Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18461 til 18480 af 27879
-
tysk eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal igang med at lave min tyske disposition til folkeskolens afgangsprøve i år. Jeg ville derfor høre om der er nogen der har en ''køreplan'' til hvordan man laver en god disposition, og hvilke punkter man skal have med? p.s. Mit emne er Berlinmuren på forh... -
hvad har I om?
ForumindlægNu har vi haft om bølger i hele grundforløbet (okay, undtagen lige i starten, hvor vi repeterede en smule)... og jeg ved ikke om vi også skal have det efter grundforløbet, men det er så træls at have om det samme hele tiden. \n\njeg vil bare vide om der også er andre 1.g'ere der har haft om d... -
Hjælp til problemformulering
Forumindlæghej.\nVi er to drenge der har valgt advokat som emne i vores OSO og mangler en god problemformulering.\n\nProblemformuleringen skal omhandle en undren omkring selve erhvervet - altså ikke uddannelsen. \n\nrart hvis vi ku' få lidt hjælp her! -
Anbefalede bøger?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg blev student i sommers og har taget mig et år hvor jeg arbejder. Jeg vil dog gerne studere lidt i mellemtiden og forberede mig til at jeg skal på uni. Kan nogen anbefale en bog eller flere bøger som dækker følgende emner: http://kurser.ku.dk/course/nmab10002u Om ... -
Hjælp til Speciale og hovedopgave?
ForumindlægHejsa Gutter Jeg skal til at skrive speciale, da jeg er finansøkonom. Derfor vil jeg høre om der er nogle som har nogle gode ideer til et godt emne jeg kan skrive om. Jeg skal skrive i nogle af disse fag: Kunde & samarbejde eller noget markedsføring ? Nogle som eventuelt selv har været ... -
Kommunalreform analyse?
ForumindlægJeg har fået stillet til opgave i Samfundsfag B at redegøre for den kommende kommunalreform samt analysere den igennem en af følgende teorier:- Managementteorien.- Politikens implosions teori.- Politikens eksplosion teori.Jeg har taget notater til det i skolen men jeg sider med en følelse af at d... -
Historie opgave om hvordan Hitler kom til magten...
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive historie opgave om hvordan Hitler kom til magten, det jeg så håber at høre fra dig/jer er, om i har nogen gode hjemmesider, bøger eller noget god viden om dette emne, alt er velkomment, har nemlig ikke så meget viden om det endnu...Venlig Hilsen Maria -
Hjælp - Det AntiAutoritære Oprør 1960'erne
ForumindlægHejsa, Som overskriften lyder, skal jeg skrive på Det AntiAutoritære Oprør i 1960'erne. Jeg skal ind og analysere en eller flere noveller, film, romanuddrag eller lign. men jeg må blankt erkende, at jeg er på rimelig barbund lige pt. Så ville derfor høre, om nogle kender nogle titler, som er ... -
Hjælp. Danskprojekt
ForumindlægHeey folkens. Jeg starter på projektopgave her næste uge. Emnet er gadebørn globalt, jeg har skaffet en masse informationer om det, Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle ideer til B.la fremlæggelsen, eller hvem man kunne kontakte, MEN mest hjælp med fremlæggelsen, da vores krav er mi... -
Hjælp. Danskprojekt
ForumindlægHeey folkens. Jeg starter på projektopgave her næste uge. Emnet er gadebørn globalt, jeg har skaffet en masse informationer om det, Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle ideer til B.la fremlæggelsen, eller hvem man kunne kontakte, MEN mest hjælp med fremlæggelsen, da vores krav er mi... -
gadebørn-hjælp
ForumindlægHeey folkens. Jeg starter på projektopgave her næste uge. Emnet er gadebørn globalt, jeg har skaffet en masse informationer om det, Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle ideer til B.la fremlæggelsen, eller hvem man kunne kontakte, MEN mest hjælp med fremlæggelsen, da vores krav er mi... -
Kropskultur i portugal
ForumindlægHej alle sammen.Jeg sidder her med et emne om kropskulturen i portugal. Jeg har brugt alle de midler jeg kunne komme i tanke om, for at finde noget. Landsbibioloteket havde kun én bog og det har ikke været muligt at få den hjem endnu. Har også søgt rundt på nettet, men har svært ved at finde noge... -
AKUT HJÆLP - funktionens maksimum
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN Jeg var syg da klassen gennemgik emnet, opgaven lyder sådan her En funktion f er bestemt ved f(x)=lnx - 3x, x>0. gør rede for at funktionen f har et maksimum og bestem dette maksimum. En der kan forklare hvad jeg skal?? :) Tak -
Hurtig hjælp til forside!
ForumindlægNu er det sådan at jeg skal aflevere historieopgave i overmorgen. Men jeg er i tvivl om forsiden. Det skal jo være et billede som har noget at gøre med mit emne. Hvis jeg fx har om slaverne i oldtidens Grækenland, kan jeg så godt smække et billede som fremstiller en vase hvorpå der tydeligvis er ... -
Hjælp til rumgeometri
ForumindlægEmne: rumgeometriSkrevet den: 02-02-2006 20:57:10-------------------------------------------------------------------------------- hej har en opg som jeg ikke kan finde ud af: (jeg har lavet a, hvor jeg fandt kuglens C og r) linjen gennem koodinatsystemets begyndelsespunkt O(0,0,0) og kuglens cen... -
Selvstændigt fysikprojekt?
ForumindlægJeg har fysik på A-niveau, går i 3.G på HTX og kommer muligvis op i mundtlig fysik. Jeg skal derfor lave et selvstændigt projekt, der omfatter elementer af det gennemgåede pensum og dels elementer, der går ud over dette. Vi skal undersøge og bearbejde fysiske fænomener i et omfang, så vi både anv... -
Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal vælge at tage engelsk på A niveau til næste år (det skal lige sides at jeg går i 2g nu). Men ved ikke rigtig hvordan det er? Hvordan undervisningen foregår? Hvad er de generelle teamer/emner man kommer igennem? Det er noget med Shakespear har jeg hørt ??? Nogle der ved noget om d... -
Histore Opaven
ForumindlægJeg sidder her og kæmper med min historie opgave, som har emnet om magt systemet i romerriget under kejsertiden.. Jeg sidder her og kan undrene ikke rigtig finde noget ordenligt om senatets rolle, hvilket jeg skal bruge for at have alle led af republikkens range med... Er der nogen der kan give m... -
Kildekritik SSO
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg forholder mig til ovenstående. Jeg har fået pfattelsen af, at man skal være lidt forsigtig med hvad man skriver, men at det omvendt er vigtig at få kildekritikken med? Jeg skriver SSO vedr. et lokalhistorisk emne, og de kilder jeg har er primært jubilæumsskrift... -
Ligning for en tangent
ForumindlægHej jeg har fået en opgave der lyder: en funktion f er givet ved: f(x)=4ln(x)-2x+8 a) bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet p(1,f(1)) Aner intet om emnet overhovedet kunne godt bruge noget hjælp, tak på forhånd
