Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18661 til 18680 af 134825
-
Fysik C -muntlig eksamen
ForumindlægHej, hvis jeg har trukket et emne der hedder "Verdensbilleder med fokus på Keplers love", hvad kan jeg så forvente at få som bilag, efter den mundtlige præsentation? Håber i kan hjælpe, Kh Oliver -
Det haster meget !!!fysik eksamen imorgen
ForumindlægJeg er i fuld gang med at forberede og lave dispositioner til alle vores udgivede emner, men så løber jeg ind i emnerne der hedder "OVERFØRSEL AF ENERGI" "KERNEREAKTOREN" og " IONBINDINGER" Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med et forsøg til emnerne og hvad f... -
Valg af emne - mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg skal måske op i mundligt fransk og skal derfor vælge et emne. De overordnede emner er Les vacances La jeunesse Le sport Les gens célèbres Des pays francophones Nogle ideer til et underemne inden for en af disse 5? -
HJÆÆÆÆLP - old eksamen!!
ForumindlægHvad er forskellen på Æneiden og Iliaden? Altså ved har de med hinanden at gøre? Jeg skal arbejde med "Vergils Aneneide" som åbenbart skal kunne perspektiveres til en af de to, men ved ikke hvilken? -
Historie eksamen 24 timers
ForumindlægHej alle sammen, har brug for en hånd til Historie. Jeg har trukket Romerriget, dog er jeg lidt usikker på diskussionsdelen med censor og lærer. Hvilke emner kunne jeg nævne til denne del ? Og hvad med perspektiveringen ? -
Teen pregnancy - mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen Jeg skulle spørge om i måske har nogen ideer til hvad jeg kan skrive om i forhold til kultur og samfundsforhold indenunder overemnet Teen pregnancy? Tak på forhånd:) -
Binomialfordelingen - mat mundligt eksamen!!!!!!
ForumindlægNogen som kan hjælpe med disse sprøgsmål? Fatter hat selv. -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg brug for hjælp til min dansk mundtlig, da jeg har været så uheldig at trække avisartikel eller “det står i avisen” (det er nemlig ikke min stærke side) Jeg har nemlig lidt svært ved at finde en avisartikel, da jeg nemlig skal perspektivere til andre ting vi arbejdet med ... -
eksamens opgave? eksempel
ForumindlægNogen som har eller kan komme med en eksamens opgave i erhvervsret? -
Eksamens opgave i Kemi
ForumindlægHej, er der nogen der har lavet eksamens opgave i kemi 2008 Aug??? -
HTX Eksamen (1.g)
ForumindlægEr der nogen der ved om man skal til eksamen i 1. g på HTX? -
TIL DEM DER VAR TIL AFSÆTNINGS EKSAMEN I 2010
ForumindlægHvad handlede opgavesættet om i afsætning eksamen 2010? Hvilken virksomhed var det? -
Afsætning syge eksame 2013
ForumindlægEr der nogen som har sidste års syge eksame fra Afsætning A? -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man bruge til eksamen hvis ens emne er radon? -
Beregn a og b og find forskriften for f(x)
ForumindlægHar brug for hjælp, til dette: Grafen for en potens funktion f går gennem punkterne (2,10) og (5,33) a) beregn a og b og find forskriften for f(x) -
matematik A eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHej søde folk Jeg skal til matematik A eksamen i morgen på STX. Jeg er igang med at øve mig igennem en masse formler, men hvor meget skal man kunne til eksamensdelen uden hjælpemidler? Med venlig hilsen nervøse elev -
Kilde til Historie eksamen 24 timer.
ForumindlægJeg sidder i 24 forberedelse til historie eksamen, og bliver lige pludselig i tvivl om den kilde jeg selv skal finde. Må man god medbringe en kilde der er blevet arbejdet med i undervisningen, eller skal kilden være helt udenfor pensum? På forhånd tak.. -
Lukrets: om verdens natur HAAASTER! EKSAMEN
ForumindlægHEJ jeg skal til eksamen i oldtidskundskab.. men jeg kan ikke forstå Lukrets: om verdens natur 2. bog til vers 142. ??? dvs. det der omhandler Lovprisning af visdommen og første partiklernes bevægelser er der nogen der har nogen noter ?? -
Tysk eksamen - Ich brauche Hilfe!!
ForumindlægJeg har skrevet en tekst, som jeg forsøger at lære udenad, til min tysk eksamen i morgen, men jeg har problemer med gramatikken. Er der en venlig sjæl, som vil kigge den igennem for mig? Filen er vedhæftet! -
'Ondskab' Dansk eksamme
ForumindlægHej.. Jeg har trukket fordybelsesområdet 'Ondskab' til min 9. klasses afgangs eksamme. Jeg har ingen ide til hvilken tekst/billede jeg skal fremlægge om. Nogen der her en ide?
