Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18701 til 18720 af 39570
-
karakter og studentereksamen
Forumindlægjeg har et spørgsmål vedr. karakter og at bestå ens studentereksamen. ifølge den der gennemsnitsudregning, er det nok hvis ens vægtet gennemsnit er over 2,0 eller skal ens årskaraktere være over 2.0 og eksamenskaraktere være over 2.0? -
film noir
ForumindlægSkal du ikke altid være i sort/hvid? -
vand haster
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål, at fortælle om natriumchlorid og vand. håber i gider tjekke den, og om det er rigtig, og hvad jeg mangler som er vigtig. 70% jordens overflad dækket af vand vand er et godt opløsningsmiddel for salte, og derfor alt vand har et højt saltindhold saltet b... -
mundtlig matematik
ForumindlægJeg har en ven der var til mundtlig matematik sidste år (2.), og han endte med at få 4, hvilket jo er rimeligt. Det der undre mig er dog at han sagde at censor havde sagt til ham at han havde fået 7 for hans fremlæggelse af rapporten og 00 for begge af de andre spørgsmål, så rapporten må have gæl... -
Nogen der gider rette min opgave som er til imorgen?
ForumindlægJeg er lidt usikker på problem formuleringen og samlet konklution.. Hvis der er nogen der gider at læse den igennem, vil det være en stor hjælp.. Tak :) -
Hjælp! Danmarks historie. En god problemformulering.
ForumindlægHej!! Jeg har trukket emnet: Danmark fra 1960-2007 og er igang med at skrive synopsis, men har svært ved at finde en passende problemformulering, da det er et bredt eme. Nogle der kan hjælpe mig, please det haster! Tak!!! -
FSA synopsis
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om den måde man fremlægger på, er det 10 min. noget man har forberedt og så 10 min samtale ? Eller hvordan foregår FSA Synopse fremlæggelse ? -
hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til prøve på HF Jeg skal op i Fysik, kan nogle for tælle mig de grund læggende regler for fysik. Noget man skal kunne? Jeg har virkelig brug for hjælp. Da jeg ikke har haft det i 2år. hvad for nogle emmer skal man kunne?. hvis i er rigtig søde kan i sp skrive lidt om det t... -
Matematik på C-n trækker snit mega ned! det jo for dumt?!!
Forumindlægjeg har haft matematik på C sidste år og fik 10, 10 men har fundet ud af i år at det i mit snit, kommer til at tælle som 5, 5 så det trækker jo mit snit sygt meget ned. og forstår ikke hvorfor jeg skal straffes :P også på B skal man trække 25% fra og kun på A forbliver karakteren den man har fået... -
Vækst
ForumindlægJeg ville blot høre jer om væksten i det offentlige og private følger hinanden for tiden. Hvis den ene er foran den anden - er det godt/dårligt og hvorfor er det godt/dårligt at netop den er foran? Endelig kunne jeg tænke mig at høre hvordan kan det være at de offentliges lønninger var højere end... -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
HJÆLP - har trukket spørgsmål
ForumindlægHer trukket emnet: USA's udenrigspolitik indtil Vietnamkrigen. Hvad ville være godt at komme ind på? Samt hvad kan man perspektivere til idag? - nogen der kender nogle kilder?? -
studierapporter
Forumindlæg`Skal man medbringe sine studierapporter?? og skal man printe en ud til hver person?? -
Emne?
ForumindlægHeej Jeg går i 1.g og skal have AT her i næste uge. jeg har bare ikke noget emne. Vores to fag er kemi og dansk og det går på argumentation. Jeg er ikke helt sikker på hvad man kan vælge, men ville hører om der var nogen 2. eller 3. g'er som er klogere på det:) Knus -
Tema og motiv
ForumindlægHej mennesker. Nogle der ved hvad forskellen på motiver og temaer er? -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Boong?
ForumindlægHej.,., hvad betyder den engelsk ord Boong?.... fx: that he was half boong?.... -
Mundlig dansk- hvordan?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan den mundlige danskeksamen i folkeskolen fungerer? hvad skal man? er der noget man skal trække eller...? -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
karakter
ForumindlægMå lærer og cansor give -03 hvis man har været der og deltaget i diskutionen?
