Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18561 til 18580 af 47925
-
nervøs piller
Forumindlæghej er der nogen der kender til nervøs piller eller har taget det før vil spørge om det endelige hjælper til eksamen -
Kemi tegn!!
ForumindlægHvad står CI og HCI for ?? lige som H2O står for vand ?? Det haster lige lidt skal til eksamen på mandag :D -
Points og karakter til skr. mat.
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange points man skal have til skr. mat. eksamen for at få en bestemt karakter? -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, hvordan forgår eksamen i Gymnasiet. Er det ligesom folkeskolen???:) Tak på forhånd.... -
hvem sætter huen?
Forumindlæghvornår og hvem sætter huen på ens hoved når man er færdig med den sidste eksamen? -
Længde og overfladeareal på funktion
ForumindlægJeg har en funktion som ser følgende ud:0.0216667*x^2-2.9833333*x+100Hvis funktionen så går under x-aksen ved x=?,y=0, og kommer op igen til y=0,x=80. Hvordan regner jeg så overfladearealet ud på det stykke som går under, hvis jeg har en omkreds på 2*pi*?og 2*pi*100?Er det den gennemsnitlige omkr... -
Hvilken lommeregner skal jeg vælge til gym?
ForumindlægHej! Jeg skal bruge en lommeregner, som skal bruges til det matematiske gymnasium.. Hvilken en skal jeg vælge? Er der nogle der har gode råd? Jeg tænker mest på at købe en Ti 83 Plus Silver, men ville det være bedre med en Ti 89, da den kan udføre symbolsk manipulation? Og er det overhovedet noge... -
Idræt B Gamle reform Gym.
ForumindlægHej, er der nogen da kan hjælpe med at forklare hvordan Idræt B mundtlig eksamen teoretisk forgår? Hvor mange tegninger/billeder trækker man ca.? Kan man få artikler? (hvis ja, hvor lange er de?) kan man komme op i en af de 4 afleverede opg. Der er lavet i løbet af året? Kan man både komme op ... -
Synopsis
ForumindlægHej, jeg skal bare lige høre mht til den synopsis jeg skal skrive her snart. Det er fordi jeg ved at man skal stille et overordnet spørgsmål, og 4-5 underspørgsmål. Mit spørgsmål er bare om jeg skal svare på de spørgsmål jeg stiller i synopsen, eller om jeg skal vente med at svare på dem til når ... -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Hjælp til disposition
ForumindlægHej Jeg har trukket "stråling" til mundtlig fysik/kemi, men er i tvivl om hvordan man sætter dispositionen op. Er der nogen der har eksempler på en disposition? -
Rente og Procent
Forumindlæghej jeg håber der sidder en eller flere der kan hjælpe mig. jeg sidder og laver talepapir til min mundtlig eksame, og sidder fast ved et spøgsmål. (Gør rede for annuitetsbegrebet, herunder hvad et annuitetslån er og for formlen for annuitetslån.) min læer har lavet nogen forslag.. men jeg syn... -
Nogen der har eksempler på eksamesspørgsmål?
ForumindlægHalløj alleDer er nogen der har eller evt. kunne lave nogle eksempler på spørgsmål der kunne blive stillet til mundtlig eksame i geografi?Knus -
mundtlige prøver
Forumindlæghejville høre om der er nogle der har nogle råd til eksamerne hvis man virkelig er så nervøs at man ikke kan sige noget..?MVH Bully -
Sygeksamen
ForumindlægHej Hvis man mangler en eksamen fordi man skal op til en sygeksamen i august måned kan man så alligevel godt søge ind på en uddannelse? eller skal man vente et helt år? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
minus point
ForumindlægGiver det minus point hvis man tit til eksamen siger "man siger"- eller "sådan noget" "eller et eller andet".. Sådan noget lignende? :) -
Resume af “Barnet” af Poul Henrik Trampe
ForumindlægHej jeg skal til eksamen næste måned, og har bruge for nogen der kan hjælpe mig med at lave resume af denne novelle “ Barnet” Poul Henrik Trampe. Tak på forhånd -
Enhedscirklen
Forumindlæghej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak! -
Mundtlig samfundsfag
ForumindlægHej! Kan i fortælle mig hvordan en mundtlig eksamen i samfundsfag C foregår?? Jeg skal snart i juni måned op og er allerede ret nervøs.... På forhånd tak
