Søgning på: virksomhedsøkonomi a eksamen. Resultater: 18741 til 18760 af 166873
  • Danskhed

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket danskhed som jeg skal arbejde med her til eksamen, er der nogen der ligger inde med nogle tekser omkring danskhed? de skal gerne fylde 5-10 sider tak på forhånd
  • steen steensen blicher

    Forumindlæg
    hej. er der nogen der ved hvor jeg kan læse hosekræmmeren eller præsten i vejlbye på nettet??? helst hosekræmmeren. håber nogen ved det, for jeg skal bruge det til min eksamen. mange takker!!! :)
  • hvad er hældningenskoefficienten??

    Forumindlæg
    sidder og skal til fysik eksamen imorgen og magler de sidste om gitterformlen. hvis nogen kan forklare mig den ville det være super, eller så bare en start: hvad betyder hældningenskoefficienten?? På forhånd 1000 tak for hjælpen! (:
  • Hans Kirk "daglejerne" skrevet i ?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og vil gerne lige vide hvornår teksten er skrevet i. jeg har ledet på nettet men uden held. håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak :-)
  • C Jam Blues analyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket C Jam Blues til musik eksamen i morgen (c-niveau). Mit overemne er Swing. Jeg har problemer med at finde storformen, er der en der kan hjælpe med det?
  • Hjælp til at forstå base regning

    Forumindlæg
    Hej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : )
  • resume af 1. verdenskrig?

    Forumindlæg
    skal imorgen igang med historie eksamen og har glemt at læse noget om 1. verdenskrig. så ville blive rigtig glad hvis du ville skrive et kort resume om 1. verdens krig? tak på forhånd ;)
  • danskhed i musikvideo

    Forumindlæg
    hejsa, jeg trak danskhed i musikvideo, og jeg skal perspektivere til malte ebert kongen af danmark. men har brug for hjælp til at finde et prøveoplæg jeg kan snakke om i mundt dansk eksamen
  • Statestik

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til statestik eksamen på HD del 1 niveau. Er der en som er god til statestik og programmet JMP der kunne tænke sig at blive min tutor og hjælpe mig? Selvfølgelig betalt!
  • 4 opgaver geometri

    Forumindlæg
    Hej sidder lige og øver mig til den skriftlige eksamen 2.g. ved at regne en masse opgaver, men ikke kan finde ud af er der nogle der kan hjælpe mig??? På forhånd tak3.013En trekant med sidelængderne 6.45 , 5.32 og 7.33Beregn trekantens vinkler.3.016I en firkant ABCD er siden BC parallel med siden...
  • matematik u. hjælpemidler - opgaver+besvarelser

    Forumindlæg
    Jeg sidder og forbereder mig til den skriftlige matematikeksamen u. hjælpemidler.jeg ville derfor genre gennemregne et par opgavesæt fra tidligere år, men også gerne have resultaterne/besvarelserne til så jeg kan se om jeg regner rigtigt.De fleste opgavesæt kan man finde på http://www.uvm.dk/ men...
  • synopse

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en synopse for aller første gang. og jeg ved ikke rigitg hvad det går ud på. synopsen skal være om en bog vi har læst jeg skal vælge 10 sidder af den. vil i ikke være venlige at hjælpe mig. på forhånd tak
  • RUmkapløbet historie/idræt

    Forumindlæg
    Heej.. Jeg har valgt at skrive i historie og idræt til mit AT projekt der omhandler "Rumkapløbet". Jeg vil høre om der var nogen der har nogen gode ideer. MIne problemstillinger indtil videre er: Kampen om at nå først til månen (rumkapløbet)? Hvordan trænede USA og USSR deres Astronaute...
  • eksamenssæt 2008

    Forumindlæg
    Hej alle... Er der nogen der ved, havd sidste års skriftlige eksamenssæt i tysk hed/omhandlede Tak på forhånd
  • In the National Gallery – Doris Lessing

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og kæmper med denne stil. Jeg vil gerne høre om der er en der vil sende deres, så jeg kan få lidt inspiration! Hilsen Kasper. Min mail er faxekondi57@hotmail.com
  • FYSIK HØJT NIVEAU 2008

    Forumindlæg
    Hej Er der nogel der har eksamenssættet maj-juni 2008, med besvarelser ?? Så er jeg meget intresseret i at få det .. Da det ikke er alle sæt vi har lavet i skolen, og jeg gerne vil have alle opgaverne med til skriftligeksemen som hjælpe midler. Ville jeg være meget taknemlig for .
  • Ang. den mundtlige franskeksamen.

    Forumindlæg
    Jeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re...
  • Ligning

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at løse følgende trigiometriske ligning:-cos(x)+1,5=0,3x^2-0,5med hensyn til x...
  • NOTER:::!)

    Forumindlæg
    hey skal op til old og søger derfor noter er der nogen der har noter kan i sende det til til min mail......jeg taler om noter til tekster som bl.a Odyseen(sang1,9,11), illiaden(sang 1), sokrates forsvarstale osv...På forånd mange gange tak...gorilla
  • HTX - Antal timer per år.

    Forumindlæg
    HeYNogen der ved hvor mange timer en HTX-elev mindst skal have på et år, i 1g??Håber på at jeg kan få et hurtigt svar. :pPå forhånd TAK!- Therackoo