Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18561 til 18580 af 75430
-
Projekt
ForumindlægJeg sidder her og skal lave en synopsis til min projekt. jeg har emnet overtro, altså om det overnaturlige, og jeg ved ikke hvordan man laver konklusionen. -
Kold krig
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med en synopsis, og jeg har fået spørgsmålet om hvordan USA og vestmagterne så på sovjet.. Nogen der kan hjælpe her? -
Rettelse
ForumindlægHej er der en venlig sjæl som vil kigge min AT synopsis igennem, og hjælpe med metoderne. Takker mange gange på forhånd -
Samfundsfag eksamen! På B- niveau mundtligt
ForumindlægMit emne er globalisering og menneskerettigheder + Sierra Leone. Er der nogle der har nogle tips til hvad jeg skal snakke om eller hvordan min synopsis kan blive god? -
Hvor kan man finde Far og Jeg af Pär Lagerkvist?
ForumindlægHej, hvor kan jeg finde Far og Jeg af Pär Lagerkvist online? Og er der nogen, der eventuelt har en synopsis eller analyse af novellen, som de vil dele? Tak på forhånd :) -
Bilag og eksamen
ForumindlægHvilke slags midler kan høre under ordet "bilag" ift. en synopsis? -
Hvad koster det at brygge en kop kaffe (hjälp miiig)
ForumindlægMin opgave er at finde på informationerne til mine udregninger som skal laves på synopsis. Men ved slet ikke hvordan jeg skal komme igang og hvordan jeg skal lave det g -
Søjlerummet, nulrummet og dim...
ForumindlægJa..jeg sidder herog prøver på at løse en opgave som jeg egentlig ikke engang skal løse(læser forud smtidig med at jeg løser de tilhørende opgaver)...Mit problem er at jeg sagtens kan forstå hvad det er jeg læser, men lige så snart jeg læser den tilhørende opgave går det galt...kan du hjælpe...je... -
Etik
ForumindlægKan nogen være venlig at hjælpe mig med at svare på disse spørgsmål? 6: Hvordan plejer du at tænke i vanskelige valgsituationer? Forsøg kort at beskrive de vigtigste årsager til dine etiske holdninger. Udgå gerne fr... -
Nogen der kan hjælpe mig med fransk :)
ForumindlægOkay sidder med den her fransk opgave og jeg er rigtig dårlig til fransk. Jeg ville bare høre om der var nogen der kunne forklare mig præcis hvordan man skal gøre. Opgaven lyder følgende ... Caroline fortæller sin veninde om sin drømmefyr. Omskriv først 10 infinitiver til hele sætninger efte... -
Uddanese/Praktik
Forumindlæg9;Praktik skulle der stå9;9; Jeg er ved at vælge en uddanelse (Praktik vil jeg mere sige) men jeg hvad er det nemme opgave. Men jeg vil gør mit bedste! Men jeg skal først starte om foråren. Jeg havde tænk mig Klinik tandlæge. Men også uddanne mig til læge. Men er der nogen,... -
Andrea elsker mig
ForumindlægER der nogle der har en analyse om bogen "andrea elsker mig" -
Global opvarmning, forslag?
ForumindlægHey SP. jeg skal til at have projekt med overemnet konsekvenser, og underemnet global opvarmnig. så ville jeg høre: Nogle gode kilder til info om global opvarming. Nogle forslag til hvordan man får et godt projekt. Forslag til et produkt. Mvh -
HJÆLP! Ideér til produkt i projektuge!
ForumindlægVores emne er homoseksuelle9;s rettigheder og vi skal have lavet et produkt. Vi kan ikke lave film. Tusind tak på forhånd<3 -
blækregning!!!!
ForumindlægJeg vil nu være ekstra sikker på om jeg har lavet disse opgaver rigtigt. Håber i ville hjælpe mig. Opgaven lyder sådan her:Den kan indstilles til at vande i en halvcirkel med radius på 30 meterOpg. 1 Beregn, hvor stort et areal vandingsmaskinen vander, når den holder stille = ½ x 30 x 30 x 3.14 m... -
Er der nogen som kan svare på det..
Forumindlægwhat made the whole structure of traditional aboriginal society break down during the 19th century -
Derive
ForumindlægNu har jeg så fundet frem til et program som med garanti kan alt muligt smart! Er der nogen som kender til programmet og kan hjælpe mig lidt igang via msn evt? Eller bare her. Blandt andet hvordan man tegner en kugle, og hvordan man får noget fra derive ind i word. -
jeg ska ha fransk
ForumindlægOVERSÆT: Har han forklaret dem sagen? -
årsprøve-eksamen??
Forumindlægjeg ville lige vide om årsprøverne var vigtigere end eksamnerne.?og sker der noget hvis man dumper i en årsprøve?? -
A-niveau i bio. som sproglig?
ForumindlægEr bare lidt nysgerrig over hvor mange sproglige der vælger biologi på A-niveau? Jeg er en af dem... men kender ikke så mange flere?
