Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18601 til 18620 af 35495
-
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander.... -
HJÆLP
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvad Pariserkommunen var, og hvorfor den opstod? Jeg skal til eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være dejligt (: Tak! -
Argumentation - Årsagsforklaring
ForumindlægJeg sidder lige og læser op på emnet retorik til mundtlig dansk eksamen, og er kommet i tvivl om hvad en årsagsforklaring egentlig er? Hvad er forskellen mellem et argument og en årsagsforklaring? -
den historiske jesus?
Forumindlæghej skal fortælle om " den historiske jesus" men jeg kan se på min bog der er meget at forælle. hvad synes i der er vigtigst og , skal man bruge det til eksamen -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
Naturkatastrofer
ForumindlægNogen der har links til/ opgaver om hvad tsunamien og de to katastrofer i Asien for nylig skyldtes? Skal bruge det til min eksamen, hvor jeg kan forklare hvad der skete! -
palæstinakonflikten
Forumindlægheej..: jeg er ved at læse til historie eksamen - palæstinakonflikten.. - nogen der såen kort kan sige mig hvad det vigtigste er konflikten? hvad man skal kunne:S -
AT - biologi / samfundsfag
ForumindlægJeg sidder og forbereder mundtlig eksamen i AT. Er der nogle der kan beskrive den: - naturvidenskabelige metode OG teori? - Samfundsvidenskabelige/hunistiske metode OG teori? Tak . (: -
hjælpemidler?
ForumindlægHej.. er der nogen der kan bekræfte mig i at man må ha alle hjælpemidler med til religion c eksamen..? dvs.. også noter der ikke er selvskrevne..? -
Hvordan foregår eksamnen. - haster
ForumindlægHej med jer. Er der nogle der ved hvordan en billedkunst eksamen virker når man kan komme i henholdsvis en skulptur og en bygning af en art? håber i kan hjælper mig. Jula -
Karakterer, gennemsnit - Gå om
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og frygter meget at jeg skal gå 2.g om, og jeg ville bare lige høre, om der er nogen der har styr på, hvad lærerne, på gymnasielt plan, holder øje med når det kommer til eksamens tid? Mit årskarakter-gennemsnit er ret lavt, da det pt ligger på 2,0, og mit eksamens-gennemsnit ... -
MAT A hjælp søges
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i MAT A den 25/5. Nogen der kan hjælpe mig ? Det er et selvstudie , så har derfor ikke undervisning. Gerne i KBH-området. Hilsen Sarah -
Bilag
ForumindlægHej er der nogen der ved om man skal bruge ALLE bilag til en mundtlig samf A eksame eller må man gerne vælge dem man syntes der er vigtige..? -
ITK-zonen i forhold til Sahel i Afrika
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad ITK-zonen betyder for Sahel? Kan ikke finde det nogen steder, og skal bruge det til min eksamen i morgen :) -
brydningsloven
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare brydningsloven til mig og forklare et forsøg med brydningsloven? skal til eksamen i fysik c, haster lidt for skal op kl 8:30 tak -
energistofskifte
Forumindlæghej. sidder til eksamen lige nu. har 24 timer men jeg er lige lidt i tvivl. håber der er nogle som kan hjælpe. er glukose og glykogen det samme eller? -
Fysik HTX 2017
ForumindlægEr der nogen der har HTX Fysik 2017 August eksamens udgave? Kunne være super hvis i gad at sende eller linke den til mig -
DK fra 1970 - i dag
ForumindlægNogle der vil dele deres notater fra denne periode med mig? SIdder og slider til min sidste eksamen, så det ville virkelig være en hjælp! -
Hvor skal kommaet være i denne sætning?
ForumindlægHvor skal kommaet være? Selvom Freja tydeligt kendte reglerne og var bevidst om at hvis hun snød ville konsekvensen være en bortvisning fra eksamen -
Terminsprøve - IØ
ForumindlægHejsa. Jeg skal til terminsprøve i IØ A om lidt over en uge og kunne godt tænke mig at se et eksempel på en opgaveformulering. Dette kunne også være fra en skriftlig eksamen. Er der en derude med en formulering? Mvh Louise
