Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18541 til 18560 af 48931
  • Haster!

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg har et spørgsmål angående en regnestykke med målestoksforhold: Thomas er 1,8 m. høj og Cestius pyramide er 36,75 m. høj. Altså (36,75/1,8) m. =20,42 Målestoksforholdet er dermed 1:20,42 ? right? Når jeg så vil skrive det ind i excel omskriver Excel automatisk 1:20,42 til 00:01:20...
  • Statistik

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved hvor man kan finde noget statistisk over mellemøstens økonomiske situation omkring 90erne og op? Håber at I kan hjælpe :)
  • hvordan bliver man bedre til ekstemporal-øvelsen ved xamn?

    Forumindlæg
    nogle der har nogle bud på hvordan man kan blive bedre til at oversætte, når man sidder ved det grønne bord?
  • AT9 - citater og referencer?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer
  • Methaphors/symbols

    Forumindlæg
    Hej, Har trukket den her tekst i min 24 timer eksamen (A Letter From Home). https://books.google.dk/books?id=2qfiF1m9hCIC&pg=PA49&lpg=PA49&dq=the+day+an+elephant+dies+is+the+day+you+see+all+kinds+of+knives&source=bl&ots=UCkMegg49A&sig=kNo9pG2FBS6Z9FKDvwIJOtOzB8k&hl=da...
  • Ødipus

    Forumindlæg
    Hey alle eksaminander...Jeg sidder lige igang med at læse Ødipus, og står i det dilemma, at jeg egentlig ikke lige har 'guld-notaterne' til gennemgang af verserne..Er der nogen der tilfældigvis har en hjemmeside/link, der kunne hjælpe mig på dette...:)?
  • Fear and Loathing in Las Vegas af Hunter S. Thompson

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan anbefale nogle teorier som vil passe godt på bogen Fear and Loathing in Las Vegas af Hunter S. Thompson?
  • Nettet

    Forumindlæg
    Heej .. Jeg har hørt om en hjemmeside, hvor man kan læse en masse. F.eks. i dansk , kan man læse : Billed analyse, om noveller, eventyr, digte .. Nu vil jeg gerne ind på siden. Men men, kan selvfølgelig ik huske hvad den hedder.Er der nogle der kender den, eller måske bare en hvor man kan læse li...
  • hvad menes der helt præcist med PERSPEKTIVERING

    Forumindlæg
    Hey jeg er lidt i tvivl om hvad der helt præcis memes med perspektivering. Er det perspektivering til samtidens samfund eller andre tekster man har læst...eller??
  • Infinitivmarkør

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Hvad vil infinitivmarkør sige? Jo lettere og mere enkelt det bliver forklare, jo bedre :-) På forhånd, tak :-)
  • Eksamensfag

    Forumindlæg
    Hvilke fag skal man op til eksamen i ?
  • Længer biled

    Forumindlæg
    Er der nogle der gider hjælpe mig med denne sætning:Da han af en eller anden grund ikke dukkede op igen, skyldtes det at han på denne skønne sommerdag var taget til stranden hvor han nød at være ude i naturen.Mit bud er:At this fine summer day, when he for some reason did not show up again it was...
  • Må man skrive "jeg" i en SRO?

    Forumindlæg
    Jeg undersøger nogle figurer og tabeller Er i tvivl om jeg skal skrive: Jeg kan udlede Eller: Af figuren kan det udledes Tak
  • Ph-meter, voltmeter pg amperemeter

    Forumindlæg
    HejsaJeg kunne godt tænke mig at vide hvordan voltmeter, amperemeter og et ph-meter fungerer..Dvs hvad de består af og det rent tekniske?Vi ved at voltmeter og amperemetere består af milliamperemetere hvor de er hhv. er serieforbundet og parallelforbundet til milliAmp meteret.....længere rækker m...
  • Hvordan gik jeres terminsprøver?

    Forumindlæg
    Hvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i?
  • AT6 - Spanglish, har brug for lidt hjælp :)

    Forumindlæg
    Heey, Jeg går på gymnasiet på andet år, og er kommet til AT6 projektet... Og mangler en defination på Molotov musik, men jeg kan simpelthen ikke finde det på nettet... Nogen der kan hjælpe? Det ville være super :) På forhånd tak! :)
  • Kina

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved at man i gamle dage i Kina, havde små fødder. Men jeg kan ikke finde nogle billeder eller noget om det på nettet. Så er der nogle som kan hjælpe? (:
  • Handelsbalance

    Forumindlæg
    Hvad er handelsbalance ?? Er der nogle som har nogle gode links hvor jeg kan læse om det??!!!
  • New Deal, Depression & Roosevelt

    Forumindlæg
    Hej!\nNogle der har kendskab til nogle gode sider etc. omhandlende amerikans politik fra 1927-1935 og i særdeleshed om New Deal?\nAlt er velkommen!\nPå forhånd tak!
  • @ på tysk ?

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad @ hedder på tysk ?