Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 18761 til 18780 af 39512
-
Matematisk statistik
ForumindlægHej SP Jeg bøvler lidt med statistik. Er der nogle herinde der sidder med gode noter evt. i form af formelsamling. Jeg har forsøgt at finde noget på nettet uden held. Det jeg finder er ikke så teoretisk. Tak Tak -
Areal af cirkelring?
ForumindlægHejsa, hvordan finder jeg arealet af noget af en cirkel ring? altså en kegleskub der er foldet ud.A = pi * (R^2-r^2)* v / 360er det ikke rigtigt? -
Differentiering i Excel
ForumindlægHejsa!\nEr der nogen der ved om man kan differentiere i Excel - og hvordan? -
MAtematiske formler - Metode?
ForumindlægHvilken naturvidenskalblig metode bygger matamatiske formler på? En formel som eksempelvis: I=A*V*exp(-10*sqrt(rho*d) -
Vektor
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave, evt. fortælle hvordan den skal løses er ikke helt med. se vedhæftet fil -
A eller B niveau??
ForumindlægHej hejJeg ved seriøs ikke hvad jeg skal gøre...!Det er sådan at jeg bliver student i år, men mangler sygeeksmainer b.la. i mat bJeg har tilmeldt mig noget kursus på mat a niveau som kan tages indenfor 6 uger.. men nu tænker jeg .. skulle jeg havde taget b niveau? Jeg kunne jo ta b niveau og samt... -
betinget optagelse
Forumindlæghvad betyder dette? om der er pladser nok? -
Omvendt A
ForumindlægJeg kan huske jeg engang så et tegn, der lignede et omvendt stort A. Hvad er det (og findes det??)? -
Definationsmængde, værdimængde, monotoniforhold og asymptote
ForumindlægMin veninde og jeg er i gang med SRO, og da vores matematiklærer ikke har tid til at vejlede os i gennem den, så har vi virkelig brug for noget hjælp! Vi skal finde Df(m), Vf(m), monotoniforhold og asymptote, men vi ved ikke hvordan man gør. Vi har en Michaelis-Menten graf og et Lineweaver-Bur... -
Rentesregning
ForumindlægHej, Jeg har til min matematikeksamen fået et spørgsmål, der lyder: "Gør rede for den eksponentielle vækstmodel og dens anvendelse i rentesregning. Du skal bl.a. komme ind på rentefod og vækstrate." Det er det med rentesregning og den eksponentielle vækstmodels anvendelse i rentesregni... -
optagelsesprøve
ForumindlægHej folkens jeg skal søge optagelsesprøve på KG (københavns åbne gymnasium) er der nogle der har prøvet sådan en før, jeg har hørt at det er meget let at ku komme ind på KG. jeg er bare så nervøs. -
TEST
Forumindlæghtml -
Søger hjælp i mat, fys, kem og dansk
ForumindlægHejsa! Jeg skal gå i 2.g efter sommerferien... Har lidt problemer i de nævnte fag og ville bare spørge om nogen evt. kunne være interesseret i at hjælpe mig med lektier i fagene..? Jeg tænke på efter sommerferien? Hver gang jeg havde brug for hjælp til lektier kunne jeg ringe til dig, og vi kunne... -
Eksamner i 3.g
ForumindlægHvor mange eksamner skal man op i når man er i 3.g. Skal man også op i årsprøver? -
Uni.
ForumindlægHej . Er der nogle der ved hvilke(n) uddannelse på uni, som man kan søge ind på hvis man har følgende fag: Biologi Geografi Kemi Historie Fransk (forsætter) på B niveau også self. de normale fag som Dansk, Engelsk osv. på A. -
Hvilke fag har mundtlig/skriftlig eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om hvilke fag der kun har en mundtlig eller en skriftlig eksamen og hvilke fag der har begge som eksamen? Altså hvilke fag har jeg mulighed for at komme op i skriftlig, og hvilke har jeg mulighed for at komme op i mundtlig? -
Udtrækning ved skr. eksamen??
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi også skal til udtrækning ved de skr. eksaminer, da der er for mange af dem i forhold til de mundtlige (en fra min parallelklasse skal op i matB, samfA, engB, tyA, dansk og bioA, seks skriftlige!). Kan det virkelig passe? -
hvilken linje
ForumindlægHejsa allesammen ! (: Jeg ville bare spørge om der ikke findes en sådan side, hvor man kan lave en slags spørgeskema måske og derved finde ud af, hvilken studieretning, der ville passe bedst til en ? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej jeg har et hurtigt sprøgsmål. jeg har fået 00 i min mundtlige eksamen, og mit standpunkt siger 02 / 02 i hhv. skriftligt og mundtligt, dvs at samlet ligger snittet i mat vel under 02, dvs, ikke bestået. Hvad har det af betydning for mig, og hvad kan jeg evt gøre ved det? -
Tak Studieportalen:)
ForumindlægVil bare lige komme med en solskinshistorie. Fik 11 idag i mat.-mundtlig!!! Og så vil jeg da lige benytte anledningen til at sige tak til alle jer der har svaret på mine spørgsmål op til eksamen. Så tak:) og forsat god eksamens-læsning
