Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 18601 til 18620 af 34803
  • Hvad er budskabet til denne artikel? (i et par sekunder er jeg glad, ekstra bladet )

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kender til og har læst denne artikel grundigt? : http://www.lmsnyt.dk/Files/sk%c3%a6re%20smerten%20v%c3%a6k%20EB_31032014.pdf (i et par sekunder er jeg glad). Det er den artikel jeg skal snakke om under min mundtligt dansk eksamen i næste uge, og har brug for ALT hvad i ved ...
  • oversæt..!!

    Forumindlæg
    Hey.. Er der ikke nogen som har tid til at hjælpe mig med at oversætte et par linjer?Det er vigtigt.. for er igang med at skrive en stilPå forhånd TakHana
  • Billedkunstprojekt - ideer

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Jeg skal lave et projekt i billedkunst, og jeg skal have bestemt mig for en idé, jeg kunne tænke mig at gå videre med. Temaet er kroppen, og jeg tror, de fleste teknikker er velkomne. Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at bestemme mig, så hvis der sidder nogen derude med nogle idé...
  • Valg af fag indenfor emne?

    Forumindlæg
    Jeg er ret meget i tvivl, jeg vil gerne skrive om Trafficking. Jeg vil gerne skrive i samfundsfag, men ved bare ikke hvilket andet fag jeg skal kombinere det med. Er der nogen der kan give mig nogle gode idéer?
  • sanger

    Forumindlæg
    hey. jeg skal finde en sanger og fremlægge om den person i 10 min. kender i nogle hvor man kender dem meget godt??? husk det skal være 10 min på engelsk
  • I en anden verden.. (danskstil)

    Forumindlæg
    Hello..!jeg skal til at skrive en danskstil, emnet hedder i en anden verden, og opgaven går ud på,: 1) beskriv billedet, dernæste skal man skrive en fortælling som billedet kan være illustration til, ville gerne lige høre fra nogen som måske har skrevet denne stil før, eller noget, jeg kan ikke r...
  • gensplejsning

    Forumindlæg
    jeg ville gerne høre om der var en der gad og forklarer mig hvordan man for et får til at producerer et menneskeprotein?
  • Dansk stil .. Hjæælp

    Forumindlæg
    Hej, alle sammen! Jeg ved det lyder dumt, men hvad er forskellen mellem en dansk stil, og en novelle? Håber i kan hjælpe. .. Da jeg har brug for jeres hjælp, så hurtigt så muligt :D
  • Fiktion

    Forumindlæg
    Hvad er fiktion og hvad er det modsatte?
  • 1g dansk opg?

    Forumindlæg
    er der ikke nogen der måske har skrevet om vandrehistorier, og som har et forslag til en problemformulering, eller bare et eksempel som man kan se?
  • Billeder i en historieopgave?

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke rigtig finde ud af det.. Bør en historieopgave indeholde billeder?
  • kapacitans

    Forumindlæg
    to resistorer er koblet i serieR1 = 2ohmR2 = 3ohmhvad bliver spændingsfaldet over R1, når systemet tilføres 10v...?og den samme opstilling, men hvor der er indsat to kapacitorer, hvor C1= 2 picoFC2= 3 picoFFind spændingsfaldet over kapacitoren c1??
  • Niels Klim

    Forumindlæg
    Jeg skriver om Niels Klim af Ludvig Holberg. Jeg kan ikke helt finde ud af om Holberg er vred på hans samtid eller om bogen blot skal give stof til eftertanke... Hvis du har læst den må du meget gerne komme med dit synspunkt...
  • hævnen dramafilm

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg sidder og er ved at analysere filmen "hævnen".. genren er drama, hvad vil det sige?
  • Spørgsmål om kildekritik...

    Forumindlæg
    Hvordan afgøre man, om en tekst er et dokument (hvor der ikke er en tendens) eller en beretning (hvor der er tendens).Fx. "Opråb" fra 2. verdenskrig.. hvordan afgøre med det?
  • Det virker ligetil?

    Forumindlæg
    Nu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10)
  • de ti bud - under emne

    Forumindlæg
    Vi skal lave projektopgave med De Ti Bud som overskrift. Hvad kunne et emne muligvis være. Som høre under et af de ti bud.. PLEASE hjælp!
  • Nogen der har fået 13?

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige.
  • ISI-strategi???

    Forumindlæg
    er der nogen af jer kloge hoveder der kan forklarer mig hvad ISI-strategien går ud på???Linnea
  • gruppeadfærd

    Forumindlæg
    hej dernde er der en der kan give lidt ledetråde... hvilke forhold i det senmoderne samfund , har afgørende indflydelse på unges gruppeadfærd i almindelighed. håber virkeligt at en eller flere kan give nogle hints