Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18681 til 18700 af 34369
  • Oxidation

    Forumindlæg
    Hej! Ville virkelig hjælpe mig hvis nogeen kunne svarer på dette spørgsmål. På rensningsanlæg bliver nitrogenforbindelser oxideret til titrat. Er der nogen der ved hvordan denne reaktion ser ud??Skal op til eksamen her kl. 13 så ville være til stor hjælp hvis nogen kunne svarer på dette.
  • engelsk mundligt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i engelsk snart. Og skal have om emnet Terrorisme i Irland. Ved ikke helt hvad der er relavant og "godt" at tage med? Nogen forslag ? :-) Håber i har nogle gode råd. Tak :)
  • Eksamenshjælp søges

    Forumindlæg
    Eksamenshjælp i kemi søges til gymnasieelev - niveau c - mundtlig eksamen 15. juni 2009. God timeløn gives. Vi bor i Virum. Kontakt : [email protected]
  • Potenser

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen. Har lidt spørgsmål ang. potenser.Hvis nu stykket hedder 7^4 * 9^6 hvordan udregner mand et så? Røsserne skal j ovære ens for at kunne lægge dem sammen.
  • hjælp til metode og teori...

    Forumindlæg
    Jeg skriver i Religion/Historie(Hum. og Samf) (skriver om pilgrimsrejse til mekka, men ved bare ikke hvilke metoder der er i samf. og Humunistisk delen?? skal til AT- eksamen. plz.. hjælp mig.
  • Gletschernes bevægelse?

    Forumindlæg
    Hejsa alle i gæve studi´erSidder og læser til geo.-eksamen og har lige et spørgsmål.1) Hvorfor bevæger isen sig hurtigere midt på gletscheren? (Det er fig. 6.39 i geografihåndbogen, hvis den oplysning er til nogen hjælp.)
  • Insignificant Gestures

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Vurdering af skrift B :Insignificant Gestures?

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B.
  • Kan man sige det ?

    Forumindlæg
    Hej Kan man sige dette på engelsk : The text contains of very difficult words ? Altså.. Teksten består af meget svære ord ? Skal til eksamen i morgen :S
  • Vurdering af Erna og Ewan

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen, der kunne tænke sig at læse min danske eksamens stil "Erna og Ewan " igennem og evt. give et bud på en karakter? -Tusind tak! Hilsen Anne
  • Lyst til en Vurdering Engelsk B. Opgave B

    Forumindlæg
    Heey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B
  • Generelt - haster en smule ;)

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg har fornøjelsen af at skulle til eksamen i AT i morgen, og så ville jeg da lige høre om der var nogen der havde nogle gode generelle råd til hvad man skal gøre.. På forhånd tak :)
  • Moros en la costa

    Forumindlæg
    Er der nogen som har resume, oversættelse eller opgave til Moros en la costa, jeg har virkelig brug for hjælp op til eksamen om 2 dage :( Håber i kan hjælpe:D
  • Pilgrimsrejse og identitet

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der arbejder med emnet pilgrimsrejse og identitet i AT, og som er kommet godt igang med talepapir? -Sidder nemlig og er meget i tvivl om hvordan jeg skal komme videre fra min synopsis til talepapir og eksamen..
  • Parthenon

    Forumindlæg
    Hej alle.Jeg er lidt usikker på hvad jeg skal gøre hvis jeg trækker et billede af Parthenon til eksamen. Så hvad ville umiddelbart være mest oplagt at tage fat i.På forhånd tak.
  • analyse af tekster

    Forumindlæg
    hey derudeer der nogen der ligge inde med nogle religion tekster som de har analyset?altså med noter, så man måske kunne være heldig at tække en af disse tekster til eksamen?!
  • Binomialfordeling

    Forumindlæg
    vi har opgivet binomialfordeling til mundtlig eksamen og jeg er meget i tvivl hvad jeg skal gøre hvis jeg kommer op i det for der er ingen beviser kun nogle eksempler som understøtter definitionerne. Nogen som har nogle forslag??
  • Skørbug - synopsis.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i AT her om en uge. Er der en som kunne tænke sig at læse min synopsis igennem og se på biologidelen, evt give kritik af hvad jeg skal komme ind på til eksamen? Det ville virkelig være en stor hjælp.
  • Hjælp, idræt - lige nu. Tak

    Forumindlæg
    Hej...Hjælp: Skal til idræt teori i dag: Hvad er AT? Ikke ATP el. ADP, men AT?Har sådan nogle semi-eksamens-ark, hvor der optræder et spørgsmål der lyder på: Hvad er AT?
  • Hvad skal øves?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om?