Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 18381 til 18400 af 75447
  • Om at være ung

    Forumindlæg
    hej alle. Jeg skal skrive en opgave om at være ung, men jeg skal skrive den på tysk. Tænkte om i kunne hjælpe mig med at skrive en god tysk opgave om at være ung. Jeg har skrevet noget men har google translatet det. TAAKK!!! :-D
  • Nationaltest i Fysik og Kemi

    Forumindlæg
    Er der nogen der har taget nationaltesten i fysik og kemi for 8.klasse? Jeg skal snart tage den, så jeg ville høre om i ville skrive om den er svær og hvad man skal læse om/forberede sig på? :)))) Har desperat brug for det!!! :9; -(
  • Vejledning (opskrift) til danske mundtlig eksamen 9.klasse

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal til dansk mundtlig eksamen på torsdag, og jeg er lidt i vildrede med opskriften - er klar på jeg trækker et emne - får 50 min forberedelse, og så skal jeg fremlægge - det jeg godt kunne tænke mig at se er en vejledning/opskrift på hvordan jeg disponere denne opgave. Altså...
  • karekter

    Forumindlæg
    Hvad skal ens gennemsnitskarekter være for komme i gymnasiet
  • SRP bedømmelse efter klage

    Forumindlæg
    Hej alle herinde Jeg har klaget over den karakter jeg fik i min SRP, Jeg har fået afvist min klage i første omgang, og kunne derfor godt tænke mig at høre nogle andres mening og bedømmelse af den. Jeg har uploadet den til min hjemmeside hvis nogen vil give mig en hjælpende hånd: http://www.ra...
  • Håbløst? :(

    Forumindlæg
    Vi har lige fået 2gangs standpkts karakterer.. Og jeg fik uventet 6,0 i gennsmnit tror I det er muligt at afslutte med 8,0 i gennemsnit. Har I eller nogle I kender oplevet lignende? Hvad skal man gøre, hvis det skal ske? Hjælp mig, jeg er bare helt nede :(
  • Søger person, som vil rette opgave på omkring 200 ord!!

    Forumindlæg
    Søger person, som vil rette opgave på omkring 200 ord!!
  • DYRBERG/KERNs typeopgave 2

    Forumindlæg
    Hey er der nogen som har lavet denne opgave som evt stadig har den til at ligge?
  • Eksamen, retskrivning og læseprøve

    Forumindlæg
    Hej derude :) Jeg skal op i retskrivning og læseprøve på Torsdag. Så vil jeg høre om i har nogle gode råd til hvad jeg skal gøre for at forberede mig til dette? evt. nogle opgaver på nettet? tak!
  • Eksamen: Hukommelse

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg sidder og er i gang med at skrive min synopsis (psykologi eksamen på B-niveau - 24 timers), men jeg er gået helt i stå! Mit overemne er: hukommelse Og bilagmaterialets i form af en case og artikler handler om falske erindringer. Er der nogle, der ka...
  • mdt eksamen dansk, billedeanalyse. hvordan for går eksamen?

    Forumindlæg
    hej.. jeg har 2 spørgsmål ang mundtlig fs10 dansk eksamen.. 1: jeg ska til mundtlig eksamen på fredag og jeg ska ha lavet en billedeanalyse af Det rybergske familiebillede.. men jeg er lidt i tvivl om det ska skrives i en lang kører uden afsnit eller ska det stilles op i punkter? 2: hvor...
  • Fysik/Kemi

    Forumindlæg
    Hvorfor er det vigtigt at have Fysik/Kemi i folkeskolen? - Håber der nogle der kan hjælpe mig, inden onsdag :)
  • Tilfældighedsgenerator

    Forumindlæg
    Hvis man skal lave 100 tilfældige cifre, hvordan gør man det så manuelt? Hvis I kan anbefalde nogen bøger på det område, er jeg meget åben.
  • hjælp!

    Forumindlæg
    Min forklaring på begrebet DNA : (Hvordan kan jeg forklare den) MIn forklaring på begrebet gen : (Er det ikke noget man arver) Min forklaring på begrebet kromosom : (Det er noget med celledeling Nogle der vil forklare det kort, når jeg siger kort mener jeg meget meget kort ! Please !
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hvem kan hjælpe med noget fysik plzz
  • Kortfilm eksamen! HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej mennesker! :) Jeg har trykket Kortfilm i dansk. Så jeg har valgt "life is a bitch". - Nogle der kan forklare nogle kameravinkler? Hvad betyder det når en person er i frøsperspektiv osv? :) Tak på forhånd!
  • Projekt opgave

    Forumindlæg
    hej alle sammen =) jeg har projekt uge næste, uge og jeg har emnet Hiv/Aids vil gerne høre, om der nogle der kunne komme med nogle arbejds sp om Hiv/aids og en problem formulering. helst 10 sp =)
  • Franske bandeord

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har nogle franske bandeord? Skal bruge dem til showet sidste skoledag.. :D
  • dumpet dansk

    Forumindlæg
    jeg har været så uheldig til danskeksamen at misforstå opgaven, og derfor regner jeg med at jeg måske kan få -3, men mit spørgsmål er om jeg har dumpet faget når mine årskarakter ligger på 4 i skriftlig dansk, og 4 i mundtlig dansk ?
  • Lenz9;s lov

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med at forstå reglen. Nogle som kan hjælpe? Når antallet af magnetfeltlinjer vokser i en elektrisk spole, dannes der en induktionsstrøm, der forsøger at modvirke de nytilkommende feltlinjer ved at danne feltlinjer, der går den modsatte retning. Når antallet af feltlinjer s...