Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 18521 til 18540 af 36784
  • Halvveringstid

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån
  • se en opgave

    Forumindlæg
    Er der en der lige kan se en fysik opgave igennem. Jeg tror jeg har regnet rigtigt, men er ikke sikker. en der modtager den vha. indbakke helst :=)
  • energi

    Forumindlæg
    hej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
  • Procent til point

    Forumindlæg
    Nogle der kender sammenhængen mellem procent og karakter på fysik A. Helst fra 4 og op, men gerne for alle karakterer.
  • Søger en tutor?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby.
  • JEG SØGER EN PRIVATLÆRER

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby.
  • Oxoniumion

    Forumindlæg
    Stress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp!
  • induktion

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive en fysik rapport om induktion er der nogen der vil fortælle mig hvad induktion bliver brugt til. skal aflevere den imorgen..
  • System

    Forumindlæg
    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået begrebet system i fysik. Jeg har denne forsøgsopstilling (se vedhæftede fil), er systemet slæden, underlaget og loddet?
  • Tegneprogram

    Forumindlæg
    Hej.. Står og mangler et gratis tegneprogram til at tegne forsøgsopstillinger i fysik og biotek, er der nogen der kender nogle gode programmer?
  • Halveringstid

    Forumindlæg
    Hvad er en GM-sencor ???? --- noget jeg brugte til fysik-forsøget (Halveringstid) hvordan ser den ud??? og hvad er en Forstærker???--- den brugte jeg til den samme forsøg??? og hvordan ser den ud?? PLEASE HJÆLP!!!!!
  • Forklar elektronens egenskaber og betydning for atomets egenskaber

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til min fysik-rapport om atomfysik. Spørgsmål: Forklar elektronens egenskaber og betydning for atomets egenskaber???? På forhånd tak :-).
  • Termins

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd
  • eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej Alle :) nu skal jeg op til fysikeksamen meget snart. Jeg har haft fysik i nogle år nu, men problemet med mig og fysik er at jeg nogle gange har svært ved at forstå selve opgaven.... Jeg kan virkelig mange formler udenad, men problemet er jeg ikke ved hvornår de skal bruges. noget som energibe...
  • Beregning af kammertonen

    Forumindlæg
    Jeg har regnet tre fysik opgaver, og vil blot høre om nogle vil være min second opinion på dem Jeg vedhæfter opgaveformulering og mine svar
  • opdrift

    Forumindlæg
    så er der problemer med fysik. Jeg vedhædter opgaven. opg a har jeg vist nok lavet. opg bog og c er jeg i tvivl om.
  • Forbrænding af ethanol i atmosfæren...?

    Forumindlæg
    Hej :) jeg har en fysik aflevering og jeg er på bar bund mht. til forbrænding af ethanol i atmosfæren? så hvis i kunne svare ville det være bare skønt! mange tak på forhånd!
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg står og er i gang med en fysik rapport. Men kan ikke finde ud af hvornår et stof er radioaktivt. kan i hjælpe mig?
  • HJÆLP TIL EN HEL KLASSE

    Forumindlæg
    Hej, vi sidder med denne fysik opg. Som vi ser rigtig svær, er der nogen er jer som tidligere har lavet den ?
  • Kontinuert og diskret spektrum

    Forumindlæg
    Halløjsa :) Nogen der ved, hvad et kontinuert spektrum og et diskret spektrum er? Jeg er i gang med en fysik rapport, og jeg har aldig hørt om det På forhånd tak