Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18421 til 18440 af 65601
-
stud.polit. mangler hjælp til matematik
ForumindlægHej. Jeg er økonomi studerende på 1. semester på Københavns Universitet og mangler nogen som (helst selv har læst eller er færdig og dygtig til matematik på økonomistudiet) der kan hjælpe mig med matematik. Jeg bor i København K. Mvh Vincent e-mail: cpw383@alumni.ku.dk -
Hjælp søges til matematik. Odense & Faaborg
ForumindlægHej alle sammen. Jeg søger hjælp til matematikken, da jeg er faldet total af. Det er meget basal matematik som jeg skal have hjælp til. Jeg går i skole i Faaborg men bor lidt uden for odense. Hvis i har interesse er i meget velkommen til at skrive til min mail Lund_95@hotmail.com Hilsen jakob -
Matematik B - men er VIRKELIG dårlig til faget
ForumindlægHej. Jeg står i den situation at jeg lige mangler matematik b som jeg påtænker at tage sammen med mine sidste fag på HF overbygning til vinter da det er et krav på næsten alle samfundsvidenskabelige videregående uddannelser. Indtil da vil jeg dog godt forbedre mit matematik der mildest talt er el... -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik/kemi på torsdag. Jeg er ret meget på røven, eftersom vi ikke har lavet mere end 2-3 forsøg hele året. Jeg håber på nogen kan hjælpe mig :) - ihvertfald nævne nogle forsøg man kan lave til de følgende emner. :) Emnerne er: Svingninger Bølger lyd og lydbølger Atomets opby... -
EKSAME - EU og mangel på demokrati
ForumindlægJeg sidder her og bakser med noget EU til oplægget imorgen, og har læst en masse om manglende demokratiske processer i EU-systemet. -er der nogle der evt. vil kunne klargøre/problematisere denne mangel på demokrati i både opbygningen af EU og lovgivningssystemet? Mvh. Louise. -
Hjælp til Armish People ? Til eksamen
ForumindlægSkal op i engelsk på torsdag, og skal fremlægge om Armish People. Har virkelig brug for noget hjælp, så skriv alt, hvad i ved om dem. Her er min synopse :) Amish people My topic: Amish way of life. 1) Why did I choose this topic? 2) Who are the Amish people? - Where are they living? - What are... -
Underemne til engelsk eksamen
ForumindlægWebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen! Ville bare høre om nogle af jer har nogle gode underemner, til d... -
24 timers eksamen - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal gribe dette emne an, evt. hvad jeg skal gå i dybden med, hvad der er vigtigst, og evt. forslag. Jeg har trukket: Mellemkrigstiden og nazismen Mine kilder hedder og omhandler: Nazismens fremvækst - Et uddrag af en sociologisk un... -
HJÆLP! eksamen imorn pleas
ForumindlægHey jeg har brug for hjælp vedr. min bevis: T^2=r*r1*r2*r3. Jeg mangler eksampler på udførte opgaver med dette bevis. Hjælp jeg er desperat pleas så har du gjordt dagens gerning. På forhånd tak ! -
globalisering - eksamen i morgen 23.06- hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket et emne om globalisering i historie. Er der nogen der har nogle forslag til hvad for nogle problemstillinger jeg kunne tage fat i? Mine kilder handler meget om Danmark som et multikulturelt samfund, globaliseringens konsekvenser for u-landene, George Bush's erklæri... -
BILLEDEKUNST EKSAMEN, HJÆLP SØGES..
Forumindlæghej alle. er der nogle der kan fortælle mig hvad eksamensprojektet i billedekunst C HF, skal indeholde? tak på forhånd. -
Eksamen mekanik kræfter
ForumindlægOpgave 7 Mekanik kræfter En vinduespudser står på en lang stige og taber sin telefon med massen 120 g. Vi ser bort fra luftmodstand på telefonen. Bestem størrelsen af den resulterende kraft på telefonen under faldet. Hvor langt bevæger telefonen sig i løbet af 0,10 sekunder? -
Billedkunst eksamen 2011
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i billedkunst om præcis en uge, og er netop igang med at prøve at svare på spørgsmål indenfor de emner vi har fået. Men jeg har problemer med 2 af dem, som lyder: 1) Sammenlign Det klassiske kropsideal og gengivelse af mennesket i samtidskunst.. 2) Det klassiske kropsideal i s... -
Dansk eksamen 2011
ForumindlægJeg læste at når man trækker eksamenspørgsmålet vil der stå, hvilket fokus der er; "Det sproglige område", "Det litterære stofområde", "Det mediemæssige stofområde". Skal jeg have en forskellig tilgang til min fremlæggelse alt efter hvad fokus jeg trækker? Hvad skal ... -
Fysik eksamen - Forberedelse?
ForumindlægHej, skal op i fysik på fredag og skal til at forberede mig Jeg har en mappe med forsøg indenfor de forskellige emner, Men hvad ellers kan jeg forberede mig med? Er ikke specielt god til fysik men går alligevel efter et 7-tal -
Samfundsfag A - Eksamen
ForumindlægHar trukket "den økonomiske krise". Der er tilhørende tekster som handler om rød og blå bloks forskellighed i håndteringen af den økomiske krise. Herunder er der bilag som fx meningsmålinger vedr. valget, oversigt over den danske økonomi og den danske vælgeradfærd, altså hvad den dan... -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
HJÆLP - fysik c eksamen.
ForumindlægHej jeg skal svare på: Bølge læren er meget central for fysik. Det har vist sig at hele den klassiske ide om adskillelsen af partikel og bølge egenskaber ikke rigtig stemmer overens med virkeligheden. Bølger kan noget særligt som partikler ikke kan og det er specielt måden de udbreder sig på og ... -
serieforbindelse haster skal bruges til eksamen i morgen
ForumindlægHej jeg kan ikke helt regne opgave b ud. hvordan regner jeg den indre resistance.
