Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18461 til 18480 af 33479
-
Pesten1711 emner+materiale til diskussion
ForumindlægJa, som overskriften indikerer mangler jeg et emne som jeg kan diskutere om i min SRP om pesten i kbh 1711. Nogen som har matierale og emne forslag til det? -
Hvad forstås ved en cellulært og molekylært besvarelse?
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive SRP i morgen og skal redegøre for deprission på et cellulært og molekylært niveau. Hvad betyder dette? Og har i et eksempel jeg måske måtte se bare for at få en bedre forståelse for det? På forhånd tak! -
Rettelse af 400 ord
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude, som har mulighed for at rette ca. 400 ord. Jeg skal til at skrive SRP, og er virkelig stresset, så det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd -
FODNOTER - HASTER
ForumindlægHej! I SRP-opgaven har jeg brugt en dokumentar til at forklare min oplysninger. Hvordan skal jeg skrive den ind i fodnoten? Det er en dokumentar fra you-tube som varer cirka 1 time. Tak på forhånd. -
Hvordan udledes en ligning?
ForumindlægHej. Jeg er som de fleste andre 3.g'er i gang med SRP. Og jeg har fået til opgave at udlede Bernoullis Ligning . Men hvordan starter man og hvordan udleder man sådan en? -
Amerikansk selvforståelse - hjælp
ForumindlægI min SRP har jeg emnet våbenlovgivning, og skal i den sammenhæng redegør for amerikaners selvforståelse. Har søgt lidt rundt omkring, men kunne ikke rigtig finde et klart svar, så ville lige høre om der var nogen her der vidste noget om det? -
Yahya Hassans digtsamling
ForumindlægHej! Jeg sidder med et diskuterende spørgsmål i SRP omkring hvorvidt hans digtsamling "Yahya Hassan" har været med til at øge eller hæmme integrationen i Danmark. Nogen ideer? -
Bjælker
ForumindlægEn bygningsingeniørstuderende eller anden venlig sjæl, der havde lyst til kort at hjælpe mig med mit SRP? Ønsker bare en kort forklaring på to begreber, som jeg ikke forstår. Håber i kan hjælpe :) -
Skriver man en delkonklusion til en diskussion?
ForumindlægHej. Jeg er pludselig kommet i tvivl om man skriver en delkonklusion til en diskussion (4 sider) i SRP. Jeg har skrevet delkonklusioner til redegørelsen, undersøgelsen og analysen Håber i har tid til at svare :) -
Hjælp til kildekritisk analyse af hjemmeside!!
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med min SRP og er blevet bedt om at lave en kildekritisk analyse af hjemmesiden www.newsmax.com - er der nogle som har et godt råd til hvordan man starter eller en der gider hjælpe? :D -
Borgerrettighedsbevægelsen
ForumindlægJeg sidder og er igang med SRP, og skal nu vurdere om kvinderne spillede nogen væsentlig rolle i borgerrettighedsbevægelsen. Nogle der kan hjælpe mig med dette, da jeg sidder fast? -
Skal have hjælp til at lave en matematikmodel for sammenhængen med stråling og afstand
ForumindlægSkal bruge ligt hjælp til srp. Jeg skal have lave en matematikmodel for sammenhængen med stråling og afstand i forhold til alfa-, beta og gammastråling. Ud fra forsøgs målinger. jeg har veshæftet en fil med alle måledataerne hvis det kan hjælp -
Bauman begreber
ForumindlægHej alle, er der nogle der kan hjælpe med at forklare begreberne "flydende kærlighed" og "flydende modernitet". Jeg skal anvende dem i srp og er på bar bund -
Yersinia pestis opbygning
ForumindlægHej. Skriver SRP om den sorte død i øjeblikket, men har problemer med at finde ud af hvordan den bakterien er opbygget. Har ledt over alt, og kan ikke finde særlig meget om den. Er den opbygget ligesom alle andre bakterier? -
Formidlingsartikel om gensplejsning af madvarer.
ForumindlægHej med jer. Jeg er igang med min SRP om gensplejsning af madvarer. Jeg skal i takt med den, skrive en formidlingsartikel, og jeg kan ikke finde en overskrift som er mere hverdags agtigt.. Kan i hjælpe ? På forhånd tak!! -
“Skildring af identitet”??
ForumindlægHej! Til min srp er jeg blevet bedt om at analysere en selvbiografi, med særlig fokus på “skildring af identitet”. Men forstår ikke helt hvad “skildring af identitet” indebærer? Tak på forhånd -
Koffein i kaffe
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SRP eller evt. en SRO opgave i fagene kemi og historie omkring koffein i kaffe? Hvis det er, kan vedkommende så være så venlig at sende opgaven eller et link til litteraturlisten? -
Kvote 2 til Universitetet
ForumindlægHej med jer, Jeg tænkte på, om jeg kunne få jer til at kigge på min kvote 2 ansøgning? Det er til KU eller AU, Dansk/Nordisk. I må gerne komme med konstruktiv kritik, for jeg vil virkelig gerne ind. Det skal så lige siges, at jeg er ikke færdig med den endnu, men hvis i har nogle forslag hvad je... -
rette kort :)
ForumindlægHej er der nogen som har lyst til at rette noget af min engelsk stil, jeg er nemlig dårlig til engelsk og har selv prøvet at skrive uden at bruge google translate:) her er den Its nine o’clock. I lied in my bed and expecting anxious to tomorrow, because it’s my first day on my ne... -
Oversættelse af en sætning
ForumindlægJeg er ved at oversætte et brev fra engelsk til dansk og jeg sidder lidt og overvejer hvordan jeg skal oversætte denne sætning:"Vi er to danske brødre, der driver en virksomhed bestående af 5 is-cafeer i Århus, som er Danmarks næststørste by."Jeg får det til at blive dette:"We are ...
