Søgning på: biologi noter c. Resultater: 18561 til 18580 af 79158
-
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe? -
hei *fysik/kemi* metaller
Forumindlæghei jeg mangler førsøg til metaller...og meget gerne noter også... vil være superglad hvis nogen gad hjælpe ^^ *ska op til eksamen snart og mangler det* -
Hold kæft og vær smuk - Vita Andersen
ForumindlægJeg søger noter til analyse af fælden fra novelle samlingen Hold kæft og vær smuk. Mit fokus er kvindesynet i samtiden -
Fodnoteperioden
ForumindlægHej, Er der nogen som har historie A noter om fodnoteperioden eller måske en oversigt over de vigtigste aktører, som de gerne vil dele? På forhånd tak -
Hjælp til Senecas 41 brev
ForumindlægHej, jeg skal til old eksamen i morgen, og mangler desperat noter til Senecas 41 brev! Håber nogle kan hjælpe -
Fysik eksamem fsa
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i fysik, og tænkte om I havde nogen gode noter, råd eller andet som jeg kunne bruge? Tak, på forhånd;) -
Finansieringseksamen 3. HH
ForumindlægHey alle! jeg selv og mit finansieringshold skal alle op i finansiering. Er der nogle der har nogle gode noter eller lign.? - så ville det være fedt at få fat i :) mvh FrederikB -
Matematikaflevering
ForumindlægHej. Er der nogle af jer, der lan hjælpe med to opgaver, som skal løses på Maple? Jeg har virkelig prøvet alt, tjekket noter og jeg forstår det stadigvæk ikke. -
Samfundsfags hjælp!
ForumindlægHej! Jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode noter, eller som vil fortælle lidt om danskhed og nationalitetsfølelse (ect.) gennem tiden? -
EKSAMEN - Die Fitnessfabrik af Milena Moser
ForumindlægHej derude :) Er der nogen der ligger inde med nogle goder noter til Milena Mosers "Die Fitnessfabrik"? :) -
Kunderelation
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen her inde, som skulle lægge inde, med noter omkring kunderelation? Jeg er selv ved at læse til serviceøkonom. På forhånd tak. -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej alle.. er der nogen der ved om man må have noter skrevet på computeren med til sin mundtlige eksamen ? Eller skal de være skrevet i hånden ??? :s -
brøkregning stykke!! (9.klasse)
ForumindlægEr der nogle der lige vil hjælpe mig med et brøkstykke!? Meget gerne med mellemregning så jeg kan notere det ned og huske det fremover.. 5 2/7 x 6 -
3x = 11
ForumindlægHej, Er der nogle som lige kunne hjælpe mig med denne ligning: 3x = 11 PS. Jeg vil blive rigitg glad hvis du ville lave en mellemregning, så jeg kunne notere det ned :) -
HJÆLP TIL ANALYSE AF TOVE DITLEVSEN "jeg elsker dig"
ForumindlægNogen der har analyseret følgende digt og kan evt. sende noter/svar? Hjælp pls er desperat og kan ikke rigtigt komme på noget... -
Finansøkonom
ForumindlægNogle der har taget finansøkonomuddannelsen??? Er interesseret i at købe bøger, noter, opgaver, projekter og alt inde for uddannelsen! -
Jens Stoltenberg
ForumindlægHar i nogle gode råd til hvor Jens Stoltenberg bruger appelformer, i sin tale i Norges domkirke? :) Alle andre noter kan også bruges! På forhånd tak. -
Modernisme og minimalisme
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter omkring modernisme, modernitet og minimalisme? Gerne ligheder/forskelle m.m. -
HJælp til de sortes forhold i 1960
Forumindlæghej er der nogen der har nogen noter omkring en redegørelse ad væsentlige side racesprgsmålet i usa 1960'erne -
Hvad er en fagforvaltning?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at lave noter til samfundsfag, og så stod der ordet fagforvaltning. Hvad er det? Hilsen Bertram
