Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18441 til 18460 af 35409
  • Hjælp organisk redox!

    Forumindlæg
    Sikkert meget enkelt men skal bruge en enkelt organisk redox process jeg kan lave til eksamen nogen gode forslag?
  • HF - eksamensprojekt

    Forumindlæg
    Nogle der har været til eksamen i deres eksamensprojekt på HF? Skal op på mandag, så ville høre om, der er nogle, som har nogle gode råd eller andet vigtigt? :-)
  • Humanistisk metode

    Forumindlæg
    Hej alle derude... Står og snart skal til AT-eksamen... og nu står jeg i det problem at jeg mangler en meget grundig forklaring på den humanistiske metode! Please... hjælp!!
  • AT?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg er meget i tvivl omkring hvad man skal fremlægge når man skal til eksamen i AT? Er det ens metoder og teorier de vil høre en diskussion af eller vil de høre, hvad der står i den synopsis man har skrevet??
  • "Villy" af Charlotte Weitze

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "Villy" af Charlotte Weitze til mundtlig dansk eksamen. Er der nogen, der har forslag til, hvad man kan perspektivere til?
  • har i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har lavet kemi rapport, i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda. håber i gider send den, til mig for skal til eksamen er mega nervøs
  • Priskrydselasticitet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal til eksamen nu her og vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en formel til udregning af PKE? Evt. forklare hvordan man gør ? Mvh Kenneth
  • Billedhuggerkunstens udvikling i antikken

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig noget om billedhuggerkunstens udvikling i antikken? Eller kan give et link? Skal bruge det til eksamen.. (:
  • Homer Odysses 9. sang

    Forumindlæg
    Sidder og forbereder old eksamen og kan ikke rigtig finde ud af hvad man skal perspektivere til hvis man trækker Homer Odysse (9. sang). Nogen ideer? Tak
  • Berlinmuren

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundtlig eksamen imorgen. Er der nogen der kan opstille en eller flere problemstillinger vedr. berlinmuren 1961. Hjælp det haster!
  • Dansk opgivelsesstof

    Forumindlæg
    Hey. Kan man (i dansk mundtlig eksamen) risikere at komme op i et billede fra f.eks. barokken, som man så skal analysere? :|
  • Nyplatonisme og universalromantik

    Forumindlæg
    Hej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem..
  • HUEN PÅ STX

    Forumindlæg
    jeg sidder her og er nervøs, hvad er minimus gennemsnitetfor at bestå eksamen i 3 g? og få udleveret beviset?
  • VØ B 30. maj, hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvordan gik eksamen i dag? - hvad var emnerne? - var det svært? - kunne man nå alle opgaver? - hvad er forventningerne til karakteren? Med venlig hilsen Casper Larsen
  • Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen?
  • formler

    Forumindlæg
    Står og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det...
  • fif til mundtlig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx.
  • Haster!

    Forumindlæg
    Vil bare lige høre om man skal skrive et specielt antal af tegn/anslag til skriftlig dansk A eksamen på HTX!
  • stofmængder

    Forumindlæg
    hvad vil i tro man bør komme ind på under stofmænder til eksamen på c niveau? Har lidt om stofmængder og ækvivalente mængder!
  • T,s

    Forumindlæg
    Hvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen.