Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 18741 til 18760 af 34075
-
Oversætte/gerundium
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette her: De forenes i døden: Deres forhold er ikke godt: (her er jeg i tvivl om der skal bruges bien eller buena) Han er undertrykt af moderen: Tak.. Skal bruge det til i morgen.. eksamen -
Kursskiftet 1949 - DK sikkerhedspolitik
ForumindlægHej sidder og skal op til SA eksamen. Men kan ik finde en tekst om DKs sikkerhedspolitiske skifte i 1949. Har prøvet at google det men gav ik rigtigt noget.. Så tænkte på om nogen kunne opridse det her? -
FSA
ForumindlægHehe ikke noget med at misforstå overskriften. Men til DAnsk eksamen (FSA) Er der så nogen som ville fortælle(Nævne) hva for noget man kan komme op i? (altså alle genrer etc) -
Ord til FSA - Dansk
ForumindlægHej, jeg vil gerne have nogle rigtige seje ord jeg kan bruge til den mundtlige eksame. F.eks som ontopoietikum som betyder lydord.. Husk at fortælle hvad de betyder.. Kom gerne med mange! -
Kinetisk molokyleteori
ForumindlægHej Alle! Da jeg læser op til fysik eksamen er der noget jeg desværre er kommet i tvivl om, og ikke kan finde en sammenhæng mellem. Hvad er det nu Kinetisk molokyle teori er? MVH Gustav -
Hjælp til den tværfaglige eksamensprojekt
ForumindlægJeg søger hjælp til min tværfaglige eksamensprojekt i religion c og historie b, mod betaling. Har brug for vejledning, hjælp med problemformulering, synopsis og fremlæggelsen op til eksamen. -
Abiotiske og biotiske faktorer
ForumindlægHej Jeg står og skal til eksamen i biologi på fredag, og er derfor kommet i tvivl om en ting. Jeg skal forklare hvad biotiske faktorer er i et vandløb Håber der er nogen som kan hjælpe den eksamensangste mig. -
programmering
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig til eksamen i programmering. jeg har lidt problemer med nogle opgaver i et eksamenssæt. jeg har vedhæftet opgaven. det drejer sig om opg. 5-8 på forhånd tak ! -
MatA 2008 december
Forumindlægallooo derude! Sidder her og har nogle problemer med en masse opgaver - så ville høre om nogen har en facit liste til Matematik A eksamen august 2008? :)) Tak på forhånd.. -
Berettermodel af "En flinker fyr" af Pia Juul
ForumindlægGoddag. Jeg har svært ved berettermodelen af "En flinker fyr". Kan nogle hjælpe? :) Teksten: http://webservice.ibc.dk/Eksamen/DanskAfeb-2010/sch_media/En-flinker.pdf -
nettoprimærproduktion
Forumindlæghej er der ikke nogle som er gode til at finde nettoprimærproduktion? det er den opgave om stofomsætning i forskellige søtyper og spørgsmål B http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/biologi-2004-6-2.pdf?menuid=150560 Mange tak for hjælpen -
aflevering som skal afleveres i morgen
Forumindlæghej er der ikke nogle som vil hjælp med et spørgsmål til en opgave som antistoffer på dette link kan i se opgave som er nummer 5 og hedder antistoffer http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-6-2.pdf Mange tak for hjælpen -
Tysk B lektielæsning søges
ForumindlægFindes der en som kan give fast lektiehjælp til tysk på B niveau med eksamen maj/ juni 2013? Jeg er bosat i Præstø men har bil og kan komme rundt -
REGNING
ForumindlægHvis man har 24 timer til en eksamen og får at vide at man får forlænget tiden med 15 min. pr. time. Kan det så passe at man har 6 ekstra timer? -
vigtig
ForumindlægHej, Jeg vil høre om der er nogle der ved, om man kan bestå gymnasiet hvis man har 7 i gennemsnit på årskarakterene og hvis man nu dumper alle sine eksamer i 3g- Er det overhovedet muligt at blive student? -
FRISKOLE
ForumindlægHej Allsammen:) Jeg har gået og overvejet vil jeg vil i fremtiden, og kunne tænke mig at skifte en selvejede friskole. Men vil dette være godt eller er det noget der hurtigt vil ryge i vasken? Skal man iøvrigt så tage en STX eksame eller HHX ? -
Disposition
Forumindlæghey jeg skal lave en disposition om cancer( Kræft ) til prøve eksamen. men er ved ikke hvad jeg skal fortælle om kræft. håber at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd takk -
Hjortetaksalt,deltaS
ForumindlægHej jeg skal aflevere kemiopgave om hjortetaksalt i morgen. jeg har problemer med opgave C hvor jeg skal beregne deltaS. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf -
Navngivning af et hexapeptid
ForumindlægHej har en eksamens opgave hvor jeg skal navngive et hexapeptid ud fra dens aminosyresekvens. Den er regnet fra dens c-terminal --> CFKMRA Cystein-Phenylalanine-Lysine-Methionine-Arginine-alanine Tak :-) -
Adgang til videregåendeuddannelse
ForumindlægI gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk?
