Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 18541 til 18560 af 70316
  • Eksam

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict??
  • Databehandling

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ?
  • oplæg

    Forumindlæg
    Nogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt..
  • Lette kerner??

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :)
  • Elektronregnskab

    Forumindlæg
    hvornår er det man skal lave elektronregnskab i fysik ? Er det ikke under udregning af Q-værdier :) ?
  • energi

    Forumindlæg
    er der nogle der kan skrive nogle stikord til energi skal bruge det til fysik fsa
  • LOmmeregner!!!

    Forumindlæg
    hvilken lommeregner bruger man på htx når man har matematik og fysik på A-niveau...
  • kalkbrænding ???

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak
  • Generation???

    Forumindlæg
    Hej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :)
  • rapport om hvordan man slukker brænd ?

    Forumindlæg
    kan i hjælpe miig med at lave en fysik rapport om hvordan man slukker brænd ?
  • noter

    Forumindlæg
    Nogen der har fysik noter Det haster folkens Send det til dwnne her mail [email protected]
  • Teori afsnit

    Forumindlæg
    Nogen som kan rette min teoriafsnit i fysik ????? skrå kast
  • EKSAMEN, HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal trække et emne til fysik eksamen d. 23-06, og ville spørge om der var nogen der ville hjælpe mig.
  • Eksamen i går d. 4 Juni. Adgangskursus for ingeniøruddannelserne

    Forumindlæg
    Hejsa. Er det andre herinde der var til skriftlig fysik B i går? Mvh
  • Sammenspil mellem fagene

    Forumindlæg
    Hvordan spiller den naturvidenskablige og humantiske sammen? Fagene som matematik, fysik og geografi VS dansk
  • Mekanik

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket fysik A mundtlig og et af spørgsmålene handler om mekanik. Hvad ville være godt at komme ind på?
  • halvveringstid

    Forumindlæg
    Har et spørgsmål tilbage i fysik som jeg virkelig ikke kan finde svaret på nogensteder. Hvordan udnyttes halvveringstid?
  • mekaaaanik !! hjælp

    Forumindlæg
    nogen der vil se om jeg har regnet denne fysik opgave rigtig ?? hvis ikke, hvor laver jeg så fejl..
  • kemi c kun mundtligt?

    Forumindlæg
    Er kemi på c-niveau kun et mundtligt fag ligesom bio og fysik c?