Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18541 til 18560 af 52201
-
kriminalitet
ForumindlægHej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak -
Doris lessing
ForumindlægHej. er der nogen der har nogle notater til en novelle af Doris lessings "In defence of the underground"? Ville være en stooor stooor hjælp! MVH Michelle :) -
tidslinje over perioder og skrivermåder?
ForumindlægFindes der ikke en side hvor man kan se tidslínje over de forkellige perioder i dansk og de forskellige skrivermåderne?(nogen der evt. har lavet det?) F.eks. hvad tid er nyere tid og det moderne gennembrud,og hvilke skrivestille er tilknyttet til dem.. -
Eksamen!
ForumindlægJeg har haft biologi på b-niveau og skal op i det på mandag. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvordan jeg kan opnå et 9 tal? -
kunst/arktektur
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan sætte årstal på 1: en vase 2: en skulptur: 3: en bygning (tempel) Ved at man kan se på skulpturene med deres ansigtstræk og sådan, men er der nogen der kan komme med nogle konkrete regler?? -
akut hjælp til eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej alle sammen, Skal op til eksamen i morgen, og har et spørgsmå, som vil hjælpe mig med at forklare kulstofkredsløbet bedre: Hvorfor og hvordan er det at planter og dyr udleder co2 når de bliver nedbrudt? Forklaringen må gerne være meget simpel, da biologi ikke er min stærke side, og der ikk... -
eksamen
Forumindlægjeg skal op i fysik, jeg ved ikke hvordan je gkan gribe det an, nogle der har råd. -
Iliaden (1.- og 16. sang)
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode eksamensnoter til 1. og 16. sang ? har ikk ku finde nogle herinde.. og jeg er lidt i tidspres til at ku nå at læse det hele, da jeg næsten kun er 1/3 gennem pensummet! håber på lidt hjælp :D -
Info hurtigt!
ForumindlægHvor meget må og kan man have med til mundtlig danskeksamen? vær sød at svare hurtig please<3 -
herodet
Forumindlægi kampen mod perserne nævnes der 300 piskeslag, hvad menes der med det. -
Viet Cong
ForumindlægNogle der lige kan give mig klar bedsked på Vietnamkrigen? Nord og syd - hvem hørte til hvor? Og hvad med Viet Cong? PÅ forhånd tak :) _ Nina -
rette
ForumindlægHvordan vil du hjælpe de hjemmeløse? - I wouldn't give them money, because they will use it on drugs. Instead I would give them food, blanket, pillow, torch etc. -
Afstem redoxligning
ForumindlægCu(I)-ioner kan oxideres til Cu(II) med dichromat-ionen i sur opløsning: a Cr2O72- (aq) + b Cu+ (aq) -> c Cu2+ (aq) + d Cr3+ (aq) Hvilket sæt af koefficienter a,b,c,d kan optræde i en korrekt afstemt redoxligning? -
SRP - Hvordan referere man til Den store danske?
ForumindlægSom titlen lyder, hvordan referere man til Den store danske, i sin litteraturliste, med henblik på forfatteren? Grunden til denne forvirring fra min side af, skyldes at der ikke er en fast forfatter. I stedet er der en 'oprindelig forfatter' (typisk en bruger), der har skrevet et indlæg ... -
alkohol
ForumindlægHvordan fremstiller man alkohol? Gæring: Sukker + Vand = alkohol + Carbondioxid Er der nogen der kan forklar mig det? -
Oversættelse:
ForumindlægNogen der kan hjælpe.. Har siddet og kæmpet med lidt tekst i lang tid, og synes hele tiden det lyder forkert: Jeg har ikke den præcise løsning til dette problem, men jeg kan give nogle gode råd ti, hvad jeg synes, der burde investeres i Hjælp !! -
e-mail
ForumindlægYesterday , I went to the Piano Bar in Britghton and saw gocard with information about a fashion show you are to give on 25 June. I am the fashion editor of the local newspaper, Brighton News, and i am very interested in hearing more about the fashion show. if possible, I would like to make an in... -
En forklaring mangler
Forumindlæghej jeg har rettet en en sætning i en opgave, men jeg skal også give en forklaring på det. "Do you mind to close the door on your way out?" Det har jeg rettet til: "Do you mind closing the door on your way out?" Det ville være rart hvis i kunne hjælpe. -
Tilstandsformer - redoxreaktioner
ForumindlægHejsa allesammen :) Jeg har lige et spørgsmål angående en redoxreatkion som skal afstemmes. Mit spørgsmål er så, om tilstandsformerne har en betydning. MVH Pokemonorm :) -
Pyramiderne i ægypten..
ForumindlægHej jeg skal til at skrive om Ægypten i oldtiden som min anden års opgave. Jeg har valgt at skrive om pyramiderne. Ville hører om der er nogler der har forslag til problemformulering og om der er nogle der har gode links og forslag til bøger.
