Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18541 til 18560 af 35989
-
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
planteplankton
Forumindlæghej alle jeg har fået stillet en opgave som lyder således: redegør for hvordan biomassen af planteplanktonet i Arresø kan bestemmes. (fra biologi eksamen 2004) på forhånd tak -
Gode råd til dansk stx mundtlig.
ForumindlægHej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts -
Fysik: Atomer og stråling
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
analysemetoder i Dansk??
ForumindlægHeey Nogen der kan fortælle mig hvilke forskellige danske analyse metoder der er? Vil helst ikke sidde til eksamen og mangle nogle:P -
Dansk Mundtlig
ForumindlægHej Jeg står snart og skal op til dansk mundtlig studenter eksamen, men ved ikke helt hvordan der foregår ?? Når man skal op skal man der så fortælle en analyse og fortolkning af en tekst og derefter perspektivering eller hvad ? -
Dopplereffekten ?
ForumindlægHej, jeg skal snart til fysik eksamen og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have afklaret: - Hvad er dopplereffekt og ligeledes rødforskydning og blåforksydning ? tak på forhånd ;) -
HJÆLP til mundtlig engelsk FS10!!!
ForumindlægHej! Jeg har snart eksamen i mundtlig engelsk FS10. Er der nogen der muligvis kan forklare hvordan det foregår og måske evt. give TIPS. -
Analysemodel til Sonnets
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et? -
Forslag til eksamensemner - Beeing different
ForumindlægJeg har valgt at gå et eksamen med i overemnet Being Different, men jeg er lidt død for idéer. Er der nogen, som har nogle gode idéer? -
Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?
ForumindlægNV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen? -
Bevis af tværvektor
ForumindlægHej jeg læse til min mat-eksamen, og kan ikke finde bevis for tværvektor Håber der er en der kan hjælpe mig Jonas -
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
Risø-kilderne !
ForumindlægOverskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :) -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
Freuds dødsdrift - Thanatos
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine -
Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?
ForumindlægTittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak. -
hjælp - elektrolyse!!!
Forumindlægheeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener?
