Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 18561 til 18580 af 36230
-
hjælp til et eventyr!! haster
ForumindlægDie Gänsemagd?? ved ikke engang hvad overskriften betyder... har virklig brug for hjælp. et brødrerne Grimm eventyr -
Vedr. eksamen og Zeustemplet
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ... -
Guldkorn? :)
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :) -
røntgenstrålinger
Forumindlægnogen der kan hjælpe, eller måske et sted hvor man kan læse om hvordan røntgenstrålings opbygning er ?:) På forhånd tak :) -
Deflationspolitik?
ForumindlægHej alle, Sidder lige og læser lidt historie - skal jo som så mange andre op i morgen... Jep jep, får huen kl halv elleve cirka. Dejligt! Nå, men er der ikke en venlig sjæl der kunne tænke sig at forklare mig hvad deflationspolitik er? Så ville jeg blive meget glad.... -
Atomboben tamper
ForumindlægJeg skal snart op og forsvare min synopsis. Jeg har valgt emnet "Manhatten-project" og det går da også ganske fint. Men jeg stødte på et faktum, som jeg ikke kan finde mere ud af, nemlig at der i atombomben blev brugt et slags ”hegn”. Dette "hegn" blev brugt både i Fat Man og... -
teorier om forandringer i ozon-laget?
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-left:18.0pt;text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1; tab-stops:list 18.0pt">1. Teorier om klimaforandringer</o:p> <span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language: DA;mso-fa... -
oversætter
Forumindlæghej. jeg skal ha oversat noget tekst til italiensk - jeg kan bare overhovedet ikke et ord italiensk. kender I en 'oversætter' på nettet? jeg kender godt babel fish, men kender I en, der er mere korrekt? -
R*
ForumindlægHvad er forskellen på kvantorer og hyperreelle tal? -
Tid til at udfylde sin uddannelsesbog.
ForumindlægHej, nu er det så tid til at skrive til sin videregående uddannelse, jeg har nogle spørgsmål mht. til at udfylde sådan et skema, som skal guide mig igennem den. Jeg ved selvfølgelig godt hvad jeg skal skrive i den, men kan der være sådan en måde der fanger læseren der hellere vil have denne ansø... -
familie medlemmer.
Forumindlægkan ikk huske hvordan man kalder en fars storbror ?? somebody help ?? -
Fejl i sætning
ForumindlægJeg skal rette og forklarer fejl i nogle sætninger, men denne her giver mig problemer: 14 months after Mel tied the knot with Jimmy, was the relationship in tatters Er der nogle der vil hjælpe? :) -
Oversættelse:
ForumindlægNogen der kan hjælpe.. Har siddet og kæmpet med lidt tekst i lang tid, og synes hele tiden det lyder forkert: Jeg har ikke den præcise løsning til dette problem, men jeg kan give nogle gode råd ti, hvad jeg synes, der burde investeres i Hjælp !! -
et eller to ord?
ForumindlægHej :) Hvordan finder man ud af, om ordet skal stå som to ord eller et ord? er der ingen regel for det? Fx. Landsbyidyl, klitplantager, turistattraktioner osv.. Har virkelig svært ved at finde ud af det, og det er altid sådan nogle fejl jeg får, når vi laver fsa prøver.. Ps: plejer at bruge ord... -
English gramma - help
ForumindlægNogle der kan hjälpe ? GENITIV A- Indsät enten ’s eller ’ , så de fremhävedeudtryk bliver korrekte: 1. Have you seen my parents new car? 2. Childrens clothes have become awfully expensive. 3. It is half an hours walk to the railway station. 4. All the ladies coats had been stolen from the cloak... -
Bleg for noget.
ForumindlægHvordan kan man sige; jeg er ikke bleg for at tage en udfordring op? -
The Diamond Mine
Forumindlæger der nogen der ligger inde med noget fra en tekst der hedder the diamond mine ??? det haster .. lidt :) -
have - has
Forumindlæghedder det : the time have eller the time has -
Hej kan i godt hjælpe ? (:
ForumindlægHej kan i godt hjælpe mig med at rette det her lille tekst/spørgsmål jeg har lavet så i søde (: ps er ny her inde (: 1. I think it is physiological, because it keeps you warm. 2. Because it is cheap and because it is good quality (Fordi det er billigt og fordi det er god kvalitet) 3. No I... -
Perserkrigene
ForumindlægHej skal snart lave en 2.gs opgave om perserkrigene og jeg taenkte paa om nogen har nogen ideer til ting der vil vaere smart at tage med i sin problemformulering.. og by the way, kender i nogen gode boeger eller links? saa er jeg taknemmelig :D
