Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18721 til 18740 af 34519
  • "The killers" by hemmingway

    Forumindlæg
    hej... er der nogen der har læst den overnævnte novelle ? jeg har nemlig ingen notater til den.. og jeg synes, at den er ret svær at analysere, hvis jeg kommer op i den til eksamen.. på forhånd tak.. :)
  • åreforkalkning?

    Forumindlæg
    Min biologilærere fortalte, at hvis man trækker noget om kost osv til eksamen, så kunne man inddrage noget om åreforkalkning, men er der ikke nogle der kan forklare mig, hvorfor det opstår, og hvordan det virker osv? Tak
  • Old: Platon, Staten

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen i old, men har ikke rigtig nogen noter til Platon, Staten (s. 316-327).Er der nogen som ligger inde med nogle guldkorn? :o)
  • Multimedie

    Forumindlæg
    Hej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak.
  • færdigheds- og problemregning

    Forumindlæg
    Hej, nu når eksamen ikke er om så lang tid, vil jeg gerne træne mig selv op til færdighedsregningen og problemregningen, har i nogle links eller kan i hjælpe mig med noget? jeg bliver rigtig rigtig glad :)
  • Hvordan tegner man en stregformel?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal snart til NV-eksamen i biologi og kemi. Jeg vil bare lige høre hvordan man tegner en stregformel for et stof. Er der en regel til hvordan man skal gøre eller har hvert et bare et helt tilfældig stregformel? På forhånd tak :)
  • Afvigende kønskromosomantal

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan hjælpe mig med 2'eren og 3'eren i opgave 6 i dette link? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-2.pdfKarsten
  • Hjælp til skriftlig spansk A

    Forumindlæg
    Hej alle samme... Er der nogen jer der har været til skriftlige spansk A eksamen, 2008 og vil havd opgaven går ud på??? jeg vil meget gerne have svaret hurtigt fordi jeg skal op i morgen
  • meget vigtigt, et forsøg?

    Forumindlæg
    Hey .. Skal til eksamen på fredag i kemi, men kan ikke finde min rapport om fremstilling af flamingolegeme. Nogle som har en jeg kan låne, eller kan fortælle noget om efterbehandling, noget den bliver til osv? på forhånd mange tak :-)
  • Emne til "The world around us"

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg mangler noget inspiration til "The world around us" som er vores overemne til en eksamen synopsis .. Men det er jo så bredt .. Ville høre om der er nogle der har nogle geniale forslag ? :b
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd
  • kærligheds billeder af Edvard Munch

    Forumindlæg
    Hej... jeg skal til dansk eksamen og vil gerne arbejde med Edvard Munch. Jeg har trukket kærlighedens mange facetter og vil gerne have hjælp til at finde nogle billeder af Edvard Munch, som viser kærligheden.
  • Kødet af Astrid Saalbach

    Forumindlæg
    Hej jeg skal bruge teksten "Kødet" af Astrid Saalbach, til eksamens tekst, men ved ikke, hvor jeg kan få teksten henne. Er der nogle der ved, hvor man kan få fat i teksten?
  • Dimethyldiazen!

    Forumindlæg
    hej folkens!opg e) i opg 2 på denne side:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfforstår jeg ikke helt...er der nogen der har en anelse?tak på forhånd:)
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg sidder med årets sidste aflevering inden eksamen, men opgave 8.b og 8.c kan jeg ikke finde en ordentlig løsning til... Opgavesættet er vedhæftet.
  • Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund...
  • Gør rede for halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrate.

    Forumindlæg
    Hej derude bag skræmene Jeg sidder og laver dispositon til matematik B eksamen. Jeg skal gøre rede for; halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrat. Nogen der kan hjælpe mig?
  • engelsk underemne hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket "udforsk de engelsk talene lande" til eksamen i engelsk, og mangler et underemne. så kom med alle jeres foreslag til emner at tale om.
  • Kortfilm

    Forumindlæg
    jeg ska op til dansk mundlig eksamen, har trukket emnet kortfilm, har valgt kortfilmen "eksamen". men mangler noget at perspektivere den med, er der en der har nogle ider?
  • Forklaring af figur

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål omkring den vedlagte figur, jeg skal til eksamen i morgen, jeg har trukket laktoseintolerans. Hvordan skal figuren forståes og bruges i forhold til laktoseintolerans og kulhydrater,