Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 18561 til 18580 af 156338
-
isolation
Forumindlæghvordan isolerer jeg A i denne opgave? er helt fortabt i det her. opgaven lyder sådan her: A = pi * c * (a+b) og det er lille a jeg skal isolerer hvordan gør man? -
Hvilket skole går du på?
ForumindlægMåske er det ikke et passende spørgsmål her på studieportalen, men jeg prøver alligevel..Jeg går i 3g og er snart færdig.., men jeg har tit tænkt på om jeg nogle gange har skrevet med nogle fra mit gym her på studieportalen - uden jeg selv ved det..Så - jeg synes vi alle lige skal skrive hvilket ... -
Forbedre sig ved alle fag?
ForumindlægJeg vil gerne høre om i har nogle tips og tricks eller råde om gode karakter i alle fage. Jeg har spurgt og spurgt til læreren, forældre, venner, søskende og nu til jer om hvordan jeg kan forbedre mig til alle fagerne. Jeg har virkelig en dårlig gennemsnit ... og ville meget gå op til 7 gennem... -
mundtl. eksamen fysik B
Forumindlæghvordan kunne et mundtlig eksamens spørgsmål lyde. Det er HTX fysik B niveau -
Formler
ForumindlægEr der nogen herinde der ved hvor man kan hente formler til fysik på b-niveau. -
hjælp!!
ForumindlægHey.Er der nogen der kender til et godt sted hvor man kan få matematik hjælp på høj niveau?? -
Differentialregning
ForumindlægHej hej... er der nogle der har noter til differentialregning på mat b niveau, som jeg kunne drage nytte af? -
HASTER
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik B-niveau her for et par dage siden? -
Karakter
ForumindlægHej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau -
NOTER!!!
ForumindlægHej er der ingen der har noter til kap.6 i afsætning niveau B 2. udgave???? -
skriftlig eng.
Forumindlæghej Er der nogen som har kendskab til en internetside med eksamens opgaver til engelsk niveau b. -
Lytteøvelser
ForumindlægNogen der ved, hvor på nettet, man kan finde lytteøvelser som kan downloades??? (9-10 klasses niveau) -
Summary + essay sidste år
ForumindlægHvad hed sidste års summay og essay på sproglig B-niveau? -
flerfagligt og tværfagligt
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på monofaglig, flerfaglig og tværfaglig niveau? -
EØ eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om der er nogen som har været op til EØ eksamen B niveau i år?? så man kunne øve sig ekstra godt på det man skal op til... tak. -
prærieindianernes religion
ForumindlægHejNogle der kender en side vedr. ovenstående emne,3.g niveau???.....på forhånd hilo -
Erhvervsøkonomi eksamen
Forumindlæghej......... er der nogen der kan fortælle mig hvordan en erhvervsøkonomi eksamen foregår.... c- niveau gymnasie på forhånd tak... -
Eksamenssæt 2008
ForumindlægHvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk b-niveau Tak på forhånd -
Engelsk B
ForumindlægHej. Hvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk B-niveau.. -
Fysik B afleveringstimer
ForumindlægHej derude, er der nogen der kender et ca. tal mht. afleveringstimer i Fysik på B-niveau?
