Søgning på: matematik b eksamen 2016 hhx. Resultater: 18381 til 18400 af 130414
-
Eksamen - sidder fast
ForumindlægHejsa.. Jeg har tre spørgsmål jeg ikke rigtig kan finde ud af... Er der nogen der vil prøve at hjælpe mig med disse... 1. Beskriv med fagudtryk den histologiske opbygning af mucosa og submucosa i tyndtarmen, herunder de vævsstrukturer, der bidrager til den store overflade, der ses i tyndtarmen. 2... -
Shit Tysk eksamen
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort... -
Hjælp til eksamen omkring våde enge.
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min årsprøve omkring våde enge om det vil have nogen betydning for vandmiljøet, å eller sø, om man har en våd eng eller ej grænsende op til vandmiljøet. her er et billede hvis det hjælper håber i kan hjælpe!... -
Eksamen. Fordybelsesemne: Noveller
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk og har trukket fordybelsesemnet noveller. Har dog lidt problemer med hvilken novelle jeg skal vælge så ville høre om i havde nogen ideer. Her er min pensumliste: Solsort og snefnug af Hanne-Vibeke Holst Manden der blandt andet var en sko af Jens Brenstrup A... -
biologi eksamen 9 klasse
ForumindlægHejsa Jeg går i 9 klasse Det er blevet udtrukket som mundligt fag at jeg skal op i Biologi, jeg tænker lidt jeg skal ikke have Biologi, eller fysik- kemi på min vidergående uddannelse efter hvad jeg har læst mig frem til... ER DET SÅ LIGEMEGET OM JEG DUMPER ELLER EJ? -
VIGTIGT eksamen tirsdag!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
AT EKSAMEN HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg har afleveret en synopsis hvor jeg kun har 1 tabel med i, men nu har jeg fundet en tabel til, hvis den ikke står på synopsen må jeg godt bare gå ind til fremlæggelsen og sige at jeg lige har fundet den tabel? Eller har de krav på at den skulle have stået i synopsen? -
Fysik eksamen - Hubbles lov!
Forumindlæg1. Det moderne verdensbillede 1 Redegør for hvilket verdensbillede vi har i dag. Gør rede for Hubbles lov og argumenter for hvordan man ud fra Hubbles lov, kan estimere Universets alder. Diskuter hvilke udviklingsmuligheder det moderne verdensbillede giver Universet. Stikord: Big Bang t... -
korte spørgsmål? argumenter eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle gode gloser for disse ting? 1. Hvordan har sproget virkning på forfremmelsen af budskabet? 2. Hvordan har symboler og metaforer en virkning på teksten? -
skriftlig eksamen - svar hvornår???
ForumindlægHej alle, Nogen der ved hvad dag den skriftlige karakter bliver offentliggjort??? -
Engelsk A eksamen
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om nogen kan fortælle mig hvor jeg kan øve mig på del. prøve 1 i Engelsk A? Jeg har virkelig svært ved opgave A, hvor man skal finde fejlen og rette dem og bagefter skrive hvad fejlen er. -
HISTORIE EKSAMEN ROMERRIGET/ANTIKKEN HJÆLP!
ForumindlægHej :) jeg har trukket antikken i fortiden og nutiden, og har 24 timers forberedelse og 9 kilder som omhandler politiske/samfundsmæssige sammenhænge under Kejser August lederskab og kilder som omhandler slaverne.... men er rigtig utvivlsomt om hvordan jeg skal gribe emnet an da der er så meget vi... -
BIOLOGI EKSAMEN MENDEL!
ForumindlægHar trukket spørgsmålet: Rredegør for Mendels betydning for genetikken, og forklar herunder de forskellige nedarvningsmønstre. Forklar desuden, hvordan gener kan forandres. Hvordan griber jeg det an? Hvilken betydning har Mendel haft for genetikken? Jeg ved godt de forskellige nedarvningsmø... -
Romeo & Juliet.. Eksamen! :(
ForumindlægHej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? -
Tysk eksamen 2011 10.klasse
ForumindlægHej :) Jeg skal op i tysk her torsdag d. 16/6 2011 :) Jeg har valgt to tekster, som jeg vil fortælle om, men der er noget, som jeg er lidt i tvivl om. Det lyder til på min lærer, at man kun må bruge de tekster man har valgt og at man skal fortælle udfra dem, men jeg troede, at man også gerne mått... -
Kognition og læring - 24-timers eksamen.
ForumindlægHej - jeg sidder med emnet "intelligens, kognition og læring" og har lidt problemer med min problemformulering, samt problemstillinger. Mine vedlagte tekster handler om Piaget og hans teori omkring de fire stadier i udviklingen af "tænkteværktøjer", samt hvordan børn arbejde... -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
NV afsluttende rapport(eksame)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i en afsluttende nv prøve på fredag.. Vægten skal ligge på min fysik rapport.. Jeg skal forberede mig derhjemme og fortælle 5-7 min. om min rapport.. Det der lægges vægt på er at jeg skal gøre rede for forløbets formål, gøre rede for udførelsen af de prakti... -
Sandsynlighed(øveopgave1 til eksamen)
ForumindlægLad (X, Y ) være en to-dimensional kontinuert stokastisk vektor med simultan sandsyn- lighedstæthed p(x, y) = {x2ye-x når 0 < x og 0<y<1} 0 ellers Det ønskes ikke bevist at p(x, y) er en sandsynlighedstæthed, og dette faktum kan frit benyttes i det følgende...
