Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18381 til 18400 af 60468
-
Er Screening-prøven vigtig???
ForumindlægHej venner Jeg er lige startede på 1.g, altså grundforløbet. Og vi skal have en screening i mat, dansk og engelsk. Mine lærer sagde, at vi ikke ville få karakterer for det, og at det bliver brugt for at se hvis nogen er ordblinde og talblinde. Og så sagde de også at det også bliver brugt for at ... -
Hej!
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til årsprøve i dansk STX A. Jeg tænkte på, om der er nogle, der sidder inde med gamle opgavesæt? - Jeg vil gerne se de forskellige ting, man kan møde. :) -
Tvivl om studentereksamen!?
ForumindlægHejsa! Jeg er lige nu i gang med at tage en studentereksamen på et gymnasium. Jeg har valgt en samfundsvidenskablig linje og har dansk, engelsk,samfundsfag og historie på A niveau. jeg har matematik på B, og syntes det er forfærdeligt. Får man sin studentereksamen hvis man dumper i et B niveau f... -
Antal eksamener på HTX
ForumindlægHej alle sammen Jeg spekulerede på hvor mange fag jeg kan komme op i, samt om jeg skal op i et bestemt antal af A-, B- eller C-fag? Jeg har følgende fag: A-Fag Dansk Matematik Fysik Engelsk Teknikfag B-fag Kemi Idehistorie Teknologi C-fag Biologi Samfundsfag Kom/IT Programmering -
Eksamenssæt 2013
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamenssæt fra 2013, til Mat B eksamen STX? :-) Skal til eksamen torsdag, ville være en stor hjælp! -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Adgangkvotienter 2013 forventninger?
ForumindlægHej. Min store drøm er at læse på CBS på HA(mat.) efter sommer og indtil videre har jeg en eksamen tilbage nemlig historie. Eftersom historie er et af mine yndlingsfag og det fag jeg er bedst til efter min egen mening har jeg regnet lidt på, hvordan mit gennemsnit kommer til at se ud hvis jeg... -
Hvornår egner man sig til økonomi?
ForumindlægJeg har det sidste halve års tid gået og grublet lidt over, hvorvidt økonomi (på uni) er noget for mig. Jeg synes umiddelbart, det virker rigtigt spændende, men når det kommer til stykket har jeg jo nok slet ikke så meget viden om studiet, selvom jeg både har været i studiepraktik og kender en ... -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Matematik mundtlig spg:
Forumindlæghej, har lige nogle spørgsmål vedr. nogle matematiske spørgsmål til mundtlig eksamen: - Jeg skal indføre begrebet eksponentialfunktion og i den forbindelse komme ind på differentiation af eksponentialfunktioner. Den sidste del forstpr jeg ikke helt ift "differentiation af eksponentialfunkt... -
SSO- abstrakt. (haster)
ForumindlægHej alle. Sidder her og er ved at lægge sidste hånd på min SSO om Herman Bang. Og så er det jeg skal skrive et abstrakt om opgaven. På engelsk. Og jeg er blank. Er der nogen der kan inspirere mig lidt? Evt. nogen der har et jeg må læse? /Christine -
BONUS FOR FAG
Forumindlæghejsa:) (dette er spurgt igen, da det blev spurgt i det forkerte forum første gang) Hvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej alle! Om to uger bliver jeg student, hurra... Men min veninde er på ingen måde glad! Hun har ikke andet i hovedet end frygten for at dumpe.. Hun har ikke super gode karakter, men jeg synes bestemt ikke at hun skal frygte at hun dumper. Hun er studenterkursist (stx på to år), og da jeg ikke... -
VIGTIGT! A-FAG
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Misforståelse af eksamensopgave
ForumindlægHej Jeg har været op til engelsk B skriftlig eksamen i går, hvor jeg, i del 2, valgte en non-fiction tekst, som egentlig var en artikel, men jeg troede man skulle bare se video klippet. Derfor er min essay-del baseret på video klippet. Selvfølgelig, er det min egen skyld, da jeg skulle have være... -
Karakter vægt?
Forumindlæghej alle sammen, er lidt forvirret over hvordan stx engelsk B niveau faget vægtes . Jeg har nu fået 2 årskaraktere og snart et eksamenskarakter, har kigget lidt på hvordan mit snit kommer til at se ud, og forstår ikke hvorfor både skriftlig og mundligt årskaraktere samt eksamen hvert tæller 0,75.... -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, i eksamen i engelsk skriftlig B-niveau på STX står der i opgaveformuleringen, at man må skrive 700-1000 ord i section A opgaven, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Min lærer fortalte mig engang, at man godt måtte skrive 10% over, men... -
Den britiske hær
ForumindlægJeg skal fremlægge om den britiske hær nede i Afghanistan, og jeg håber at I kan hjælpe mig med et par spørgsmål. Hvor mange britiske soldater var der i: -2002 ... -
A fag
ForumindlægJeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette?
