Søgning på: dansk sprogpolitik. Resultater: 18761 til 18780 af 40954
-
Fransk vs Spansk?
ForumindlægHvad vil I sige, der er nemmest at lære? For jeg skal til at vælge. -
engelsk rettelse
ForumindlægIndsæt et støtteord for adjektiverne (tillægsordene) hvor det er nødvendigt i følgende sætninger. 1. He is the best__player _that we have ever seen on a football field. 2. There were a few handicapped__persons__working in the factory at that time 3. She said that the sad__thing___about it was tha... -
Afslutter gym
ForumindlægHvor meget for skolen for hver enkelt elev som har fuldfort sin studentereksamen/ afsluttet gymnasiet ? -
Økonomi
ForumindlægHej, en som kan hjælpe mig med mine sidste spørgsmål som jeg sipelthen ikke kan finde ud af: (model er vedhæftet) - hældningskoefficienten? - hvad ville fremtiden være hvis udviklingen fortsætter? I korte træk skal jeg forklare hvad denne figur vil medfører til... det ville gøre mig meget gla... -
studieretning
ForumindlægHvilken retning skal man tage hvis man godt kunne tænke sig at blive en læge. Studieretning: biokemi eller science.?? håber at nogle kan hjælpe mig ;) -
Antal Ansøgninger?
ForumindlægHej Kan jeg slippe afsted med kun at sende 1 ansøgning? eller er det vildt dumt? -
Nysgerrighed:)))
ForumindlægHej, jeg har spekuleret meget over hvordan eksamerne foregår i 9. jeg ved jeg skrev et indlæg om dette emne før, men jeg fik kun vide hvordan det foregik i engelsk eksamen. Så kan i fortælle mig hvordan det foregår, altså skal man tr&... -
Demokrati
ForumindlægHej.. jeg skal skrive en stil på 10 sider, og mit emne er demokrati men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive og hvordan jeg skal starte ville virkelig værdsætte nogle bud. og tak på forhånd -
Fejlsætninger!
ForumindlægHej folkens! Nogle der kan se fejlen i den her sætning, og forklarer hvad fejlen er: Even though it's summer, I'm looking forward to the Christmas. Jeg tænkte det var "the Christmas" .. men har ingen anelse .. -
Et Nemt Spørgesmål :)
ForumindlægHEJ ER DER NOGEN KENDER EN HJEMMESIDE HVOR KAN VI SE OG LYTTE TIL NOGLE TYSK PRONORMENER ???? MNAGE TAK :) -
Fluernes herre?
ForumindlægHej alle? Jeg har fået en masse spørgsmål jeg skal have hjælp til, de er alle til bogen 'fluernes herre', men de handler ikke alle om selve bogen (: Spørgsmål: 1: Findes der uhyrer, og hvad er de i givet fald? 2: Er Simon syg og bilder sig noget ind, eller har han som den eneste forståe... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
en flinker fyr
Forumindlæger ved at lave genrebeskrivelse af "en flinker fyr" er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken litterær periode teksten hører under. -
Hjælp !!
ForumindlægHvor kan man finde regler om at 10. klasse er valgfrit i DK ? det haster!! Jeg skal bruge nogle dokumenter om dette for at kunne for lov til at studier i udlandet. -
Hjælp til et par ord hvad det betyder??
ForumindlægHej alle sammen er der nogle der kan hjælp mig med at finde ud af et par ord hvad det betyder fordi jeg har søgt på internettet men kunne få nogle rigtig svar. Håber i vil hjælpe mig til hvad de ord betyder: Eneriindtag, energiforbrug og betydningen for energibalace og kropsvægt? BMR? BMI? næring... -
Forklar!
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mandat-systemet for mig? Det skal bruges til en aflvering med karakter! -
AT og matematik
ForumindlægHej Alle.. Som tusindvis af andre, er jeg i tvivl om mit valg af emne. Jeg har tænkt på jeg gerne vil have noget med matematik, er der nogen som har nogle forslag? -
Ekstra A-fag
ForumindlægHvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag? -
1870-1890 ?
ForumindlægHeej er der nogle der kan fortælle mig hvordan arbejdsforholdene generelt var i periode 1870-1890 ? På forhånd taak! :)) -
Danmarks forhold til hertugdømmerne
Forumindlægnogen som kan fortælle om Danmarks forhold til hertugdømmerne ? altså tænker hertugdømmerne er slesvig holsten, men forstår ikke helt danmarks forhold til dem? håber i kan give mig en god forklaring på forhånd tak
