Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18501 til 18520 af 42938
-
"at fremsætte synspunkter"
ForumindlægHvad vil det sige? -
at klage?
ForumindlægHvis man beslutter sig for at klage og den bliver taget op, er det så muligt at karakteren kan bliver vurderet lavere end til at starte med? Og hvis den kan, er det så sådan at man kan vælge mellem to karakterer? Altså i mellem den man fik før klagen og den man får efter. -
Ørnens ret
ForumindlægHej, jeg sidder med et maleri som har titlen "ørnens ret". Jeg skal analysere maleriet så derfor vil jeg spørge om nogen kan fortælle mig hvad billedet har med titlen at gøre? -Tak på forhånd:) -
hjælpe med novelleanalyse
ForumindlægHeej Når man analyser en novelle skal man ikke valge et stykke også fortælle om det ? -
Oversættelse af "black body radiation"
ForumindlægHvordan oversættes ordet i overskriften? Sortlegemestråling? Tak. -
novelleanalyse
Forumindlæghej hvor kan man finde novelle analyse har prøvet kig på fagsider, der var ikke. har i måske nogen? -
9.klasse
ForumindlægHej SP Jeg skal snart i 9.klasse, og vil gerne forberede mig lidt, inden jeg starter. Har I nogle tips, som jeg kunne bruge? -
mini rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min oversættelse den er på 6-7 linjer. Hvis der er så bare skriv, så sender jeg den. Tak på forhånd -
enzymer
Forumindlægjeg skal lave en reaktionsligning som viser hvorledes enzymer katalyserer bioprocesser ???? -
hun duede ikke
ForumindlægHEJ! er der nogen der kan forklare mig hvordan eventyret er opbygget??? er det folkeeventyr eller kunsteventyr??? på forhånd tak -
Synopsisen eller oplægget?
ForumindlægJeg har to spørgsmål vedr. synopsisen og oplægget. Hvad skal være mest overordnet, og hvad skal være mest detaljeret? Hvad skal være mest faktuelt? Med venlig hilsen -
Konsekvenser ved Globalisering
ForumindlægHej Jeg skal skrive hvilke konsekvenser følgende har: ¤Økonomisk globalisering: ¤Politisk globalisering: ¤Kulturel globalisering: ¤Social globalisering: Altså ved ØKONOMISK kunne man så ikk skrive at arbejdspladserne flyttes til udlandet(offshore outsourcing)og virksomhederne kan overtages ... -
AT-EMNE?
ForumindlægAT-EMNE?!? Er der nogle der har nogle forslag på et forholdsvis nemt emne i AT med Alternativer som hovedtema? Jeg tænker ummidelbart at indragge sociale medier i min opg. med henblik på fagene dansk og samfundsfag. Men hvilke metoder og andre fag jeg kunne tage fat i er jeg forholdsvisi tvivl ... -
Hvad kendetegner en syre-base reaktion?
ForumindlægEr der en der kan svare på, hvad kendtegner en syre-base reaktion? -
Elektrolyse af HCl
ForumindlægHvad skal man fylde i de 2 små reagensglas når man laver en elektrolyse af HCl? -
HTX Karrakter beregner, passer den?
Forumindlæghttp://www.htx-info.dk/karakter/karakter.asp?eId=2200 Ja passer den? den siger at c fag vægter 1, b fag vægter 0,75, og a fag vægter 1????? Kan de passe, er det ikke c=1, b=1,5 og a=2 -
Amylase
ForumindlægHej :-) Har fået et spørgsmål i biologi der lyder: I den menneskelige krop sættes der amalyse til maden to steder - hvor? Hvorfor kan kroppen ikke nøjes med at tilsætte amylase et sted? Men mit spørgsmål er - hvad er amylase? Har ikke forstået det. Håber i kan hjælpe. Hilsen Signe -
Prøve
ForumindlægHey Er der nogle her inde som måske også skal til optagelsesprøve, og nogle som ved noget angående prøven. Hvad det går ud på -
hvor mange sider ?
ForumindlægHej alle.. Hvor mange sider må en dansk synopsis være på ? :) ER DER NOGLE KRAV ? :D -
Klagebrev karakterer
ForumindlægHej. Jeg står her som 3g'er og er utilfreds med to af mine årskarakterer. Jeg har snakket med min studievejleder og han mener at der kun er belæg for den ene, men at jeg skal skrive til min rektor om at jeg gerne vil klage. Er der nogle der har prøvet det og kan give mig en lille skabelon på...
