Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18381 til 18400 af 134825
-
24-timer eksamen synopsis ??
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag et emne i psykologi som er udviklingspsykologi, og så har jeg to bilag om børn der bliver rost på den forkerte måde og om resiliens, børn der klarer sig godt trods omstændighederne. kan bare ikke komme igang med synopsen, jeg er gået i stå. håber nogen kan hjælpe mig v... -
Vurdering af spansk eksamen!!09
ForumindlægEr i ikke søde med at komme med et på på en karakter? studentereksamen2009 Her kommer min stil: Una chica joven escribe al consultorio de María: Hola, me llamo Carmen. Soy Mexicana, pero vivo en Los Angeles. Mis padres llegaron hasta aquí en 2005, peromi hermana menor Clara y yo he... -
regnbuen - eksamen snart hjælp !
ForumindlægJeg skal forklare regnbuen som resultat af refleksion og brydning - men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an? - en anden ting er at jeg virkelig mangler nogle gode hverdagseksempler på hhv. refleksion, brydning og totalrefleksion - er der nogen der kan hjælpe ? :) -
HASTER TIL EKSAMENS OPG. Statestikker!!!
ForumindlægNogen som ved hvor jeg kan kopiere en hurtig tabel, via nettet vedr. ligestilling/ lige løn.. Kan ikke finde nogen på nettet og dem jeg har fundet kan man ikke kopere eller også skal man maile osv og være medlem eller lign. det har jeg bare ikke tid til at vente på..... :( *SOS* -
Markedsrente + risikotillæg rentabilitetsanalyse til EKSAMEN!
ForumindlægHej med jer, Jeg har opdaget at jeg har misforstået noget i min eksamensopgave og skal op og forsvare den imorgen. Derfor er jeg sikker på, at de vil spørger ind til det som jeg har misforstået... Jeg har brug for at vide hvorfor man bruger markedsrenten + risikotillæg, når man skal sammenligne... -
FUR eksamen - høje lageromkostninger
ForumindlægJeg sidder og skal lave min fremlæggelse, hvor problemstillingen er for høje lageromkostninger.. Nogen der har en ide om hvad jeg kan komme ind på i fremlæggelsen? (også evt. modeller?) HJÆLP ! Mvh. Chatrine -
hjææææælp?? Eksamen om 2 dage :'(
ForumindlægHeey folkens .. Nogen der ved hvad ordet "skank" er? Tak -
Ideer til valg af emne til eksamen
ForumindlægEr der nogen der har ideer til emner inden for overemnet tyskland? I klassen har vi mest af alt læst tekster som omhandler tiden efter muren, og det er fs10 prøven jeg skal op i :-) I min egen korte brainstorm har jeg fået skrevet dette: Noget med Tyskland nu, eller perioden efter anden ver... -
HASTER: Fysik eksamen - Spørgsmål om opdrift.
ForumindlægHej studerende. Jeg er stødt ind i et problem i forbindelse med opdriften af en luftballon. Opdriftskraften er givet ved: densiteten af luften i ballonen * volumen * tyngdeaccelerationen. I følge formlen for densitet der lyder: M/R * p/T .. Hvor p = tryk. Så bliver densiteten lavere jo højere t... -
ligevægtskonstant ud fra partialtryk..???? eksamen imorgen!
ForumindlægJeg har vedhæftet opgaven, samt et skema som jeg har udfyldt der ska hjælpe mig med at vise hvordan vi kommer frem til udtrykket for ligevægtskonstanten.. Jeg mangler et hint til hvordan jeg kommer igang, for kan ikke umiddelbart se sammenhængen.. -
Eksamen - genregulering og operonmodellen!
ForumindlægEr i gang med mine 24timers forberedelse i biologi og har trukket emnet "gener og genregulering" og har brug for lidt hjælp... I et af mine bilag er der omtalt metylgrupper der hindrer afkodning af genet - er de igangsat af operatorgenet eller har de noget som helst andet at gøre med op... -
Spansk eksamen skr.
ForumindlægHeej :) var oppe i spansk skr. i dag og er lidt spændt på hvordan det er gået. Så derfor vil jeg gerne høre, hvordan I men er det er gået med min spansk skr. er klar til både negative og positive meninger om min spanske opgave. emnet handlede om børn der bor i lossepladser i Guatemala. ... -
tysk eksamen spørgsmål
ForumindlægHvilket årstal er historien "Die Geige" af Renate Finckh skrevet i? -
Hjælp!!!! Eksamens spørgsmål...Aldehyder og ketoner
ForumindlægVis, hvordan man kan undersøge, om stoffer er aldehyder eller ketoner.?? help please?? -
Samf eksamen - demokrati
ForumindlægHej , jeg har trukket dekokrati , og forstår ikke mit ene bilag , håber der er nogen der kan hjælpe? "Danmark - et demokratur... Indlæg for ca. 2 år siden Igen engang viser det sig, at det danske folkestyre er dødt. Det er myrdet af den såkaldte regering. Regering og folketing nedsæt... -
Eksamen i historie STX
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende: Skal man til historieeksamen stille problemstillinger op, som KUN kan besvares ud fra de kilder man har trukket? Eller skal man stille problemstillinger op, som kan besvares ud fra ens egen baggrundsviden? -
Markedskommunikation eksamen Mundtl.
Forumindlæger der nogen der tilfældigvis har været oppe i mundtlig markedskommunikation og kan give mig nogle råd, er ved at læse bogen igen meeen det er sgu noget tørt så tror ikke det hænger særlig godt ved... så råd og vink tages i mod med kys hånd -
Eksamens Spørgsmål,, HJÆLPPPPP
ForumindlægHej Jeg har fået eksamensspørgsmål og jeg har svært at forstå. DET ER : gør rede for ligefrem proportionalitet og for lineær sammenhæng mellem to variable. Jeg kan godt gør rede for ligefrem proportionalitet men JEG KAN IKKE FOR STÅ <<< OG FOR LINEÆR SAMMENHÆNG MELLEM TO VARIA... -
Mundtligt eksamen Biologi C
ForumindlægVi har fået et stort kompendium med opgaver som vi skulle forberede os til, men der er lige tre jeg ikke ved hvordan jeg skal besvare. Kunne være dejligt hvis nogle kunne hjælpe :) takker. 1. Du skal redegøre for celleorganellers forekomst. 2. Diskuter forskelle og ligheder mellem DNA’et ... -
Hjælp til svære eksamens opgaver
ForumindlægHej opgavene lyder som følgende: Funktion f har forskrifen f(x)=2x-3 løs ligning f(x)= f^-1(x) Funktionerne f og g har forskrifterne f(x)= x^2+4x+3, x < 0 0,5x+3, x > eller ligmed 0 g(x)= 2x+3 x tilhører R Gør rede for at grafen for g har to punkter fælles med grafen for f. Er det så ...
