Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18521 til 18540 af 141881
-
Stil
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lavet en dansk stil, vil spørger om der en som vil læse den grundigt igennem og rette mine sproglige fejl osv.? -
PLEASE HJÆLP- BETALER GERNE
Forumindlægnogle af jer der har lavet "fp9 matematik 2017", som kan hjælpe mig? -
aktuelle koncentration
ForumindlægCu2+(aq) + 4NH3(aq) ⇔ Cu(NH3)42+ (aq) a) beregn den aktuelle koncentration af Cu2+ i en opløsning hvor [Cu(NH3)4 2+] = 0,00400 M og [NH3] = 0,500 M b) forklar ar det i en sådan opløsning gælder at [Cu(NH3)4 2+] = c (Cu2+) hjællllp -
Hjælp til syre-base
ForumindlægHar bru for lidt hjælp til denne:4a. Koncentreret svovlsyre, H2SO4, som er 96% regnet efter masse%, har massefyl¬den 1,84 g/mL. Omregn masse% til mol/L efter nedenstående retningslinier: 1. Hvor mange gram vejer 1 L af opløsningen? 2. Hvor mange gram ren svovlsyre er der i denne liter? 3... -
help
ForumindlægNOGEN DER VIL HJÆLPE MIG MED MATEMATIK? -
DIO fremlæggelse om EU og vedvarende energi
ForumindlægHej Alle der skulle læse min post!:D Jeg sidder og er i gang med at forberede min DIO fremlæggelse. Jeg har lige været til møde med min eksaminator som har givet mig 4 i karakter for rapporten, så ikke det bedste udgangspunkt forud for fremlæggelsen. Han siger det der generelt har været i vejen... -
Vandraket
ForumindlægHej Vi er en gruppe der som eksperimentielt projekt på fysik b-niveau har lavet en vandraket og sendt den 20-25 meter op i luften mens vi filmede det. Vi kan altså bestemme hastigheden, tyngdeaccelerationen og højden. Men hvordan kan vi inddrage mere fysik fagligt stof i vores projekt? Vores l... -
ny skriftlig for niende
ForumindlægHej er der nogle der har facit til ny skriflig i niende? -
Richtertal
ForumindlægStyrken af et jordskælv kan angives ved det såkaldte Richtertal. Sammenhængen mellem den energimængde E (målt i joule), et jordskælv frigiver, og Richtertallet m er givet ved følgende formel log E = 2,4m - 1,2. a) Bestem den energimængde et jordskælv med Richtertallet 6,5 frigiver, og bestem Ri... -
fsa 1998 december?
Forumindlæghej, nogle som kan give mig facit til fsa 1998 matematik december ?? skal bruge den rimelig hurtigt! -
Litteraturliste - HJÆLP
ForumindlægHvor mange bøger og internetkilder har I på jeres litteraturliste? -
Hjælp til abstract.
ForumindlægHej er der en der har lyst til at se om jeg skal rette noget yderligere ved mit abstract? -
Hjælp Klumme
ForumindlægHvordan skriver man en klumme? -
hjælp til synopsis
ForumindlægOmråde: Velfærdsstaten Titel: Kvinders ligestilling 1. Problemstilling: Gennem de sidste mange år har mænd og kvinder haft lige rettigheder, men har ligestillingen også indfundet sig? Taksonomisk disposition: 1) Redegørelse for ligestillingens historiske perspektiver, hvordan var det tidligere i... -
--->FSA<---
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN! Er der nogen der ved hvor jeg kan få alle svarer i FSA Matematik eller noget andet? Skal hurtigt bruge det, fordi jeg prøver at rette en FSA ark... :S Håber nogen der ved det.. ..::TAK::.. -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
HF C Svar?
ForumindlægNogle der har svarene på HF C fra idag ? -
AT- fysik og Dansk
ForumindlægHej, Hvad skal jeg skrive i min vurdering, og hvordan skal jeg koble de to fag sammen ? -
Konduktometrisk titrering
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive en rapport om konduktometrisk titrering af hhv. HCl og eddikesyre. Jeg mangler at svare på nogle spørgsmål, som jeg er lidt i tvivl om. De er som følger: - er konduktometrisk en let og sikker måde til at bestemme ækvivalenspunktet ved syre-basetitrering? - er der fo...
