Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18621 til 18640 af 56550
-
SSO Amish people
ForumindlægHej :) Jeg overvejer, at skrive om amish people i min SSO. Nogen der har erfaring med det? Jeg skal skrive i samfundsfag. Nogen der kan anbefale nogle bøger, eller som tidligere har skrevet om dem? -
deduktion metode
ForumindlægHej, Nogle der kan svarer på hvad deduktion inden for samfundsfaglig metode præcist dækker over. Bruger man deduktion hvis man bruger modeller og tabeller i sin synopsis? tak på forhånd -
Hvad betyder civil ??
ForumindlægEr igang med at øve til samfundsfag eksamen C ! Skal op i morgen ! Men jeg støder altid på ordet civil/ civilsamfund ..... Hvad betyder det ?? -
privatlære til srp samf/dansk!!
Forumindlæghej .. vi er to piger, som søger en privatlære til vores srp. Vi skal skrive i samfundsfag og dansk. Vi bor i hovedstadsområdet. Skriv endelig til min indbakke hvis du er interesseret... -
ARTIKEL ELLER NOGET ANDET?
ForumindlægEr dette en avisartikel? Hvis ikke, kan du så linke en? En der har noget med faget samfundsfag! http://etiskraad.dk/upload/publikationer/aktiv-doedshjaelp-og-doendes-forhold/etisk-forum-for-unge-2007-aktiv-doedshjaelp/kap03.htm Tak på forhånd :) -
srp
ForumindlægHej. Hvis nogle skulle være interesserede i en srp omkring fedme, så har jeg min liggende - som jeg fik 12 for. Den er skrevet i fagene samfundsfag A og biolog B. -
Gennemlæsning
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle derude med en samfundsfaglige baggrund eller viden der kan gennemløse en SRP omkring nazismen. Selfølgelig betales der for denne hjælp. SRP skrives i historie og samf A. Vh -
BETALING for gennemlæsning af opgave
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle derude med en samfundsfaglige baggrund eller viden der kan gennemløse en SRP omkring nazismen. Selfølgelig betales der for denne hjælp. SRP9;en skrives i historie og samf A. Vh -
Økonomiske kredsløb
ForumindlægHej jeg skal til evalueringssamtale i samfundsfag næste uge og skal lave en præsentation om hvordan corona krisen har påvirket det økonomiske kredsløb en der vil have mulighed for at hjælpe? C niveau Håber en kan hjælpe -
Hvordan skriver man en nytårstale
ForumindlægHej i samfundsfag har vi fået en opgave hvor vi skal skrive en nytårstale jeg har set Dronningens nytårstale men det har ikke interesseret mig ret meget så ville høre om i havde nogle råd til hvordan men skriver en nytårstale eller inspiration Tak =) -
konsekvenser for lavere moms?
ForumindlægHej :) Jeg sidder lige her med en samfundsfags aflevering og det ville være super hvis i gad at hjælpe mig. Jeg skal forklare hvordan en lavere moms vil påvirke det økonomiske kredsløb. er der nogen som har et godt bud? det ville hjælpe mig meget! -
HJÆLP til samf aflevering den danske velfærdsstat
ForumindlægHej :-) Jeg er i gang med at lave en samfundsfags aflevering, og jeg ville høre, om der er nogen, som er super gode til samfundsfags opgaver, som kan give nogle tips? :-) Jeg ligger selv på et 7 tal (nogle gange med pil op), men jeg vil gerne højere op, og lære at skrive bedre samfundsfags opga... -
EPO.
ForumindlægSkal fremlægge mit AT nu her snart. og har samfundsfag ind over det. Så mit spørgsmål er: Hvad kan man gøre politisk for at stoppe brugen af EPO ? (evt indenfor cykelsporten) -
funktionalistisk kulturforståelse
ForumindlægHvad betyder det, at de havde en funktionalistisk kulturforståelse? Jeg har ledt en masse steder på internettet, men har dog ikke haft mulighed for at finde svaret. Plz hjælp. Skal bruge det til en samfundsfags opgave. -
Globalisering? Socialismen, Liberalismen og Konservatismen
ForumindlægEr disse: Socialismen, Liberalismen og Konservatismen for eller imod globalisering? Har brug for lidt hjælp til den her samfundsfags opgave der skal afleveres imorgen, og tænkte lige jeg ville gennemtjekke mine svar, hvad synes i? Begrundelser er meget velkomne :-) Tak på forhånd! -
AT eksamen EPO
ForumindlægHej :) Jeg har kemi og samfundsfag i min AT eksamen omkring doping med udgangspunkt i cykelsporten. Jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig lidt med EPO inden for kemi? Tak på for hånden :) -
AT-forløb fremtiden
ForumindlægHej! Jeg er i gang med et AT-forløb, men jeg mangler et emne. Jeg har om matematik og samfundsfag i fremtiden? Nogen som har nogle forslag til hvilke emner man kunne vælge ? Er på bar bund. -
BNP som velstandsmål?
ForumindlægJeg skal lave en opgave i samfundsfag og et af spørgsmålene er, at jeg skal redegøre for fordele og ulemper ved at anvende BNP som velstandsmål. Nogen som kan hjælpe? -
redegøre betydning
ForumindlægJeg har fået en opgave i samfundsfag, hvor jeg skal redegøre for noget, hvor jeg skal indrage noget indhold. Hvad menes der med at redegøre? Hvis det kunne forklares så det er nemt at forstå ville det være rart. på forhånd tak. -
Hvornår kommer der nye opgave inde på "Test dig selv"?
ForumindlægHvornår kommer der nye opgave inde på "Test dig selv"? for de er ret gode, og vil gerne tag en ny, især hvis der kommer nogen opgave der har sammenhængen med Historie og samfundsfag.
