Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18481 til 18500 af 42938
-
hjælp TYSK det Haster
ForumindlægHej Allesammen:)Er der nogen der har referater af de tekser, som i kunne sende- Aus dem Leben eines Taugenichts Kap. 1- Sommertage 1939 af I. Aichinger- Es geschah am hellichten Tag af Fr. DürrenmattJeg vil blive superglad:)Min e-mail adresse er [email protected] -
et par opgaver hvor jeg har brug for lidt hjælp
ForumindlægHej med jer!Jeg er igang med en matematik afl. og ville høre om nogle af jer ville hjælpe mig med et par opg??1)Funktionen f er bestemt ved, atf(x)= -x^2 + bx + c, (X£R)hvor kofficienten b og c er bestemt ved, at grafen for f har toppunktet (-2,4)Tegn grafen for f2)En kugle slippes fra toppen... -
Afslutning af Kemi-B (og Fysik-B)
ForumindlægJeg har tænkt lidt over hvordan, det forløber, når jeg skal aflsutte Kemi-B og Fysik-B. - Får jeg en skriftlig prøve i Kemi, altså får jeg et bevis på mit eksamensbevis, at jeg har været op i Kemi - Skirftlig. - Eller får man en skriftlig årskarakter eller er der overhovedet noget skriftligt. - ... -
Hurtigt hjælp please
ForumindlægJeg skal redegør for en strategisk situation, Er der nogen der kan fortælle mig hvilke modeller jeg skal bruge og i hvilke rækkefølge, kan slet ikke finde rundt i det, ville være en stor hjælp hvis jeg kunde få langt svar hvor tingene er uddybet. På forhånd tak -
H.C. Andersen - Hun duede ikke
ForumindlægHej..Er i gang med at analysere en novelle af H.C. Andersen, men er blevet lidt lost.. er der nogle der kan hjælpe??Håber det.. -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg vil hører om der er nogen der har været til optagelsesprøve på hhx, og om jeres meninger og holdninger til dette...tak på forhånd -
regning med vektorer
Forumindlægredegørelse for regning med vektor i 2D og 3D er det rigtigt og siger. at man kan regne med vektor næsten lige som med tal. vektorer kan adderes, subtraheres og multipliceres med tal. og I vektorregning regnes med 2 el. 3 dimensionale størrelser kaldet vektorer a→ = ( a1 , a2 ), hvor a1 og a... -
hjælp det haster..
Forumindlæghvad er kendetegne for Folkeeventyr nævn 3-4 af dem. hvad er kendetegne for kunsteventyr nævn 3-4 af dem. -
AT - metode afsnit?!
ForumindlægHej jeg har prøvet at skrive dette i mit metode afsnit, er det godt nok eller skal jeg fylde mere på? Har dansk og samfundsfag: I forbindelse med selvbiografien ”Et løft af sløret”, kan man lave en analyse af denne. For at få en bredere og bedre forståelse af romanen kan man inddra... -
billedanalyse...
Forumindlæghvis man skal perspektivere et billed med en tekst/ et andet billed, skal læreren og secoreren kende dem???svar lige plsssssssssssssss -
HEEEEEEEEEEEELPPPP!!!!
Forumindlæghejsa... Har problemer med at finde en novelle med flashback, som jeg kan bruge til min syonpse. har svært ved at finde en novelle, kender I en m´i meget gerne sige til inden 3 dage :D Mange tak på forhånd :D -
Hjælp omkring engelsk "oplæg 5 min"
ForumindlægHejsa, kan ikke finde noget på engelsk her inde om steve irwin som er mit emne til de 5 minutter jeg skal snakke om ham i til oplæget :D -
hvordan optages sukker i tyndtarmen
Forumindlæghej, jeg vil høre om der er nogen der kan hjælp mig med fordøjelsen af sukker, hvor kommer de enzymer fra som klipper sukkert i stykker i tarmen,? og hvad sker der efter at monosakaridet passer gennem villi.? håber der er nogen dedr kan hjælp -
Mekanisk energi
Forumindlæg24 timer fysik c Hvad er mekanisk energi og hvad kan jeg komme ind på? tak på forhånd :) -
Redegørelse?
Forumindlæghejsa.. er der nogen der kan forklare mig hvad forskelle på et referat og en redegørelse er? -
sandsynlighed
ForumindlægI fiskedammen svømmer 54 plastikænder rundt. Hver and har et farvet mærke i bunden * 7 ænder med gul farve * 9 ænder med hvid farve *19 med rød farve *19 med blå farve for 15 kroner får man lov til at fange 3 ænder Præmietabel 3 gule mærker: frit valg på alle hylder 3 hvide mærker: 1. præmi... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
AT synopsis
ForumindlægHej, Dette spørgsmål henvender sig nok mest til 2g'erne på siden - men andre er selvfølgelig velkomne til at komme med hjælp :) Jeg står og skal op i AT synopsen her næste mandag - men har ikke helt forstået hvad det er jeg skal sige inde til selve prøven. Er med på at jeg selvfølgelig skal ... -
homers odyssen
Forumindlægsidder og læser lidt i odysseen til old-ekamen. Jeg har dog kun i brudstykker fundet ud af hvad en homerisk lignelse er, og hvad der er specielt ved Homers skrivestil. Hvis nogen ved det, må i meget gerne skrive det. Bare stikord, ting og nips som er gode og vide(og som man skal vide) alle sv... -
to cifret karakter!
ForumindlægHey, er der nogle som har nogle gode råd og fif (osv.) til hvad jeg skal/kunne osv. til min prøve i mdt. matematik, da mit mål er en to cifret karakter. Det ville ellers være dejligt (: Håber jeg kan få hjælP! På forhånd tak!
