Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18421 til 18440 af 34369
-
hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er i gang med matematik på B-niveau i Aalborg. Jeg skal til skriftlig eksamen den 12. december, men er slet ikke parat endnu, og har derfor brug for en hjælpelærer. Forestiller mig, at vi mødes et par gange om ugen frem til eksamen, enten på cafe eller hjemme hos mig. mvh. Maria. -
Hvis jeg dumper?
ForumindlægHej. Hvad sker der hvis jeg dumper min eksamen i skriftlig dansk? Jeg skal have bestået faget for at komme ind på min næsten uddannelse, men hvis mine årskaratere er høje nok går det vel? Eller hvordan er det? Jeg har fået 7/7 i dansk og hvis jeg nu ikke ville bestå den skriftlige eks... -
Hjælp det haster
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik eksamen her om en uge så jeg vil gerne spørge om: 1: Hvordan ser en fysik disipotion ud? 2: Skal man udnytte hele den halvanden time man har til eksamen. fx hvis jeg nu blev færdig inden for 25-35 min hvad sker der så? 3: hvor mange forsøg skal man lave for at ikke du... -
Analyse af Jomfruen og døden, Edvard Munch
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i løbet af næste uge og skal til at analysere kunstbilledet "Jomfruen og døden" af Edvard Munch. Jeg kunne godt tænke mig at se nogle af jeres billedanalyser (hvis i har det) inden jeg præsenterer det til eksamen. Jeg kan ikke rigtig finde nogle som er blev... -
SØGER BIOLOGILÆRER - BIOLOGI B
ForumindlægHASTER HASTER HASTER KÆRE ALLE. Søger en erfaren biologilærer hurtigst muligt, skal op til eksamen om ca 3 uger og har brug for hjælp inden da. Hvis der er nogen der kender nogen må de meget gerne mail til mig. [email protected] Det må meget gerne være en der har prøvet at være censor før e... -
AT-råd
ForumindlægHej.. Jeg skal op til, AT om en uge.. Vil hører om, hvordan man skal disponere over sin tid ? Skal jeg gennemgå noget af synposen til Eksamen eller skal alt stoffet være nyt? Til sidst ville jeg hører, hvad i synes jeg skal gennem gå til eksamen og i hvilken rækkefølge? Håber på hjæ... -
Fremgangsmåde til sætnings analyse/oversættelse? Spansk!
ForumindlægJeg har haft spansk i 3 år og er skal så op til eksamen i spansk her til sommer :) Indrømmer gerne at andre fag end lige spansk har haft min fokus. Jeg har desperat brug for en god fremgangsmåde når jeg sidder til skriftlig eksamen og skal oversætte. Jeg håber virkelig virkelig der er en der kan ... -
Hjælpemidler Dansk muntlig 10.klasse
ForumindlægJeg er i lidt af en krise,da jeg ikke helt ved, om jeg må tage min udleverede bog "greb omanalysen" på100 sider. Med til min dansk muntlige eksamen. 10.klasse på kvuc. Er der nogen er jer der med sikkerhed kan sige, om man må tage bøger med, til dansk muntlig eksamen? -
kvalitativ og kvantitativ metode
ForumindlægHej Alle :) nu har jeg kigget lidt rundt, men synes ikk jeg får et konkret svar på det jeg søger, så nu spørger jeg her. når man nu skal til eksamen i samfundsfag, hvad skal man så sige om metode???? hvad er vigtigt at komme ind på osv. og hvad vil induktiv kvalitativ og deduktiv kvalitativ sige?... -
Middelfart-gym censor engelsk
ForumindlægHalløj Jeg skal i år op til religions eksamen. Censoren til eksamen hedder Poul Storgaard Mikkelsen og er lære på Middelfart gymnasie og HF-kursus Er der nogen der har ham og gerne vil fortælle hvad jeg skal forvente mig.. både udseende mæssigt (lille og tyk, høj og slank, gammel, ung???) og pers... -
Forbrændingsmotor
ForumindlægHej. Jeg sidder og læser op til AT eksamen i morgen. Jeg har skrevet om forbrændingsmotorens udvikling. Og så er jeg kommet i tvivl om, de biler vi har idag, deres motor er det også forbrændingsmotorer? Ved godt det måske er et dumt spørgsmål, men er virkelig kommet i tvivl :( Skulle nødig sige ... -
Kildekritik
ForumindlægHej jeg skal snart til AT -eksamen Jeg fik ved af min lærer at man kan ikke udøve kildekritik på en artikel, hvorfor det? Kan artikler ikke betragtes som en kilde i historisk forstand. Til eksamen skal jeg fortælle om kildekritik, eller skal jeg gennemgår kildekritikken på kilde, altså skal jeg n... -
Litteratur periode
ForumindlægHej, jeg skal snart til dansk eksamen, og som I sikkert ved, så skal jeg perspektivere til noget andet fra foreksempel samme periode og så vil det være rigtig godt hvis jeg kendte lidt til hver periode. Jeg har prøvet at søge men fandt ikke sådan rigtig noget jeg kunne bruge.Så ville lige høre h... -
Landboreformer og Danmark i 1800 tallet
ForumindlægHEJ HEJ!! Histoie eksamen A niveau imorgen. Jeg har trukket landboreformer og danmark i 1800 tallet. jeg har fået kilder omkring fæstebønder, selvejerbønder, Orla lehmann og grundloven. Er der nogen der har forslag til evt. problemstillinger? Eller nogen der har nogle tips og råd til eksamen? -
DNA,RNA og proteinsyntese
ForumindlægHej alle. Jeg har netop trukket mit eksamens spørgsmål til biologi eksamen imorgen, og vil høre om der er nogle der kan hjælpe lidt. Mit første spg lyder: Hvorledes er DNA molekylet opbygget og hvorledes er det forskelligt fra RNA molekylet? Kom herunder ind på de to molekylers funktion i forbin... -
Bedste forberedelse
ForumindlægHej Jeg skal til VØ A eksamen om 4 dage. Jeg har to tykke bøger, som skal læses inden eksamen. Er der nogen af jer, der har gode tips til, hvordan man kan forberede sig bedst. Jeg går ud fra, at et fag som VØ er der også andre ting, man skal have styre på udover indeholdet i bøgerne. Evt. hvis no... -
fysik mundlig i morgen hjælp, forsøg 10. kl
ForumindlægHejsa, Min søn skal til eksamen i morgen. Hvor hentes forsøg til 10. kl eksamen i fysik, lettest? De vigtigste han mangler er , atomer og lys, nuklider og ioniserende stråling, kerneomdannelse og energi? Plus noget viden om fotomer ? På forhånd tak for hjælpen Gitte -
Mat A
Forumindlæghej jeg går nuværende på turbo kursus som jeg skal op til i august jeg bestod gymansiet i juni jeg tror ikke jeg består eksamen men jeg vil gerne gør et forsøg kan jeg så tag et halvt års matematik a på enkeltfag hvis jeg dumper til min dtu adgangseksamen. og kan jeg strege min eksamen fra dtu ... -
FSA engelsk:)
ForumindlægHej :) I anledning af FSA i engelsk, har jeg tænkt over emnet "Love between different cultures", men desværre kan jeg ikke finde nogle gode ideer til hvad jeg kan fortælle om. Jeg skal huske at komme med kultur- og samfundsforhold med ind i eksamen. Er der nogle som vil være virkelig sø... -
Haster, udregning af forsæbningstal
ForumindlægTil eksamen skal jeg vise hvorledes forsæbningstallet udregnes. Men det tager da lang tid? Er der nogen der kan hjælpe med at beskrive det kort og præcist? Ville være træt af at bruge alt tiden på at forklare det og ikke nå at vise andet. Eksamen er i morgen :o
