Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18601 til 18620 af 61668
-
Hvor lang tid tager en eksamen i dansk/engelsk mundtlig?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i engelsk mundtlig på tirsdag (folkeskolens afgangseksamen) og jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid jeg skal snakke om mit forberedte emne og om mit ikke-forberedte emne... Det gælder også i dansk... Tak, qwak -
matematik i et letforståeligt sprog eller step by step
ForumindlægHej Alle Er lige begyndt på adgangskursus, og har brug for hjælp til matematik (htx/1.g /b-niveau) forklaret på en simpel, letforståelig og tilgængelig måde. jeg er 40 år og har sidst beskæftiget mig med matematik på denne måde for ca.22 år siden. kan nogle af jer hælpe mig med at fortælle hvor j... -
Jeg mangler følgende bøger til matematik B
ForumindlægClausen, F., Schomacher, G. & Tolnø, J. (2006a). Gyldendals gymnasiematematik, Arbejdsbog B2, Gyldendal, København. Clausen, F., Schomacher, G. & Tolnø, J. (2006b). Gyldendals gymnasiematematik, Grundbog B2, Gyldendal, København. Højgaard, T. & Limkilde, P. (red.) (2011). Kompendium t... -
Spansk hjælp både til afleveringer, eksamen osv...
ForumindlægHej derude. Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være ... -
SRP med samfundsfag A og matematik A
ForumindlægJeg har valgt samfundsfag A og matematik A, som de fag jeg skriver i i SRP. Derudover har jeg tænkt på at skrive om finanskrisen som et emne. Er der nogle forslag til ting/begreber/problemer jeg skal kigge på i forhold til finanskrisen? Evt. teorier og matematiske beregninger jeg kunne benytte mi... -
FP9 matematik december 2020 Opgave 6. Figurfølge
ForumindlægHej, jeg har lidt brug for hjælp til en matematik aflevering. Jeg har prøvet at vedhæfte en word fil med billeder af opgaverne. Jeg har brug for hjæl til opgave 6.3, 6.4 og 6.5 :) -
Matematik aflevering... Hvor højt er gynge sædet over jorden?
ForumindlægHej med jer. Jeg ved ikke hvordan det er man skal regne denne her opgave ud, men tror, at der skal bruges pythagoras sætning. Det er udenhjælpemidler. På forhånd :-) (den er lagt ind som en fil) -
Matematik Screening studentereksamen, vejledende opgavesæt 3 2017
ForumindlægOpgave 1 En lineær funktion f er bestemt ved ()35.fxx=+ a) Tegn grafen for f. b) Løs ligningen ()17.fx= Opgave 2 I 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende varia... -
Eksamen efter den nye skala på c niveau
ForumindlægHej gutter og gutinder^^ Som i nok kan læse ud fra titlen har jeg et par spørgsmål til den nye eksamens form indenfor faget EØ c. Altså jeg ved at man trækker en tekst, og så udfra den skal man kunne belyse hvordan det går for virksomheden/koncernen... Men ville gerne have nogle råd med hensyn ti... -
Hjælp til opgaver om kvælstof i jord. Fra eksamen maj 94.
ForumindlægEr der nogen der har lavet denne opgave? Jeg har utrolig brug for hjælp, men ikke afskrivning da jeg selv gerne vil forstå det fuldt ud. -
Bilags materiale til samf a STX eksamen
ForumindlægDem der har trukket, hvor stort er bilags materialet til Samf A på STX ? -
1. g eksamen forskellig fra gymnasium til gymnasium...?
ForumindlægHej Så vidt jeg ved, er det undervisningsministeriet, som bedster, hvad for nogen fag man skal op i, i 1. g. Spørgsmålet er om det er forskelllig fra gymnasium til gymnasium, hvliket fag det er eller er det ens for alle gymnasier..? -
24 timers eksamen i spansk - Tacones Lejanos.
ForumindlægHej derude.. Tænkte på, om der er nogle der har en analyse fra overstående film? Det handler om scene 1, 2 og 3. Jeg forstår godt hvad der står, men den giver jo ingen mening. Ham Pedro Almodóvar er jo for skør! Heeelp..... Jeg skal op i morgen. :( -
Fysik/Kemi eksamen alle emner man kan komme op i!?!
ForumindlægKan i helt præcist fortælle mig alle emner man kan komme op i. Eller for man det af sin lærer? -
ang. Fysik C 24 timers eksamen.
ForumindlægSelve eksaminationen varer formelt 24 minutter. Er det meningen at jeg så bre skal fremlaegge i 20 minutters tid, eller er noget af tiden afsat til andet end min fremlaeggelse? Håber nogen lige kan svarer =) -
Manglende emne/sag til årets AT-eksamen (2014)
ForumindlægHej alle Studieportalen-bruger. Jeg har brug for jeres viden, hjælp og vejledning. Jeg skal mandag efter ferien vælge AT-fag, hvilket jeg helst ikke vil gøre inden jeg kender mit emne eller min sag. Årets AT-emne er "Mad og mennesker". Jeg har selvføelig selv været i tænkeboks, og jeg... -
Dansk eksamen mundtlig 'kærlighed og identitet'
Forumindlæg'kærlighed og identitet' som fordybelsesområde. Hvordan kan dispositionen se ud? Hvilken novelle? Tak for hjælpen på forhånd -
Dansk eksamen (kronik): Sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv
ForumindlægHej alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriftlig i dag, hvor jeg har valgt at skrive en kronik om sundhedsidealer i et samfundsøkonomisk og sundhedspolitisk perspektiv. Da jeg først får min bedømmmelse at vide om tre ugers, vil jeg lige høre om der er nogle, som gider at bedømme kronikke... -
Mundtlig eksamen i dansk - at lære tekster udenad?
ForumindlægHej! Jeg skal op i dansk på onsdag og har trukket "nyhedsmediet", til det har jeg valgt en baggrundsartikel. Jeg er for længst færdig med analysen og bruger disse dage udelukket på at læse pensum og øve min "fremlæggelse". Mit problem er, at lige meget hvordan jeg bærer mig... -
FACIT: Matematik B STX 18. maj 2017
ForumindlægMatematik B, 18 august facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Jeg har forsøgt at huske at skriv...
