Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18721 til 18740 af 187712
-
Ich habe einen Traum
ForumindlægHej.. Ville bare lige høre om der virkelig ikke nogen, der ligger inde med løsningsforslag til dette tyske stileoplæg - ville meget gerne have lidt inspiration!!? På forhånd tak - håber jeg! Sara -
Wir gewinnen, eller wir winnen?
ForumindlægHej Er der nogen der ved om det hedder Wir gewinnen eller wir winnen på tysk? Altså Vi vinder... -
Der evige Jude
ForumindlægHar nogen set den tysk propaganda film?.Hvis DU har, så vil du lige skrive nogle stikord om handlingen?. Hvad er det vigtigste?På forhand tak.. -
Woyzeck oversættelse
ForumindlægHejEr der ingen der har lavet en oversættelse der hedder Woyzeck? Den står i bogen tyske oversættelsesstykker. Den er meget svær, så jeg ville blive enormt glad, hvis der var en der har et bud. -
hvordan siger man...
ForumindlægHej Hvordan siger man "anderledes tænkende" på tysk? Det skal så i denne kontext: Man tolerierte und respektierte nicht "..." -
Et hurtigt spsm
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man siger - for at - på tysk? ..Jeg har nemlig glemt det, så det kunne være meget fedt hvis der li var nogen der kunne hjælpe. Mange tak på forhånd. -
Rettelse af historie
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var en som kunne tænke sig at rette min tysk stil igennem for fejl? Det haster lidt, da den skal afleveres imorgen tidlig :) -
Rette "Erinnerungsbilder"?
ForumindlægNogen der har lyst til at kigge min tyske aflevering "Erinnerungsbilder" igennem for fejl? Skulle gerne være vedhæftet :) -
sætning - "at få sympati"
ForumindlægHvordan skriver man "at få sympati.." på tysk? Det er verbet jeg har problemer med :-S. Kan 'bekommen' bruges? -
Grammatik på nettet?
ForumindlægKender I nogle gode grammatik sider på nettet?...Fx. noget om tysk, engelsk eller hvad- ved jeg- gramma. ?? -
Stil??
ForumindlægHej, nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvad jeg kan skrive i min tysk stil 10-15 linjer. Valgfrit :-) -
SSO- tid!
ForumindlægJeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle... -
Oversætte en sætning (I futurum)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :) -
hjæælp
Forumindlæghvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK??? -
Tvangsægteskab
ForumindlægNogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak. -
hjælp
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:) -
oversættelse
ForumindlægHey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen; -
fremlæggelse om Gestapo
Forumindlæghej.. jeg skal lave en kort(ca. 10 min) fremlæggelse på tysk om Gestapo, nogle der har et par gode forslag til hvad jeg kan fortælle om? tak.. -
Hvad hedder at gå i et med???
Forumindlægpå tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe! -
oversættelse...
ForumindlægJeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem.
