Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 18581 til 18600 af 142867
  • Engelsk skriftlig eksamen stx

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der ved hvor man kan finde de gamle opgavesætte til skriftlig engelsk eksamen stx b og a niveau. Jeg vil meget gerne øve mig ved at kigge de gamle opgaver igennem, jeg kunne ikke selv finde dem, håber i kan hjælpe mig.
  • Forslag til Markedsføringsopgave på merkonom

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til at skrive opgave til min eksamen i Markedsføring. Jeg har ikke nogen relation, via mit arbejde, så jeg er en smule på bar bund, er der nogen der har nogle gode ideer.. På forhånd tak Louise :-)
  • Elimination!

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med denne opgave. Ved opvarmning af butan-2-ol med koncentraret svovlsyre elimineres vand, hvorved der kan dannes forskellige eliminationsprodukter. Opskriv reaktionsskemaer for de mulige reaktioner og navngiv de forskellige produkter.
  • Problemregning Matematik

    Forumindlæg
    Hey, jeg håber at der er nogle der vil hjælpe, det er vigtigt :) Hjælp til følgende: Opg. 5 Rubjerg Knude Fyr 5.3 Link til opgaven: file:///Users/besaneljean/Downloads/opgavehaefte-matematik-med-hjaelpemidler-4%20(4).pdf
  • Amerikaniseringen - Hjælp !

    Forumindlæg
    Hey Dude's ! Jeg er i gang med "efterkrigstiden" (2.verdenskrig) og har valgt Amerikaniseringen. Der findes ikke så meget stof på nettet - så jeg tænkte om der er nogen der har lavet en opgave om det - eller kender et sted med (meget) Info ? Tak på forhånd ! Mie =D
  • Procent- og rentesregning

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har fået denne opgave stillet, som jeg er kørt lidt fast i. Lene har købt en bil til 150000 kr. og efter et år sælger hun den til 115000 kr. Hvad er fremskrivingsfaktoren? Hvad er vækstraten? På forhånd tak!
  • delopgave B fra eksamensættet fra 2013 - forbrug

    Forumindlæg
    Nogle der kunne tænke sig at dele deres opgave med mig, hvis der skulle være nogle derude som har lavet den sidste år til eksamen. Det er som sagt Delopgave B i eksamenssættet som hedder Demokrati og Medier. Håber nogle kan hjælpe. God weekend - Emilie
  • Er det regnet rigtigt?

    Forumindlæg
    Kan det passe at i en opgave som denne: er svaret derfor det sted en lineær regression og skærer med x-aksen, eller y aksen? Find ved hjælp af tabellens oplysninger trykket fra atmosfæren under dykket.
  • Ellære - hvor mange ampere?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en aflevering i fysik som omhandler ellære. Jeg er kommet til en opgave jeg ikke rigtigt kan komme igang med som lyder: Hvor mange ampere kan sikringerne i én 400 volts installation klare? Håber nogle kan hjælpe :)
  • Matematik a eksamen

    Forumindlæg
    En der kan prøve at rette min eksamen fra i dag. Jeg tror den står til 00 og hvis den gør det vil jeg ikke gå op til mundtlig. Evt skriv en e-mail, så jeg kan sende opgaven??
  • 7 semester rapport Bygningskonstruktør

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til at starte med at skrive min speciale på 7 semseter, og det er en meget stor opgave for mig. Så ville høre om nogle ville hjælpe mig igenem den. ? :) Lad os aftale hvad vi gør er meget åben for mugligheder.
  • Vurdering af SRP

    Forumindlæg
    Jeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:)
  • rigtigt skrevet?

    Forumindlæg
    Heej Er det korrekt skrevet, altså på spansk ? :) tarea española - spansk opgave Frases en presente y traducción - sætninger i nutid og oversættelse Palabras pequeñas - små ord
  • Rettelse- spansk

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en opgave på spansk, det ser meget fornuftigt ud efter jeg har rettet den, men er der nogen der gider at hjælpe med at få den rettet fuld igennem. Vil helst sende til indbakken. mvh.
  • Easyfood

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en opgave om Easyfood, skal lave en virksomhedsanalyse og analysere deres nye ekspressions investering i Kolding. vil udarbejde en SWOT, og vil gerne have nogle ekstra ordinære ting med i den.. Håber på god hjælp!Juve 1897
  • eksame sæt "øve"

    Forumindlæg
    jeg allesammen..Skulle bare sige at jeg skal til årsprøve.Det er matematik vi snakker om!!kan man finde nogle opgave sæt man kan øve sig med :Dfeks uvm.dk = kan ikke finde noetPs: 1g
  • ligning

    Forumindlæg
    hey jeg har problemer med 5/x+2 - 2/x-1 = 4/x+2 skal jeg gange over kors og hvorledes skal det skrives op. det ville hjælpe mest hvis i gad lave en hypotetisk opgave der mindede om, så ska jeg nok selv finde ud af resten. ... ellers spørger jeg jo bare igen! =)
  • Mindst mulig areal

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har en opgave hvor jeg skal bestemme t således at arealet af den trekant vektorene udspænder bliver mindst muligt. Hvordan gør jeg lige det ? a=(-1,2), â=(-2,-1), b=(3*t^2, 6)
  • Dansk Essay omkring en oplevelse? Hjælp

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har været i Skotland i 2 uger, og derfor har min lærer givet mig en opgave om at skrive et Essay omkring turen. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal skrive det? og hvad der er vigtig for et essay f.eks. På forhånd tak.
  • Navn på stoffer.

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til min kemi-opgave. Jeg har aldrig været god til kemi og nu skal jeg fortælle noget om stofferne H3C, CH2 og HC i min aflevering til på mandag. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tusind tak.