Søgning på: matematik b eksamen 2017 hhx. Resultater: 18381 til 18400 af 130298
-
Romeo & Juliet.. Eksamen! :(
ForumindlægHej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? -
Tysk eksamen 2011 10.klasse
ForumindlægHej :) Jeg skal op i tysk her torsdag d. 16/6 2011 :) Jeg har valgt to tekster, som jeg vil fortælle om, men der er noget, som jeg er lidt i tvivl om. Det lyder til på min lærer, at man kun må bruge de tekster man har valgt og at man skal fortælle udfra dem, men jeg troede, at man også gerne mått... -
Kognition og læring - 24-timers eksamen.
ForumindlægHej - jeg sidder med emnet "intelligens, kognition og læring" og har lidt problemer med min problemformulering, samt problemstillinger. Mine vedlagte tekster handler om Piaget og hans teori omkring de fire stadier i udviklingen af "tænkteværktøjer", samt hvordan børn arbejde... -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
fysik a 2011 eksamen
Forumindlægnogen der kan hjælpe eller nogen i den stil ? ( fredag den 27 . maj 2011 ) eller hvis i har jeres svar liggenende daj eg ikke kan finde ud af 3 opgaver. og har fået hele sættet som aflevering. -
NV afsluttende rapport(eksame)
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op i en afsluttende nv prøve på fredag.. Vægten skal ligge på min fysik rapport.. Jeg skal forberede mig derhjemme og fortælle 5-7 min. om min rapport.. Det der lægges vægt på er at jeg skal gøre rede for forløbets formål, gøre rede for udførelsen af de prakti... -
Sandsynlighed(øveopgave1 til eksamen)
ForumindlægLad (X, Y ) være en to-dimensional kontinuert stokastisk vektor med simultan sandsyn- lighedstæthed p(x, y) = {x2ye-x når 0 < x og 0<y<1} 0 ellers Det ønskes ikke bevist at p(x, y) er en sandsynlighedstæthed, og dette faktum kan frit benyttes i det følgende... -
Perspektivering dansk mundtlig eksamen
ForumindlægBilledet udslidt kan vel perspektiveres til teksten nådsensbrød, men hvad skal jeg fortælle om? Hvilke sammenhæng osv. er der mellem teksten og maleriet? -
samfunds fag eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave i samfundsfag om jeg håber i kan hjælpe lidt med ? Hvad er DF's holdninger til FN og EU? hvorfor vil DF have grænsekontroll ? hvorfor er DF så populært? -
kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere. -
Tilladte hjælpemidler til skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt at bruge tidligere opgaver, som jeg ikke selv har udarbejdet? Vores lærer har uploadet eksempler på gode opgaver fra andre i min klasse. Jeg har selv hørt, at man må bruge hvad som helst så længe, at det ligger på computeren og ikke på internettet. Er det korrekt? -
Hjælp til valg af delemne til historie eksamen
ForumindlægHej alle Jeg har trukket mundtlig historie og delemnet mellemkrigstiden. Jeg har en prolematik der lyder: Hvilke konsekvenser opstod der af mellemkrigstiden i Danmark? Jeg skal nu finde et underemne som jeg kan arbejde med som passer under denne problematik, dog er jeg blank for ideer og spørger... -
Dansk A Eksamen
ForumindlægHej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem. -
eksamens spørgsmål i idræt
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan de forskellige eksamensspørgsmål i idræt mellemniveau lyder?Jeg ville blive utrolig glad for svar, eftersom jeg skal op i morgen. -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
Mundtlig eksamen i biologi!
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig biologieksamen her på fredag, og er stødt på noget jeg ikke kan finde svar på! hvad er energistofskiftet? Jeg har kigget i min bog men kan kun finde nogen basalstofskiftet og energibalance! :( håber nogen kan hjælpe!!! -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ... -
Billy Eliiot. MUndtlig eksamen...
ForumindlægHey allesammen jeg skal op i mundtlig engelsk og skal snakke ca.15min om Billy Elliot nogen der har en stil som jeg måske kan lære lidt af eller et godt råd har kigget på google men kan ikk rigtig finde noget.... nogen der kan hjælpe... :) *Shorty*
