Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18681 til 18700 af 41162
  • hvilken retting til Læge uddannelsen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil mægtig gerne være læge. men jeg er rimelig forvirret pga. der findes så mange retninger i gymnasier og aner ikke hvilken jeg skal have for at kunne blive læge? Nogen der har styr på det?
  • hjælp til ideer, om mit emne

    Forumindlæg
    Hej min emne til mit at (synops) er VINDENSKAB OG ANSVAR. Hvilke emner kan man skrive under dette emne? Kom gerne med mange forslag, da jeg er lidt blank selv :o)
  • HJÆÆLP . problemformulering til oplysningstiden

    Forumindlæg
    Hvis det er noget jeg er dårlig til så er det at lave en problemformulering :( ! Nogen der kan hjælpe med at rette op på det bette kun jeg har fået bikset sammen ? Jeg vil redegøre for, hvorledes Holberg prægede oplysningstidens samfund med henblik på at forklare, de vigtigste elementer i olysni...
  • Socialdemokratisk sejr - hvordan?

    Forumindlæg
    Har i nogle ideér til følgende opgave? Du er politisk rådgiver for Helle Thorning-Schmidt. Skriv et notat der indeholder en begrundet strategi for en socialdemokratisk sejt ved det næste folketingsvalg. Du skal tage udgangspunkt i den aktuelle situation for Socialdemokraterne. Omfang: 2 - 3 sid...
  • Betydning af 2 ord

    Forumindlæg
    Hvad betyder diakron og synkron? Maja Nielsen
  • Forskellen mellem Eksokrine -og Endokrine kirtler?

    Forumindlæg
    Hej, søger en forklaring på forskellen mellem Eksokrine -og Endokrine kirtler, gerne en mere simpel en, den skal bruges i sammenhæng med et spørgsmål der lyder på: Hvad er en kirtel? Tak på forhånd!
  • Strøm og lavfrekvent

    Forumindlæg
    Hej. Hvad betyder lavfrekvent energi. Jeg har slået det op i en ordbog, men der var ingen definition på det. :) Hilsen André
  • Synopsis - Symmetriske familier/kønsrolle mønstre

    Forumindlæg
    Goddag Vi har fået den opgave i skolen at skulle skrive en synopsis om vores seneste emne: "Familien i det senmoderne samfund" Min gruppe har kastet sig over problemet at vores familier bliver mere og mere symmetriske og kønsrollemønstrene ændrer sig. Nogen der har gode forslag til s...
  • Skal læserbreve være i spalter?

    Forumindlæg
    Hej folkens, skal et læserbrev stå i spalter?
  • globalisering! hjææælp!

    Forumindlæg
    Hej! jeg skal op i historie på onsadg og jeg har brug for nogle eksempler på globalisering. jeg håber at nogle kan hjæpe mig.
  • "Gallup-måling"

    Forumindlæg
    Hvad er det? (har søgt på google.dk) Er de tikke en meningsmåling?
  • Den naturalistiske udviklingsroman

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har et spørgsmål, som jeg skal forklare for min lærer. ** Hvad kendetegner naturalismen - og den naturalistiske udviklingsroman ** Jeg ved ikki rigtigt hvat kendetegner den naturalistiske udviklingsroman, er der nogen der kan hjælpe mig?
  • Lille kort lysk oversættelse

    Forumindlæg
    1) I går har nogen stjålet vores bil. 2) Den stod på gaden, og alle dørene var låst 3) Selv om vi ikke gik sent i seng, og selv om nogle af naboerne på vejen (=i gaden) tager tidligt af sted, har ingen set, hvad der skete.
  • de politiske ideologier!

    Forumindlæg
    hej alle sammen er der en der kan give mig svar eller hjælp så hurtigt så muligt ! :( 1- forklar foredele og ulemper ved at have en storvelfærdsstat . svar hurtigt tak på forhånd :)
  • Normal side - 2100 anslag?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg sidder og skriver opgaver og undre mig over en ting. Når man snakker om en normal side på 2100 anslag, er det så med eller uden mellemrum? Mange Hilsner Christiane.
  • spansk grammatik..

    Forumindlæg
    hey, nogle der vil kigge igennem spansk grammatik ? :) 8. Venskab Pablo og Alfredo er solidariske venner. Den ene støtter den anden på trods af de voksne. Pablo risikerer faderens tæsk for at støtte Alfredo på hospitalet og til bisættelsen. Alfredo får en lussing til gengæld for sin solidaritet ...
  • Datid af zu-werfen

    Forumindlæg
    Hej. Hvis man skal sige: " Leif blev...., da politimanden sendte ham et bebrejdende blik" på tysk, hvordan skal man så bøje verbet sendte (zu-werfen) ? Werfen hedder: warf i datid, men kan det hedde: zu-warft (sendte?) ?
  • Eksamensprojekt HF

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal vælge emne til EksamensProjekt på HF. Jeg vil gerne skrive i historie og religion, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om, er der nogle, som har nogle idéer til emne? - Er åben overfor alt :) På forhånd tak. Mvh. Ida
  • Samfundsfaglig analyse - Hvordan skal jeg gribe det an?

    Forumindlæg
    Hej. Skriver lige nu SRO, og: "Der ønskes en analyse af hvilken betydning Global Compact har for den enkelte virksomhed og samfundet. Inddrag blandt andet de økonomiske fordele for virksomheden og samfundet samt Minerva modellen." Ved ikke lige hvordan jeg skal gribe analysen an? De...
  • Word2007 - forkert tastaturlayout

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder ved en computer med vista og word 2007. Men den har et forkert tastaturlayout i word, mærkeligt nok er der ingen problem når jeg prøver i notesblok... Nogle der ved hvad der er galt, og kan hjælpe mig med at løse problemet??