv lyd :) -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej derude!! Jeg har fået denne lille opgave, som forvirrer mig en del. En der kan hjælpe mig lidt.. http://www.emu.dk/gym/fag/bt/inspiration/materialer-download/dokumenter/opgaver/tidl_forsoeg/smaa/3_Muskeldystrofi.pdf Tusind tak på forhånd
