Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18661 til 18680 af 34519
-
Teksteksempler i AT?
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at udarbejde et talepapir til AT, og jeg har arbejder med to tekster, som jeg har lavet argumentations- og retorikanalyse af. Jeg kan dog ikke finde ud af, om jeg skal komme med eksempler fra teksten til eksamen, der underbygger det, jeg siger, som man gør til f... -
Matematik beviser
ForumindlægHey Nation :) Til alle de der skal op til mundltig matematik A eksamen: Jeg tænkte på at oprette en tråd , hvor vi kunne dele links til videoer/noter/dispositioner, som er særligt nyttige når vi skal læse op til de spørgsmål, som vi kan trække til eksamen. Umiddelbart har jeg en hjemmeside: www.f... -
Naturvidenskabelig metode?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen snart i teknologi. Jeg har om bølgekraft, og har derfor lavet et produkt ud af det.. Jeg har tænkt mig, at inddrage noget om den naturvidenskabelige metode til eksamen, da jeg mangler det i min rapport.. Men nogle der kan hjælpe mig med, hvad jeg kan sige omkring den natu... -
Overvægt og undervægt
ForumindlægHej guys. Jeg skal snart til eksamen i NF (til dem som ikke ved det, så er det; biologi, kemi og geografi kombineret i én eksamen) Jeg har lavet denne synopse, men finder det ret svært at vide hvad jeg skal sige, hvordan og hvorledes osv. Nogle gode råd? Camilla, HF elev på 1. år. -
Disposition
ForumindlægHej Skal til snart til kemi b eksamen, og vi kan trække alle de forsøg vi har lavet gennem de sidste to år. Jeg har tænkt mig at lave en disposition, er der nogle som har erfaring med hvordan man laver den så struktureret som muligt? Eller måske ligefrem han en "type opskrift" ? Gener... -
Det klassiske kropsideal i samspil med klassisk arkitektur
ForumindlægJeg skal til billedkunst eksamen på tirsdag, og har derfor fået en masse spørgsmål, som jeg kan trække til selve eksamen.. Jeg mangler blot at besvare dette spørgsmål, da jeg er helt blank?? "Det klassiske kropsideal i samspil med klassisk arkitektur. (f.eks. fascistisk arkitektur)" Håb... -
Osmose og Diffusion
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med at læse op til eksamen, og har stødt på to problemer, som er følgende: 1) Redegøre for forskellige transportprocesser hen over en cellemembran 2) Diskutere osmoses påvirkning af celler Jeg håber at der er nogle der vil hjælpe mig, idet jeg er små stressede over eksamen. ... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægJeg har brug for en opbygnings/model over en DISPOSITION til mundtlig eksamen i specialfag omhandlende æstetiske udtryksformer. valget blev hiphop kultur. Inden eksamens start skal der afleveres en disposition til lære og censor.. Er der nogle dygtige studerende derude, der har et bud på hvordan ... -
Mindstekrav 2
ForumindlægHej, jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Har fundet nogen eksempler på mindstekravsopgaver og har fået forklaring og svar til dem, mangler bare at få hjælp til 10 af dem. Jeg vedhæfter dokum... -
Differentialregning og optimering
ForumindlægOkey jeg har fået forklaret differential regning. men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det til eksamen hht. optimering nogen der kan hjælpe mig? "Du skal gøre rede for hvordan differentialregning anvendes i forbindelse med optimering." Det er til min eksamen Tirsdag så håber der... -
hjælp til mat/Kemi c/B?
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med HF uddannelsen og jeg vil gerne hjælpe dig der skal starte på HF eller STX efter sommer og har svært ved matematik. Især HF! Jeg har mange noter og dispositioner til eksamen. Hvis du vil have hjælp så skriv lige på [email protected] Jeg kan også hjælpe lidt i ... -
1. ordens differentialligning
ForumindlægJeg skal til eksamen i matematik mundtligt, og nedenstående spørgsmål er et spørgsmål jeg kan trække til eksamen. PLS hjælp, jeg kan ikke forstå de oversigtsnoter vi har fået fra vores lærer og jeg kan ikke forstå det der står på nettet. "Redegør for hvad der menes med en 1. ordens lineær d... -
Et spørgsmål :)
ForumindlægHey, jeg har mundlig dansk eksamen snart. Jeg har trukket reklamer, og er igang med analyse, og alt de der ting. Mit spørgsmål er hvilke analysepunkter er de vigtigste at tage med, og i hvilke rækkefølge. Eksamen varer 10 min, hvorefter læren og censor kan stille spørgsmål. Håber på svar, tak p... -
Anbefalinger af video?
ForumindlægHej Jeg læser reglion c op via fjernundervisning og skal til eksamen i faget januar 2012. Jeg syntes ikke fx. islam sidder helt fast.... og derfor vil jeg høre om der er nogen, som kan anbefale nogle videoer, mm så det forhåbenlig sidder fast så i det mindste kan få 2 til eksamen, hvis ... -
Terminsprøverne i år?
ForumindlægHej, Jeg er en pige der skal op til terminsprøve her om et par ugers tid.. Det er min første terminsprøve og jeg er meget nervøs!!... Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad man kommer op til terminsprøverne i, altså til den rigtige eksamen kommer man op i det helt nye f.eks. problemr... -
Hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg går på STX i 1g. Jeg har en ap eksamen imorgen. Der står at det ikke er en XPRS eksamen. Betyder det så at den ikke komme med i afgangsbeviset, og er den mindre vigtig. Tak på forhånd :-) -
December 2013 Mat B
ForumindlægHej derude, Er der nogle, der ligger inde med eksamens besvarelse eksamenssæt for HHX elever (december 2013)? http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/131223%20hhx133-MAT-B-1... -
Akut behov for hjælp til Algoritmik og datastrukturer
ForumindlægJeg har netop fået dumpekarakter i min anden re-eksamen i Algoritmik og Datastrukturer ved AAU. Jeg skal til min 3. re-eksamen den 17. Marts, så jeg har 26 dage til at blive god nok til at bestå. Jeg har brug for en person der kan fungere som privat underviser. Jeg bor i Aalborg. Tak på forhånd... -
Hvad er forskellen på GL matematik A og matematik A?
ForumindlægHey alle. Er i gang med at forberede til matA terminsprøve skriftlig og evt. matA skriftlig eksamen. Sidder og kigger på nogle af de tidlgiere ekssamenssæt på uvm: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/Opgavesaet-for-stx Og jeg undrer mig ove... -
det dyrebare liv
Forumindlæghej jeg har trukket det dyrebare liv i dansk til mundtlig eksamen og har ingen ide om hvad det er min lærer hjælper ikke rigtig og kan ikke finde noget om det på nettet og har virklig brug for hjælp fordi skal aflever min dispotision om ikke så længe og hvis jeg ikke for det gjort kan jeg ikke ko...
